CADkoop

UurtjeWerk

Goed en alles wordt snel geregeld

Reactie CADkoop:

Gelukkig! Door snel te leveren kunnen onze klanten gelijk door 🚚. Zo is het voor jou nog geen 'UurtjeWerk' 😉

Ed van Aalst / XPOFM b.v.

Snel en duidelijk.
Accuraat!

Bedankt Ed! 👍

Smartweb

Langzame service en ZEER onduidelijke registratie procedure autocad single user. Lijkt me handig om in 3 stappen EXACT uit te leggen hoe te registeren, gezien jullie geen "echte" support bieden.

Reactie CADkoop:

Elkaar telefonisch gesproken en gelukkig is alles up & running! Registratie onder een ander e-mailadres gaf wat verwarring. Fijn dat alles nu werkt 🙂 We nemen je feedback mee voor onze... Elkaar telefonisch gesproken en gelukkig is alles up & running! Registratie onder een ander e-mailadres gaf wat verwarring. Fijn dat alles nu werkt 🙂 We nemen je feedback mee voor onze verbetering!

Kunst & Vakwerk

Zeer flexibel en behulpzaam!

Yes! Bedankt

WM Nijmegen

Goede ervaring met CADkoop. Goed in klantcontact.

Thanks! Ons verkoopteam veert op van zulke complimenten 😊

Vlasblom

Prima site met duidelijke uitleg over de diverse producten. Verder beperkt contact gehad met een vraag waar snel op werd geantwoord.
Duidelijke mailwisseling.
Wat niet helemaal...
Duidelijke mailwisseling.
Wat niet helemaal duidelijk was welke korting er met de actie van CyberMonday werd gegeven in verhouding tot reguliere prijs. Verder geen opmerkingen.

Reactie CADkoop:

Bedankt voor je reactie. Wij proberen altijd snel en duidelijk te reageren! We nemen je opmerking mee voor volgende promoties :-)

Bert van der Heijden

Prima werk gedaan en goed geholpen toen er iets ging.

Reactie CADkoop:

Goed om te horen Bert! Succes met tekenen in SketchUP!

Ron Schiltmans

Al jaren een trouwe en prima partner voor mijn CAD-producten. Fijne mensen!

Reactie CADkoop:

Daar doen we het voor Ron! Bedankt!

BB Railadvies BV

Ze denken heel goed mee.
Ik diende mijn AutoCad te verlengen en CADkoop heeft uit zichzelf meegedacht om de licentie goedkoper te maken voor mijn bedrijf.
Hulde aan Daniëlle, die vanuit...
Ze denken heel goed mee.
Hulde aan Daniëlle, die vanuit de klant heeft meegedacht !

Reactie CADkoop:

Fijn om te horen! We denken graag mee met klanten :) Daniëlle is blij met het compliment!