Kindvriendelijk
Ligging
Prijs / kwaliteit
Staat v/h sanitair

Mirjam

We hebben 1 week een safaritent gehuurd omdat we zo'n goede ervaring hadden in Nederland met dit soort tent. Helaas beviel déze tent ons niet...de douchedeur hing scheef en sloot niet.. nergens een... We hebben 1 week een safaritent gehuurd omdat we zo'n goede ervaring hadden in Nederland met dit soort tent. Helaas beviel déze tent ons niet...de douchedeur hing scheef en sloot niet.. nergens een mogelijkheid om douche-,bad-,hand- en/of theedoeken op te hangen..geen op/afstapje om het terras te betreden..er lag een sok en gebruikte boterhamzakjes..géén gootsteen en/wastafelstop. De eigenaar kwam de douchedeur vastzetten en liet 3 dun zijn boormachine liggen..de beloofde haakjes moeten nog komen..een wastafelstop? " daar begin ik niet aan" was het antwoord..het lessenpakket zou gebracht worden..dat ben ik maar gaan ophalen..Wifi werkt niet..glijbaantrap heeft open treden en leuningen dus gevaarlijk..na 22.00u was het niet rustig (blij met mijn oordoppen)..er was geen kinderanimatie..biertje op sjieke golfbaan is 40 kr op de camping 60 kr..genoeg te zien en doen in de omgeving, maar je moet er minstens 1 uur voor autorijden..dagelijks je brood bestellen voor de volgende ochtend moet vóór 11.00u is niet klantvriendelijk..

Het mooie weer

Zie de review....

Jeroen van den berg

Leuke familiecamping. Voor iedereen wat wils. Veel in de omgeving te doen. Fantastische Nederlandse campingbeheerders. Echt een mooi alternatief als je Frankrijk zat bent en iets anders wil

Zeer behulpzame campingbeheerders, camping straalt rust uit. Alles is mogelijk

Meer gebruik maken van de gezelligheid die het restaurant kan bieden

Ronald

Slechte communicatie en service, nul coulance

nvt

Communiceer beter en toon wat coulance

Van Riel

Vorig jaar ondanks de corona een top vakanie gehad. Ze hadden extra schoonmaak diensten en overal was ontsmetting middel voor handen.
Na het eten werden de tafels netjes ontsmet.
Ik heb...
Na het eten werden de tafels netjes ontsmet.
Ik heb mij ondanks de corona geen minuut onveilig gevoeld.
We hebben vandaag besloten om weer naar deze camping te gaan deze zomer.

Mooie grote campeerplaatsen, hele mooie omgeving, zeer behulpzame Nederlandse eigenaren, mooi groot schoon santair.

Soms kan het zwembad water aan de koude kant zijn. Maar dat in mijn persoonlijke mening voor heel veel anderen is het prima zo.

Fam van Ballegooij

Wij komen al jaren op de camping

Super vriendelijke eigenaren mooie camping mooie omgeving en super behulpzaam ook toen ik ziek werd en vrienden van ons pech kregen en wij ook met pech kwamen te staan jan de de eigenaar heeft ons... Super vriendelijke eigenaren mooie camping mooie omgeving en super behulpzaam ook toen ik ziek werd en vrienden van ons pech kregen en wij ook met pech kwamen te staan jan de de eigenaar heeft ons alle keren super geholpen. Super mooie plekken , mooi toiletgebouw super schoon. Heerlijk zwembad super veel georganiseerd en heerlijk eten op de camping.

Niks ga zo door! Elke jaar weer fantastische vakanties

Fam. Rombout

In eerste instantie hadden wij een Safari tent XL geboekt in juni maar door corona en privé omstandigheden moesten wij helaas onze vakantie verplaatsen naar september. Afgelopen zomer was voor... In eerste instantie hadden wij een Safari tent XL geboekt in juni maar door corona en privé omstandigheden moesten wij helaas onze vakantie verplaatsen naar september. Afgelopen zomer was voor iedereen een uitzonderlijke situatie en het was fijn dat er vanuit de organisatie zo flexibel mee om werd gegaan. Helaas liet het weer ons in de steek in deze periode en was het toch echt te koud met een peuter in de tent. Ondanks dat hij het een groot avontuur vond zijn we na de eerste nacht verhuisd. We werden namelijk wakker met een stroomstoring en geen water waardoor we niet lekker warm konden worden onder de douche of een kop thee konden zetten. Na overleg met de eigenaar werd ons een vakantiehuis aangeboden waar het aangenaam warm was. Dit heeft onze week gered en hebben we ondanks de vele regen nog heerlijk van de omgeving genoten.

Service en individuele aandacht om te denken in oplossingen, dit kom je lang niet overal meer tegen.

Ook in het naseizoen nog iets organiseren zoals bijvoorbeeld een bbq zodat er echt aandacht is voor de gast tot aan de sluitingsdatum van de camping. Echter was het natuurlijk een rare zomer en door... Ook in het naseizoen nog iets organiseren zoals bijvoorbeeld een bbq zodat er echt aandacht is voor de gast tot aan de sluitingsdatum van de camping. Echter was het natuurlijk een rare zomer en door de maatregelingen met Corona erg lastig.

Doosjen

Wij vinden het een onwijs leuke camping.Echt een camping voor de hele kleintjes maar ook voor de pubers en alles wat er tussen zit. Maar ook aan de ouders word gedacht.

Een Nederlandse camping voor echt alle leeftijden

Door de groei is het kneuterige voetbalveldje weg, nu is er wel een groot voetbalveld, maar hoop dat het weer zo kneuterig word.

Fam raets

Erg vervelend dat we geen gehoor meer krijgen nu we niet konden gaan Ivm Corona.
Inmiddels wel aanbetaling gedaan. En we kunnen fluiten naar ons geld . Telefonisch niet bereikbaar en mail beantwoorden ze ook niet.
Schandalig

Klant te woord staan

Karin

Het is een mooie camping, gastvrije eigenaren en personeel. Animatie voor de Kids was erg leuk!

Dan (meisje van de animatie) was een topper!!

De auto's liever op de parkeerplaatsen laten parkeren, dan naast de stacaravans.

Youssef Maachou

Top camping! 6 jaar geleden was ik hier voor het laatst en toen was het al super! We werden heel warm onthaald en hebben echt genoten. Sanitair gebouw ziet Er super leuk uit en wordt goed schoon... Top camping! 6 jaar geleden was ik hier voor het laatst en toen was het al super! We werden heel warm onthaald en hebben echt genoten. Sanitair gebouw ziet Er super leuk uit en wordt goed schoon gehouden. Tussen de staan plaatsen is er genoeg ruimte dus zelfs met COVID kan je voldoende afstand houden. De pizza’s zijn echt super lekker en het zwembad was top met deze warmen dagen. Om de camping heen is ook genoeg te doen, we hebben ons niet verveeld. We zaten in een mobile home die tussen de bomen zat en zelfs met 35 graden lekker koel was. De volgende keer blijf ik langer! Een echte aanrader!

Camping, faciliteiten, pizzas, locatie