BY-POS

8.1/10
8.3/10
7.6/10

Steven H

Ondanks het feit dat de website zei dat de producten niet op voorraad waren, werden ze toch de volgende dag geleverd. Heel goed dus.

Goede prijs en vlotte levering

Komen beloofde levertijd niet na, heb hier gekocht omdat ik iets hard nodig had op de volgende dag. Order is uiteindelijk 4 dgn na beloofde datum aangekomen, had het toen al niet meer nodig. Vragen... Komen beloofde levertijd niet na, heb hier gekocht omdat ik iets hard nodig had op de volgende dag. Order is uiteindelijk 4 dgn na beloofde datum aangekomen, had het toen al niet meer nodig. Vragen bij klanten service en opmerkingen over niet nakomen van afspraken leidde tot schandalige behandeling. Nog nooit zoiets meegemaakt, niet goed snik zijn ze hier bij klantenservice.

redelijk gamma aan producten

uitermate onvriendelijke en beledigende klantenservice medewerkers, je wordt hier schandalig behandeld.

Reactie BY-POS:

Geachte nennius.nl,

Dank voor uw feedback.

Met vriendelijke groeten,
BY-POS BV

Echt top. Pakketje zelf opgehaald. Prima verpakt en top klantenservice. Betaling makkelijk en goede prijs

De manier waarop ik door het betaalproces werd begeleid.

Iets duidelijker aanduiding m.b.t. de locatie

Jonas Houthaeve

Goed, overzichtelijke webshop, met heel wat artikelen.

Overzichtelijk, vlotte afhandeling

Miranda

Snelle levering, zeer te vrede

eerst via de site contact gehad waarin beloofd werd dat er de volgende dag geleverd zou worden, dit is inderdaad het geval geweest. Helemaal top dus!

nee

Masta Aanhangwagens

Prima, snel geleverd.

Snelle levering bij eerste order

Site overzichtelijker maken

Dave van Ham

Tot nu toe prima.

Roland van Meerendonk

Heldere en scherpe prijzen, goede info en snelle levering.

correcte en vlotte terugkoppeling bij technische vraag die we hadden over het product

nee

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe bonprinter.
Supersnel in huis dankzij de snelle verzending en service van BY-POS.

Asanti bvba

Heel slecht geen communicatie geen follow up krediet nota en terugbetaling nog altijd niet in orde

Reactie BY-POS:

Geachte asanti.be, Dank voor uw feedback. Onze excuses voor de gang van zaken. Wij waarderen uw feedback en zullen deze meenemen ter verbetering van het proces. Met vriendelijke groeten,... Geachte asanti.be, Dank voor uw feedback. Onze excuses voor de gang van zaken. Wij waarderen uw feedback en zullen deze meenemen ter verbetering van het proces. Met vriendelijke groeten, BY-POS BV