8.1/10
8.1/10

Gearbox Innovations

Goede ervaring, goede garantieservice, maar is niet altijd de goedkoopste

Goede en snelle omruilservice toen een muis bij ons kapot ging

Reactie CAD Stunter:

Geachte heer,

U geeft aan dat wij niet altijd de goedkoopste zijn. Zover wij konden zien is het product dat u bij ons heeft besteld nergens goedkoper te krijgen.

Vervolgens heeft u opmerkingen over het niet snel genoeg versturen van de factuur en dat u geen Track&Trace informatie kon vinden.
Facturen worden doorgaans binnen enkele werkdagen digitaal toegestuurd op het factuur-emailadres dat is ingevoerd tijdens de bestelling.
Dit geldt overigens ook voor de Track&Trace informatie. Ook die ontvangt u per email. Het komt echter wel eens voor dat deze bij klanten per ongeluk in de Spam folder terecht komen.

Mocht dit bij een toekomstige bestelling weer gebeuren, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag.

Rudy Bakarbessy/Sweegers & de Bruijn bv

Bij bestelling hebben wij verkeerde rollen bestelt, toen moesten wij een mail opstellen en dan sturen om de goede rollen te bestellen maar dan moeten wij de kosten voor het ophalen en brengen...

Opvallende punten zijn dat jullie bij sommige plotpapier goedkoper zijn .

Reactie CAD Stunter:

Geachte heer,

Voor alle bestellingen worden verzendkosten gerekend.

Als wij een fout maken door het verkeerde artikel te sturen, betalen wij de verzendkosten voor het retourneren en opnieuw toesturen van het juiste artikel. Ook doen we er alles aan om het artikel zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.

Als een klant zelf het verkeerde artikel bestelt, zijn de verzendkosten voor de klant. Als u twijfelt over een artikel dat u wilt bestellen neem dan gerust eerst contact met ons op. Wij kunnen u uitgebreid adviseren.

Kat Koree Architecten

Duidelijke advisering en supersnelle levering!

Peter / Adverio BV

Workstation gekocht voor Plant3D.

Duidelijke opties bij aanschaf van het product. t.a.v. schermen.

L. Bemelmans / VAN AKEN Concepts, Architecture & Engineering BV

Eerste bestelling gedaan na eerst een uitstekend advies gekregen te hebben via de telefoon. Gedegen inhoudelijke kennis van 3D/CAD-omgevingen, wat een wezenlijk verschil is met "gewone" office...

Zoals reeds vermeld, gedegen kennis van 3D/CAD-omgevingen.

Joost Lourier

Prima!

Klant vriendelijk

Joost Lourier

Prima!

Klant vriendelijk

Huib van Benenkom

Zeer netjes geholpen had eerst een mail gestuurd later telefonisch contact gehad, ze weten waar ze het over hebben .
levering was snel . niks op aan te merken.

Frits Schuil / Tuinstyle

Lage prijzen en zeer goed telefonisch bereikbaar met heldere uitleg.

Met name de telefonische uitleg over het product en het bestelproces.

Horemans Jan

Correct