Caalman

Mylou

Snelle correcte afhandeling

Keurig op tijd bezorgd. Fijn dat ervoor gezorgd werd dat het brievenbuspost is,beter voor milieu en je hoeft er niet voor thuis te blijven

J

Ruim assortiment en doen wat ze zeggen

Ruime keuze en snelheid van leveren

Judith

De bestelde screenprotector kwam helaas gebroken aan. Na contact met de klantenservice snel een nieuwe ontvangen

Snelle levering, goede klantenservice

Reactie Caalman:

Beste Judith,
Beste Judith,
Bedankt voor je review! Erg jammer dat jouw bestelling onderweg door PostNL beschadigd is geraakt en dit jouw winkelervaring bij ons heeft beïnvloed. Wij doen er alles aan om onze orders zo zorgvuldig mogelijk te verzenden en hebben jou inmiddels gelukkig snel van een nieuw exemplaar kunnen voorzien. Mocht je nog tips hebben waarmee wij ons kunnen verbeteren zijn deze natuurlijk altijd welkom!
Karin - Klantenservice Caalman

Nina

Beste,

Op 27–5 heb ik bij iullie een telefoonhoesje besteld #400013416,
Beste,

Op 27–5 heb ik bij iullie een telefoonhoesje besteld #400013416,
het hoesje valt nu al uit elkaar.. knopjes vallen er van af en de zijkant is afgebroken en het hoesje is nu al stuk.
De kwaliteit viel ook al tegen bij binnenkomst maar ik wilde het een kans geven.
Ik ben helaas een teleurgestelde klant.

Goede/duidelijke berichtgeving
Ik heb dit ook naar de klanten service gestuurd voor een oplossing
En indien bovenstaande opgelost word beveel ik t bedrijf aan.
Anders niet

Nick Fatbob

Caalman is Fantastisch!
Caalman is Fantastisch!
PostNL had er weer eens een zooitje van gemaakt en mijn pakket is nooit ontvangen. Contact opgenomen met Caalman en uiterst vriendelijk behandeld. Zonder aarzeling heeft men opnieuw een artikel verzonden en deze wordt inmiddels met veel plezier gebruikt. Het is fijn om mee te maken dat een bedrijf klantervaring voor winst stelt. Dank daarvoor!

Klantervaring en service

Caalman

Niet duur en makkelijk te vinden welk soorten er zijn.

Ingrid van Wezel

Heel goed, snelle levering.

Geen bezorgkosten, heel fijn.

Koos Stolk

Laat in de middag een hoesje voor de smartphone besteld, dat reeds de volgende morgen werd bezorgd. Een bewijs dat Caalman van aanpakken en doorpakken houdt.

De snelheid van handelen en waarmaken wat wordt beloofd

van den Berg

Correcte levering

Snelle levering en goede correspondentie

Yuliia Baranchyk

I received totally broken protection screen for my mobile phone. Dissappointment(((

///