Gert Krom

Goeie website, snelle levering

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor de mooie score Gert!

Christine de Jong

Ik was op zoek naar een kado voor bruidspaar, en toen kwam ik op de site. Leuke originele items voor een goede prijs

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor deze mooie review Christine!

Dr. Hetty Vosselman

Veel keus, eenvoudige website, teleurstelling dat je geen kaartje kunt meesturen en dus de persoon aan wie je het stuurt geen idee heeft van wie het cadeau afkomstig is. Mijn klacht hierover werd... Veel keus, eenvoudige website, teleurstelling dat je geen kaartje kunt meesturen en dus de persoon aan wie je het stuurt geen idee heeft van wie het cadeau afkomstig is. Mijn klacht hierover werd serieus behandeld en wordt opgelost.

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze geboden service Hetty. Momenteel hebben wij niet de mogelijkheid om onze wenskaarten te produceren. Dit zal uiteraard in de toekomst weer mogelijk... Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze geboden service Hetty. Momenteel hebben wij niet de mogelijkheid om onze wenskaarten te produceren. Dit zal uiteraard in de toekomst weer mogelijk zijn. Wij wensen jou veel plezier met je bestelling!

Mia Leijnse

Uitgebreid en leuk assortiment. De bestelling van 27 cadeautjes werd correct en snel geleverd. Ik ben heel tevreden!

Reactie Cadeau.nl:

Dat lezen wij graag! Bedankt voor de mooie score.

Marleen Gordts

Niet op de hoogte gehouden en bestelling nooit ontvangen.

Beste Marleen,
Vervelend om te lezen dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor!
Beste Marleen,
Wij hebben deze situatie inmiddels besproken via de mail. Hopelijk hebben wij deze situatie opgelost naar tevredenheid. We hopen dat het eventuele ongemak je er niet van weerhoudt weer bij ons te bestellen.

Roos Schuurman

Uitgebreid assortiment voor elke gelegenheid. Super snelle verzending en levering.

Thanks Roos!

ZZF

Top in een woord top!

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je een positieve ervaring bij ons hebt overgehouden. :)

Anouk De Jong Maurits

Leuke site, leuke cadeaus en snelle service

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling van je bestelling!

CVdB

Ontbrekend artikel bij levering. Snel antwoord op melding hiervan en dag erna ontbrekend artikel ontvangen. Top service!

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze geboden service. Ik wens je veel plezier met je bestelling!

Ans Jansen

Leuke site.
Veel aanbod wat je niet zo snel op een andere site tegenkomt.

Reactie Cadeau.nl:

Dat lezen wij graag! Bedankt Ans. :)