Karl Van Rompaey

Snelle feedback met professioneel antwoord op een vraag die ik stelde ! Snelle levering. Prijs/kwaliteit geen idee, heb het item nog maar pas :-)

Reactie Cadeau.nl:

Hartelijk dank voor je feedback Karl!
Hartelijk dank voor je feedback Karl!
Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent over de snelle feedback en de professionele service die je hebt ontvangen. We streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ik wens jou veel plezier met jouw bestelling!

Martin Verschoor

Snelle levering goede service

Hi Martin,
Hartelijk dank voor deze aanbeveling en graag tot een volgende bestelling!
Vriendelijke groet,
Cadeau.nl

Mary Gragt

Leuke producten

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor deze mooie review Mary! :)

Brenda Kettmann

Goed product, zeer klantvriendelijk

Reactie Cadeau.nl:

Super bedankt voor je feedback Brenda! We zijn echt blij om te horen dat je tevreden bent met ons product en de service die we bieden.

karin paap

LEUKE PRODUKTEN

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je enthousiasme over onze producten! We zijn blij om te horen dat je ze leuk vindt. ๐Ÿ˜Š Als je nog meer leuke producten zoekt of vragen hebt, laat het ons dan gerust weten. We helpen je... Bedankt voor je enthousiasme over onze producten! We zijn blij om te horen dat je ze leuk vindt. ๐Ÿ˜Š Als je nog meer leuke producten zoekt of vragen hebt, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag verder!

jan m

Prima allemaal

Dat lezen wij graag!

Anita Martens

Prima en snel geregeld ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Wij wensen je veel plezier met je bestelling. :)

Sylvia Boelens - Biosynth B.V.

Eenvoudig te bestellen en snelle levering

Reactie Cadeau.nl:

Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en de snelle levering! ๐Ÿ˜Š Bedankt voor je positieve review! We streven er altijd naar om het bestelproces zo eenvoudig mogelijk te maken... Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en de snelle levering! ๐Ÿ˜Š Bedankt voor je positieve review! We streven er altijd naar om het bestelproces zo eenvoudig mogelijk te maken en ervoor te zorgen dat je je bestelling snel in huis hebt.

Anita Vos

Veel keus en snelle levering

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor deze mooie review Anita! :)

Anita

Doet wat verwacht mag worden.top

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling van je bestelling!