Caalman

Eline

Uitstekend!

Website met duidelijke pictogrammen. Correcte prijs-kwaliteitverhouding. Ik had een probleem met de levering. Ze hielpen me onmiddellijk verder. Ik had het gevoel dat de klantenservice me zo goed... Website met duidelijke pictogrammen. Correcte prijs-kwaliteitverhouding. Ik had een probleem met de levering. Ze hielpen me onmiddellijk verder. Ik had het gevoel dat de klantenservice me zo goed mogelijk wou verder helpen. Ze namen echt de tijd voor mij. Mijn probleem werd dan ook snel verholpen. Klant is hier dus echt wel koning!

Dirk

Heb een telefoonhoesje voor de OnePlus 7t gekocht. Hoesje is prima. Enige probleem is dat de magneetstrip in het hoesje mijn telefoon steeds van 'trillen' of 'stil' afhaalt (dit is een losstaand... Heb een telefoonhoesje voor de OnePlus 7t gekocht. Hoesje is prima. Enige probleem is dat de magneetstrip in het hoesje mijn telefoon steeds van 'trillen' of 'stil' afhaalt (dit is een losstaand knopje bij de 7t). Erg irritant, en hoesje is dus eigenlijk weggegooid geld. Fout in het ontwerp zou ik zeggen.

Op zich mooi design, maar dus niet bruikbaar.

Osman

Top ,heel snel reageert en bestelling toe gestuurd naar mij

Snel en veilig en goede prijs

Ann Peeters

Heel goede ervaring! Kreeg vrij snel eb vriendelijk antwoord op een mail doe ik gestuurd had, met goede informatie!

Vriendelijk en hele goede service!

Corrie Smits Willemse

Ik ben uitermate tevreden met de bestelling die ik heb geplaatst.

Mooi product en heel goed verpakt

Eric

Prima service.

Snelle levering.

Frank Witt

Snel en makkelijk besteld, ook snel en makkelijk geleverd

De website was duidelijk en overzichtelijk, bestellen is zeer eenvoudig

Marco

Het product is netjes geleverd enkel paar aandachtspunten geluid knopen komen niet goed uit en telefoon word te snel warm in de case

Dat het netjes geleverd is optijd

Wendy

Ik kreeg mijn bestelling binnen en 1 screenprotector was kapot. Ik heb een mailtje gestuurd en de volgende dag had ik kosteloos een nieuwe in huis!

Goede klantenservice!

Jeanne vanhout

Goed overzicht om te bestellen

Zeer snelle levering