BY-POS

8.1/10
8.3/10
7.6/10

Lounge 8

Snelle bezorging, alleen minpunt is het verwerken van retouren en crediteren 3 weken geduurd heeft. Nog eens administratie kost, terwijl bij meeste bedrijven kosteloos kost...

Klantvriendelijk medewerker aan de telefoon.

Meer vaart zetten, en kosteloos administratiekosten..

Jeroen

Altijd zeer behulpzaam bij mijn vragen geweest met de online chat functie, hierdoor kan ik altijd snel een keus maken en mijn bestelling plaatsen. Bestellingen worden ook altijd snel geleverd. Voor... Altijd zeer behulpzaam bij mijn vragen geweest met de online chat functie, hierdoor kan ik altijd snel een keus maken en mijn bestelling plaatsen. Bestellingen worden ook altijd snel geleverd. Voor mijn ervaringen echt een TOPPER!

Super ondersteuning, Snel, Goedkoop

Verduidelijk wat er bij het product meegeleverd wordt b.v. usb kabels of welke aansluitingen er allemaal mogelijk zijn.

Jan Hoff / Techniekwebshop.nl

In totaal 5 stuks Zebra TC20 barcodescanners besteld bij dit bedrijf.
2 schermen zijn door vallen defect geraakt, gebeld en de geschatte kosten zouden 120 euro / scherm zijn.
Heb deze...
In totaal 5 stuks Zebra TC20 barcodescanners besteld bij dit bedrijf.
Heb deze voor reparatie aangemeld op 19 augustus en verzonden.
Pas op 28 augustus kreeg ik reactie dat de reparatie 289 euro / scherm zou gaan kosten.
Hier direct op gereageerd dat ik hiermee niet akkoord ga en de scanners graag z.s.m. terug ontvang. Geen reactie hierop gekregen en telefonisch onbereikbaar.
Op 2 september nogmaals gemaild en tot op heden nog steeds geen reactie. Heb zojuist (9 september) gebeld en werd mij even verteld dat ik 95 euro aan onderzoekskosten moet betalen, terwijl hier helemaal niets over is verteld en nergens te lezen valt!

Het zijn grote oplichters en ik zal dan ook nooit meer wat bij hen bestellen. Ik raad u ook aan om niets bij By-Pos te bestellen!

Qua reparatie zijn het oplichters

Enorm slechte klantenservice. Vragen worden niet juist beantwoord en wanneer je deze kritisch feedback geeft wordt je per direct toegang van de website geweigerd. Ik kan mijn orders niet meer... Enorm slechte klantenservice. Vragen worden niet juist beantwoord en wanneer je deze kritisch feedback geeft wordt je per direct toegang van de website geweigerd. Ik kan mijn orders niet meer inzien. Geen zaken doen met deze partij. Net ook al mijn winkels geadviseerd hier niet meer te bestellen.

Goede producten

al het andere

Steven H

Ondanks het feit dat de website zei dat de producten niet op voorraad waren, werden ze toch de volgende dag geleverd. Heel goed dus.

Goede prijs en vlotte levering

Komen beloofde levertijd niet na, heb hier gekocht omdat ik iets hard nodig had op de volgende dag. Order is uiteindelijk 4 dgn na beloofde datum aangekomen, had het toen al niet meer nodig. Vragen... Komen beloofde levertijd niet na, heb hier gekocht omdat ik iets hard nodig had op de volgende dag. Order is uiteindelijk 4 dgn na beloofde datum aangekomen, had het toen al niet meer nodig. Vragen bij klanten service en opmerkingen over niet nakomen van afspraken leidde tot schandalige behandeling. Nog nooit zoiets meegemaakt, niet goed snik zijn ze hier bij klantenservice.

redelijk gamma aan producten

uitermate onvriendelijke en beledigende klantenservice medewerkers, je wordt hier schandalig behandeld.

Reactie BY-POS:

Geachte nennius.nl,

Dank voor uw feedback.
Wij waarderen uw feedback en zullen deze meenemen ter verbetering van het proces.

Met vriendelijke groeten,
BY-POS BV

Echt top. Pakketje zelf opgehaald. Prima verpakt en top klantenservice. Betaling makkelijk en goede prijs

De manier waarop ik door het betaalproces werd begeleid.

Iets duidelijker aanduiding m.b.t. de locatie

Jonas Houthaeve

Goed, overzichtelijke webshop, met heel wat artikelen.

Overzichtelijk, vlotte afhandeling

Miranda

Snelle levering, zeer te vrede

eerst via de site contact gehad waarin beloofd werd dat er de volgende dag geleverd zou worden, dit is inderdaad het geval geweest. Helemaal top dus!

nee

Masta Aanhangwagens

Prima, snel geleverd.

Snelle levering bij eerste order

Site overzichtelijker maken