CADkoop

Aankoop software online zou binnen de 60min moeten geregeld kunnen worden.

Reactie CADkoop:

Bedankt voor je bericht en we zijn het helemaal met je eens ๐Ÿ˜ƒ. Voor de levering zijn we ook van externe factoren afhankelijk. We proberen die dagelijks te verbeteren.

PM. Roks

Oke

๐Ÿ‘Œ

Van Nieuwpoort Beheer B.V.

Via onze accountmanager proberen te bestellen. Deze verwees ons naar de webshop. Vul ik daar het factuur adres en een ander verzend adres in.... sturen ze het apparaat naar het factuuradres ipv het... Via onze accountmanager proberen te bestellen. Deze verwees ons naar de webshop. Vul ik daar het factuur adres en een ander verzend adres in.... sturen ze het apparaat naar het factuuradres ipv het verzend adres.

Reactie CADkoop:

Bedankt voor de feedback. Door een technische fout was inderdaad het juist afleveradres niet doorgekomen. Dit is inmiddels opgelost. Zoals telefonisch besproken is de 3D muis inmiddels op het juiste... Bedankt voor de feedback. Door een technische fout was inderdaad het juist afleveradres niet doorgekomen. Dit is inmiddels opgelost. Zoals telefonisch besproken is de 3D muis inmiddels op het juiste adres ๐Ÿ™‚

Hoondert Staalbouw BV

Goede snelle service

๐Ÿš€ ๐Ÿ™‚

Sealeco BV

Snelle service vriendelijk te woord gestaan met het juiste advies

Dankjewel! ๐Ÿ’ช

Tomas Hesseling

Geweldige service en fijne mensen om mee te werken.

Bedankt voor de mooie reactie Thomas! ๐Ÿ‘Œ

Bouwadvies J. Koblens

Ben goed en degelijk geholpen

Goed te horen!

maatwerk concept bv

Extra licenties aangekocht vray en sketchup 2019 pro en pro.

Succes met ontwerpen en visualiseren! ๐Ÿ˜ƒ

The ONE Design

Ik vind het een zeer betrouwbaar bedrijf die een goede service bieden .

Reactie CADkoop:

Dat horen we graag๐Ÿ™‚ Succes verder met je AutoCAD pakket!

Patrick

Erg behulpzaam contact gehad via de mail. Ik bleek echter een voor mij verkeerde versie van SU te hebben besteld. Mijn order werd netjes geannuleerd en ik kreeg het geld vrijwel meteen terug, met... Erg behulpzaam contact gehad via de mail. Ik bleek echter een voor mij verkeerde versie van SU te hebben besteld. Mijn order werd netjes geannuleerd en ik kreeg het geld vrijwel meteen terug, met een advies over welke versie van Sketchup ik wel moest hebben. Hartelijk bedankt, CADkoop :)

Reactie CADkoop:

Een beetje meedenken met elkaar helpt :) Bedankt voor je mooie reactie Patrick!