ByJou.nl

1910 beoordelingen

1910 Reviews

Goed! Snelle levering. Prima prijs.

Gieneke

Bestelde artikelen werden vlot geleverd. Netjes verpakt. Via de mail duidelijke instructies over waar mijn pakketje zich bevond. Nog contact met de klantenservice gehad, deze waren ook vriendelijk... Bestelde artikelen werden vlot geleverd. Netjes verpakt. Via de mail duidelijke instructies over waar mijn pakketje zich bevond. Nog contact met de klantenservice gehad, deze waren ook vriendelijk via de mail.

Nancy

Snelle levering en mooie Xpooos sokken

X

Goede service en snel. Een pakketje verkeerde kleur waren 2x donkergrijs ipv 1x donker en 1x lichtgrihs

Jacqueline

Uitstekend

Ten Elshof

Slecht, ik heb mijn pakje nog niet ontvangen. Ik hoop dat dit nog wel komt?

Reactie ByJou.nl:

Beste,
Beste,
Dit is inderdaad heel vervelend daar al onze bestellingen binnen 24 uur verzonden worden, maar dat houdt niet in dat er bij de pakketdienst ook iets fout kan gaan. Wilt u ons een mailtje sturen met uw bestelnummer, zodat wij uit kunnen zoeken wat er met uw bestelling aan de hand is. Wanneer u contact met ons opneemt, zullen wij zeker tot een passende oplossing komen.
Jolanda
ByJou.nl