CADkoop

8.3/10
8.5/10
8.1/10

Smartweb

Langzame service en ZEER onduidelijke registratie procedure autocad single user. Lijkt me handig om in 3 stappen EXACT uit te leggen hoe te registeren, gezien jullie geen "echte" support bieden.

Reactie CADkoop:

Elkaar telefonisch gesproken en gelukkig is alles up & running! Registratie onder een ander e-mailadres gaf wat verwarring. Fijn dat alles nu werkt šŸ™‚ We nemen je feedback mee voor onze verbetering!

Kunst & Vakwerk

Zeer flexibel en behulpzaam!

Yes! Bedankt

WM Nijmegen

Goede ervaring met CADkoop. Goed in klantcontact.

Reactie CADkoop:

Thanks! Ons verkoopteam veert op van zulke complimenten šŸ˜Š

Vlasblom

Prima site met duidelijke uitleg over de diverse producten. Verder beperkt contact gehad met een vraag waar snel op werd geantwoord.
Duidelijke mailwisseling.
Wat niet helemaal...

Reactie CADkoop:

Bedankt voor je reactie. Wij proberen altijd snel en duidelijk te reageren! We nemen je opmerking mee voor volgende promoties :-)

Bert van der Heijden

Prima werk gedaan en goed geholpen toen er iets ging.

Reactie CADkoop:

Goed om te horen Bert! Succes met tekenen in SketchUP!

Ron Schiltmans

Al jaren een trouwe en prima partner voor mijn CAD-producten. Fijne mensen!

Reactie CADkoop:

Daar doen we het voor Ron! Bedankt!

BB Railadvies BV

Ze denken heel goed mee.
Ik diende mijn AutoCad te verlengen en CADkoop heeft uit zichzelf meegedacht om de licentie goedkoper te maken voor mijn bedrijf.
Hulde aan Daniƫlle, die vanuit...

Reactie CADkoop:

Fijn om te horen! We denken graag mee met klanten :) Daniƫlle is blij met het compliment!

D Koene

Mijn ervaring met CADkoop is naar volle tevredenheid geweest. Vriendelijk en snel in de communicatie en naar uitstekend geholpen. Een aanrader.

van Hurck

Snel besteld snel geleverd