Caalman

van der Steen

Kort en bondig:

Duidelijke website, bezorging en kwaliteit.

Irene

Prima afhandeling, product is precies zoals beschreven op de website.

Zeer goede prijs en goede kwaliteit.

Liebend

Mooie keuzes.

Stipte levering.

Shari

Ik kon het nog niet deze site. Heel tevreden over de eerste keer bestellen bij hun. Pakketje heel snel ontvangen!!

Heel goed verpakt netjes ontvangen

Marjolein Vijverberg

Fijne webshop, goede informatie

Henk

Prachtig gsm hoesje gekocht voor een vriend zijn verjaardag. Helaas had ik het verkeerde afleveradres ingevuld. Na op tijd een mailtje naar de klantenservice is het prima voor elkaar gekomen.... Prachtig gsm hoesje gekocht voor een vriend zijn verjaardag. Helaas had ik het verkeerde afleveradres ingevuld. Na op tijd een mailtje naar de klantenservice is het prima voor elkaar gekomen. Hulde πŸ˜€πŸ‘

Goede kwaliteit, super klantenservice, op tijd geleverd πŸ˜€πŸ‘

Larissa

Super!

Snel bezorgd en prachtig hoesje. Groot assortiment en niet alleen maar zo 'standaard'.

Denise K.

Goede klantenservice. Hoesje was niet binnengekomen, waarschijnlijk een foutje bij de post. Toen ik contact zocht met de klantenservice kreeg ik gelijk een hele vriendelijke, persoonlijke mail. Er... Goede klantenservice. Hoesje was niet binnengekomen, waarschijnlijk een foutje bij de post. Toen ik contact zocht met de klantenservice kreeg ik gelijk een hele vriendelijke, persoonlijke mail. Er werd keurig nog een hoesje verzonden en deze voldeed aan mijn verwachtingen.

Klantenservice

AUGUSTIJNS

Zeer positief. Eerste bestelling niet toegekomen. Kreeg onmiddellijk feedback:ik kon terugbetaling krijgen of een nieuwe bestelling doen. Na 2d had ik mijn telefoonhoesje en ben er heel blij mee !

Goede communicatie. Vriendelijk en proffesioneel. Topervaring!

Mieke

Heel servicegericht