REPTeQ B.V.

Cadstunter, een bedrijf waar wij nooit zaken meer mee zullen gaan doen. Compleet CAD systeem aangeschaft en met schade afgeleverd. Dit kan natuurlijk gebeuren echter dit telefonisch aangegeven... Cadstunter, een bedrijf waar wij nooit zaken meer mee zullen gaan doen. Compleet CAD systeem aangeschaft en met schade afgeleverd. Dit kan natuurlijk gebeuren echter dit telefonisch aangegeven waarna men dit verder niet heeft opgepakt. En wij dus met een nieuw systeem zitten met krassen. Dit tast de werking niet aan echter zou men ook niet akkoord gaan met een nieuwe auto met krassen lijkt mij. Daarnaast zeer lange levertijden. Op het betreffende docking station van HP wachten wij reeds 5 maanden. Niet leverbaar volgende CAD Stunter. Na navraag bij onze vaste ICT partner werd mij de vraag gesteld hoeveel stuks wij nodig hebben. Met andere woorden volop leverbaar en binnen een dag afgeleverd op ons bedrijf. Ik zou een lokale partij adviseren op dergelijke systemen te leveren. CAD Stunter raden wij ten zeerste af. Slechte service.

Niet

De heer Maarten Vermeij

Prima cursus en goede cursusleider

Tijdbestek en uitleg. ten alle tijden mogelijkheden tot vragen te stellen en goede hulp/uitleg. Bij uitleg komt er een uitlichting van de cursor of het aanwijspunt van de cursusleider.

De heer Carlo Maas

Positief

Duidelijke omschrijving op de site

ZeeCiviel Technische Dienstverlening

Snel geregeld! Van bestelling tot het in gebruik kunnen nemen.

Duidelijk overzicht. Voor het aanschaf van, in dit geval software, een duidelijk overzicht over de tools die het bevat.

De heer G. Lanting

Matig

Rene van Woensel

Goed - snelle levering

Navali Naval Architects B.V.

Kwalitatief de beste hardware die je als constructeur kunt vinden.
Goede en snelle levering, en een geweldige service!

De beste hard en software voor technici

De heer Merlijn van Leeuwen

Positief

Service en inhoudelijke kennis

De heer Martin Lohuis

Goed advies, snelle levering

Eerlijk advies. Helpen zoeken naar de laptop die jij nodig hebt en dit hoeft niet altijd de duurste te zijn.

De heer Adriaan Arie van Kluiven

Goede info.en correct bezorging