Caalman

Jp

Ze hadden per ongeluk het verkeerde telefoon hoesje opgestuurd maar hebben het daarna super snel en goed opgelost!

Klantenservice

Rob Boon

Ik heb een afwijkende maat telefoon cover nodig. Zij hadden hem.

Duidelijke website, snel geleverd

Jacqueline pollet

Zeer goede ervaring

Rappe en correcte levering

Jann van de Luitgaarden

Prima bedrijf, mooie collectie, snel en keurig verzorgd geleverd

De vriendelijke en deskundige klanten service die via de mail mijn vragen beantwoorden en goed advies gaven, TOP

A. Dullaert

Ik wilde een apart telefoonhoesje in boekvorm zonder magneetclip. Zij hadden een ruime keuze en ik heb een fleurige uitgezocht. Besteld om 16.45 en de volgend dag lag het al in de brievenbus.

Veel keus en snelle levering zonder extra kosten.

Alex

Prima. Snelle levering en product zoals verwacht

Snel

L.Westerveld

Wat op de website staat komen ze na. Binnen een dag de bestelling afgeleverd.

Een goede website en overzichtelijk

Ger Deelstra

Toegankelijke website

Snelle en korrekte aflevering.

Jonkers

Uitermate tevreden.

Niet opvallend, werkt prima, uitstekende kwaliteit. Zeer snelle levering, goed verpakt.

MH Wier

Telefoonhoesje voor i-phone gekocht. Bestelling afgerond en met i-deal betaald. Binnen 2 werkdagen in de brievenbus.

Type i-phone (en de buitenmaten) stonden duidelijk op de site en waren dus thuis controleerbaar. Daardoor de goede maat en het gewenste materiaal (zacht leder) van het hoesje kunnen selecteren.... Type i-phone (en de buitenmaten) stonden duidelijk op de site en waren dus thuis controleerbaar. Daardoor de goede maat en het gewenste materiaal (zacht leder) van het hoesje kunnen selecteren. Kwaliteit materiaal erg goed.