Kindvriendelijk
7.9/10
Staat v/h sanitair
7.8/10

Familie Drost

Super gezellige vakantie gehad. Leuke, gezellige, niet al te grote camping. Ligt in een prachtig gebied. Wordt van alles georganiseerd.

Iets om je handen te drogen bij de toiletten, verder is het sanitair gebouw super netjes en schoon.

Arjen Buma

Een leuke gezellige ontspannen camping en een goede uitval basis om de prachtige omgeving van Tsjechië te beleven.
Voor ons ook een reden om nog een nacht langer te blijven.

De centrale ligging.
De glutenvrije broodjes en keuken
De vrijheid voor de kinderen in alle leeftijden.

Bij de wasbakken van de toiletten een tork rol met ha dden droog doeken

Shania

Hoi Siska en Jan de camping vind ik de leukste camping ooit jullie zijn alemaal ook harstike lief grote Shania uit huisje 8

Fred en Corrie Salomons

We hebben het prima naar onze zin gehad, het personeel en eigenaars doe. Echt hun best op het je naar de zin te maken

Het nieuwe sanitair gebouw is super, er zijn voldoende schaduw plekken op de camping
Ook het restaurant is heel gezellig,

Het oude sanitair gebouw is niet meer helemaal up to date, maar voldoet wel.

Jolanda Grootjen

Leuke gezellige camping waar Jan,Ciska en Fabian er voor zorgen dat het een gezellige boel word

Dat er Nederlands gesproken word en je overal mee geholpen word mocht er iets zijn!!

Meer verlichting achter op de camping...

Jolanda Grootjen

Meer verlichting achter op de camping...

V. van Randwijck

Vorig jaar ben ik met m'n twee zoons naar Camping 2000 gegaan. Ik weet dat het warm kan zijn in Tsjechie en ze hadden een zwembad, geweldig. Na het opzetten van de tent was ik beide zoons kwijt, die...

Het zwembad, de uiterst vriendelijke bediening en voor mijn kinderen erg fijn dat er veel Nederlanders zijn, terwijl je toch echt in het buitenland bent. En hele leuke campeerders!

Dat het zwembad het sterke punt blijft van deze unieke camping, en daar mag weer een opknapbeurt voor komen denk ik. Met wat meer ligplaatsen.
Het eten vonden de kinderen heerlijk, zelf had ik wat meer groenten en wat meer vegetarische keus gewenst. Maar hartstikke gezellig eten en ook lekker.

Mirjam

Zeer tevrede

JA vriendelijk personeel en de eigenaars zijn top\
en het is een leuke camping

nee ze mogen van mij zo door gaan hoe ze nu bezig zijn

Hendriks

Super vriendelijke camping niet voor niets 4 sterren!!

Sfeer en het eten gewoon goed!

Sanitair, maar dat ligt vaker aan de bezoekers dan het 2 tot 3 keer schoonmaken per dag.

Joost

Prettige familie-camping met veel keuze voor wijze van verblijf/accomodatie. Mooie natuur in de buurt, restaurantje met terras en eigen pizza-oven op het terrein.

Veel keuze voor verblijf: verschillende maten staplaatsen, huisjes, kant-en-klaar tenten, plekken met/zonder auto bij de tent etc. Sanitair werd goed schoon gehouden. Prettig zwembad. Bijna elke dag een activiteit voor kinderen/volwassenen (spooktocht, BBQ, minidisco etc)

Wat uitgebreidere info over omgeving zou welkom zijn.