Kindvriendelijk
Staat v/h sanitair
7.8/10

Fam v Delft

Super gezellige camping

Doen hun uiterste best om het ieder naar hun zin te maken

In de avond meer licht op het achterste gedeelte

J.C. Bruns

In 2019 er geweest en we gaan 2020 weer, we hebben ons er prima vermaakt, en hopen straks ook weer maximaal te kunnen gaan genieten in de nieuwe safari tent XXXL.

Ligging en omgeving, ruime plekken,

Grote sanitair gebouw ook in de nacht toegankelijk maken, bv. via de druppel waar je ook de douche en poort mee bediend.
Campingwinkel uitbreiden.

Heel goed

Heldere informatie

Filmpje camping

Joco

Camping ziet er mooi en uitnodigend uit

Snel boekingsformulier

Nvt

jeljer hiemstra

Ik heb gister gebeld met de eigenaar van de camping. Wilde wat informatie over de ligging van de nieuwe safaritenten XXL. Had een hele enthousiaste eigenaar aan de lijn. De volgende dag een mail met... Ik heb gister gebeld met de eigenaar van de camping. Wilde wat informatie over de ligging van de nieuwe safaritenten XXL. Had een hele enthousiaste eigenaar aan de lijn. De volgende dag een mail met alle informatie waar ik om had gevraagd. Door het enthousiasme van de eigenaar meteen geboekt! Nu al zin in de vakantie voor 2020!

Enthousiast, duidelijk, klonk meteen gezellig.

A Hoogeveen

Leuke schone camping met aardige en behulpzame beheerders

mooie en schone toiletgebouwen, schone camping plaatsen, behulpzame beheerders en personeel.
Alleen maar lof voor deze camping

Familie Drost

Super gezellige vakantie gehad. Leuke, gezellige, niet al te grote camping. Ligt in een prachtig gebied. Wordt van alles georganiseerd.

Iets om je handen te drogen bij de toiletten, verder is het sanitair gebouw super netjes en schoon.

Arjen Buma

Een leuke gezellige ontspannen camping en een goede uitval basis om de prachtige omgeving van Tsjechië te beleven.
Voor ons ook een reden om nog een nacht langer te blijven.

De centrale ligging.
De glutenvrije broodjes en keuken
De vrijheid voor de kinderen in alle leeftijden.

Bij de wasbakken van de toiletten een tork rol met ha dden droog doeken

Shania

Hoi Siska en Jan de camping vind ik de leukste camping ooit jullie zijn alemaal ook harstike lief grote Shania uit huisje 8

Fred en Corrie Salomons

We hebben het prima naar onze zin gehad, het personeel en eigenaars doe. Echt hun best op het je naar de zin te maken

Het nieuwe sanitair gebouw is super, er zijn voldoende schaduw plekken op de camping
Ook het restaurant is heel gezellig,

Het oude sanitair gebouw is niet meer helemaal up to date, maar voldoet wel.