CADexpress

CADexpress Ook benieuwd naar feedback over de webshop CADexpress? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company91
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen CADexpress met 8.7/10. Gebaseerd op 91 ervaringen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima. levering volgens afspraak.

Uitstekend (10/10)
Score voor CADexpress:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Had reeds ervaring met cadexpress, omdat zij ook mijn autocad leveren.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Autocad lt 2017, bevalt goed.

Goed.

Uitstekend (10/10)
Score voor CADexpress:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leuk contact, goed geholpen, ga zeker de volgende bestelling ook bij cadexpress plaatsen!.

CADexpress 1 beoordeling

Voor spt offshore een nieuw bedrijf..
op de website stond op het artikel opvoorraad, bestelling was niet binnen 24 uur maar 2 weken..
na diverse keren bellen werd er een altenatief aan geboden, maar was het zelfde wat besteld was..

Naets Jacky gebruik voor Hobby
Naets Jacky gebruik voor Hobby

Heb gechat met Paul, was heel vriendelijk en gaf meer uitleg dan ik verwacht had, toffe kerel

Ik het autocad LT gekocht en volgens de websites zou dit een pakje zijn dat naar huis gestuurd werd, maar na het chatten met Paul wist ik dat het niet met de post kwam maar online zou bezorgd worden als het mij uitkwam na het ontvangen van de mail.

Score voor CADexpress:4.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De website stelde het voor of er was een pakje onderweg met de post, na chatten met een medewerker bleek dat het na het toesturen van een code zou gedownload worden. was wel handiger. ik gebruik het programma enkel voor mijn hobby, vroeger op het werk heb ik ermee gewerkt en op die manier bezit ik verschillende tekeningen van modelbouw die ik toen gemaakt heb maar nu niet meer kon bijwerken. het lukt aardig en is, na wat zoeken, handiger en sneller dan 20 jaar geleden.

N.v.t.

Cadexpress heeft een breed assortiment software en hardware.

Vermelden dat het genereren van software key extern door Autodesk gebeurt en daardoor enkele dagen kan duren.

Score voor CADexpress:4.00/5

Bruce Roberts Europe

Vragen / problemen sneller afhandelen

Reactie CADexpress:

Hallo Edgar,

Jammer dat je ons zo'n lage beoordeling geeft, echter snappen we helemaal waarom. Uiteraard onze excuses hiervoor, maar helaas gaat er soms wel eens iets fout bij Autodesk zelf en dan kan het inderdaad wel even duren voordat een probleem opgelost / gecorrigeerd is. Wij proberen Autodesk altijd eventuele problemen zsm te laten verhelpen, maar hebben hier ook geen invloed op als dit niet snel genoeg wordt gedaan. Gelukkig is je software nu zichtbaar in de Autodesk account en we hopen dat je nu naar alle tevredenheid met de software kan werken.

Groet,

CADexpress BV.

Score voor CADexpress:1.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slecht.

Bedrijfsinformatie

CADexpress is al 15 jaar toonaangevend in 2D- en 3D-software-oplossingen en procesoptimalisatie. In de beginjaren lag bij de CAD-software nog de nadruk op 2D-ontwerpen (Autodesk AutoCAD), maar al snel deed ook 3D zijn intrede. Aanvankelijk bleef dat nog beperkt tot de werktuigbouw Autodesk Inventor, maar in de afgelopen jaren heeft virtueel ontwerpen in 3D ook in de bouwsector Autodesk Revit een hoge vlucht genomen. Zes jaar geleden is CADexpress daarop ingesprongen met de introductie van de 3B
Adres
Europalaan 18