8.5/10
8.1/10
8.1/10

ACCESS ICT Solutions BV

Prima, goede voorlichting, snelle service

Joël Bosman

Het product welke wij hadden besteld waren we erg tevreden over. Echter helaas wel een beetje een vreemde situatie waar we tegen aan liepen ivm de levering. Er is een keuze om als optie bij het...

Goede samenstelling van PC, en mooie monitoren. Ze weten design en kracht te combineren.

Reactie CAD Stunter:

Geachte heer,

We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met bestellingen dat klanten direct aan de gang kunnen. Dat geldt ook voor aansluitkabels. Onze monitoren hebben dan ook altijd (vanaf fabriek) de meest voorkomende kabels zoals DisplayPort, HDMI en VGA. Bij uw specifieke combinatie heeft u echter inderdaad een andere kabel nodig en die zit niet bij de monitor. Hoewel het niet echt een 'fout' is aan onze zijde vinden wij het wel belangrijk dat klanten hiervan op de hoogte moeten zijn. Dit hebben we dan ook op de website toegevoegd zodat hierover geen misverstanden meer kunnen bestaan. Mijn collega heeft u tevens een mailtje gestuurd hoe het opgelost kan worden. Onze excuses voor het ongemak.

Chris van den Heuvel

Videokaart aangeschaft

Ingespeeld op de CAD markt

SGS Roos+Bijl BV

Heel goed. Snelle levering.

Snelle levering. Duidelijk bestelproces.

Pascal Similon

Excellent

Alles is precies, duidelijk

Edward Stam

Vlot

flexibel

Ad Groothedde

Nog geen ervaring met Cad Stunter, dit is de eerste aankoop

hoevenaars

prijs

Martijn Roes

Goed, snel en duidelijk telefonisch ter woord gestaan voorafgaande aan de bestelling. Afspraken zijn nagekomen.

Duidelijk en snel.

Bouwkundig Tekenbureau Seerden

Ervaring is prima. De levering was niet soepel verlopen (het pakket kwam in 2 delen), maar de support vanuit Cad stunter door Willem was duidelijk, correct en hij was goed te bereiken.

Service en direct iemand aan de telefoon als je belt. Geen stomme keuze menu's of een doorschuifsysteem. En als iets uitgezocht moet worden laten ze je niet eeuwig aan de lijn hangen, maar bellen netjes terug.