CADkoop

8.2/10

Kloet Dienstverlening

Telefonisch slecht bereikbaar, maar mail contact snel en professioneel.
goed geholpen, afspraak is afspraak en snel geleverd.

Martijn van den Hoogen

Slechte service

Abbel

Goede site en goed geholpen telefonisch

Hyproma B.V.

Snelle service bij aankoop. Duidelijk verhaal.

S. Tax

Recent heb ik de BricsCAD basiscursus van René Schreuders gehad. Ik was al wat bekend met andere pakketten. BricsCAD was daardoor wat onwennig, maar met de uitleg van René werd de nieuwe omgeving al... Recent heb ik de BricsCAD basiscursus van René Schreuders gehad. Ik was al wat bekend met andere pakketten. BricsCAD was daardoor wat onwennig, maar met de uitleg van René werd de nieuwe omgeving al heel snel duidelijk en bekend! Erg heldere uitleg en ook ruimte voor specifieke vragen binnen onze eigen doeleinden. Een zekere aanrader.

Silvan

Deze week heb ik mijn Bricscad basiscursus afgerond en dankzij René Schreuders krijg ik complimenten op het werk.

Alles ging soepel en ik heb de perfecte uitleg gekregen!

Alles ging soepel en ik heb de perfecte uitleg gekregen!

Pluspunten:
+ legt goed uit
+ op tijd
+ hulpzaam
+ geduldig
En natuurlijk vriendelijk!

MP Liften BV

Snelle en heldere communicatie en ook snelle levering

Drawovis

Prima, no nonsens bedrijf, niet duur, goede service

kollenbv

Wij hebben met 6 mensen bij bricscad de basiscursus gevolgd , en zijn zowel briscad als de docent René Schreuders erg dankbaar , het was erg leerzaam , werd super goed uitgelegd op een leuke manier... Wij hebben met 6 mensen bij bricscad de basiscursus gevolgd , en zijn zowel briscad als de docent René Schreuders erg dankbaar , het was erg leerzaam , werd super goed uitgelegd op een leuke manier . Nu op weg naar de volgende cursus.
nogmaals bedankt.

Reactie CADkoop:

Dank voor je positieve review.

Marianne Schepers Interieuradvies

Prima service. Wel veel vaktaal wat voor een leek wat lastig is.