Andy Wang

Groot assortiment aan leuke cadeau's. Website was makkelijk te navigeren.

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je positieve feedback Andy! We vinden het fijn om te lezen dat je ons assortiment aan cadeaus leuk vond en dat je de website makkelijk te navigeren vond.

Ion Calin

Ik heb een vriend van me een bierpul cadeau gedaan met een foto erop, hij was aangenaam verrast.

Reactie Cadeau.nl:

Wat fantastisch om te lezen dat je vriend blij was met de gepersonaliseerde bierpul! Het doet ons altijd plezier om te weten dat onze producten mensen kunnen verrassen en blij maken. Bedankt voor... Wat fantastisch om te lezen dat je vriend blij was met de gepersonaliseerde bierpul! Het doet ons altijd plezier om te weten dat onze producten mensen kunnen verrassen en blij maken. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

M.J. Offerman-Turksma

Super ĺeuke cadeaus die snel geleverd worden!

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Bedankt voor de mooie score. :)

Steffie

Erg veel leuke artikelen en snel geleverd.

Reactie Cadeau.nl:

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en het assortiment aan leuke artikelen.

Ivon Zeer

Heel leuke spullen! Service was heel snel en goed.

Hi Ivon,
Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling.
Wat fijn dat onze service en artikelen naar wens zijn, daar doen we het voor! :)

Ann De Leersnyder

Prima! Alles verliep vlot... van bestelling tot en met de levering.

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je positieve feedback Ann! We vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent met je ervaring, zowel bij het bestellen als bij de levering.

Frank Solinger

Goed verzorgd, snel geleverd

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor deze mooie score Frank. Wij wensen jou veel plezier met je bestelling. :)

Carine Roosen

Je vindt altijd een origineel geschenk in het assortiment aangezien het ruim genoeg is en zeer gevarieerd. De communicatie verloopt vlot over de levering ook wanneer er problemen opduiken. Het geeft... Je vindt altijd een origineel geschenk in het assortiment aangezien het ruim genoeg is en zeer gevarieerd. De communicatie verloopt vlot over de levering ook wanneer er problemen opduiken. Het geeft vertrouwen.

Reactie Cadeau.nl:

Wat leuk om te lezen dat je ons assortiment waardeert Carine! We proberen inderdaad voor ieder wat wils te hebben, zodat je altijd een origineel geschenk kunt vinden. Het doet ons goed om te weten... Wat leuk om te lezen dat je ons assortiment waardeert Carine! We proberen inderdaad voor ieder wat wils te hebben, zodat je altijd een origineel geschenk kunt vinden. Het doet ons goed om te weten dat onze communicatie over de levering vlot verloopt en dat je vertrouwen hebt in ons, zelfs als er eens wat haperingen zijn. Bedankt voor je positieve feedback en het vertrouwen dat je in ons hebt! Wij wensen jou veel plezier met je bestelling en kunnen jou hopelijk nog eens terugvinden op onze website! :)

Henriette Van Olst

x