BY-POS

7.6/10

elsama bvba

Correct en stipt

Efficiënt

Advies en aanschaf van een thermal printer en kwam via jullie website in contact

meedenkend - alles conform afspraak

Goede snelle service

directe reactie op chat, veel kennis

Betalingstermijn van 14 dagen mogelijk struikelblok voor bestellingen

Snelle levering, alles prima!

Snelle levering, duidelijke website

Geen mogelijkheden voor retour of annulering voor sommige producten

thuisverpleging den haese

Zeer goed

duidelijkheid over levering

geen commentaar

Henri van Leeuwen

Bestellen etc prima voor elkaar. ook de chatfunctie is prima en daarbij wordt je goed geholpen.

makkelijk, snel, veel uit voorraad leverbaar

wanneer een artikel wordt besteld, bijv. een labeprinter zou ik wel direct willen zien welke labels ik daarvoor nodig heb. Daarnaast moet je zelf ervan bewust zijn dan voeding en overige benodigdheden apart moeten worden besteld. dat is niet handig vind ik.

Ad Dollevoet

Geheel naar wens, en gelukkig ook telefonisch te bereiken. Goed advies en zeer snel binnen.

Netjes verpakt, geen verrassingen

Kan er geen vinden

Ruzanna Aleksanyan

Wij waren opzoek naar een thermische printer voor onze Pizzaria, na wat google werk kwam wij bij ByPOS terecht. Goedkoopste site waar ze deze printer aanboden, en zeer tevreden van.

Klanten support is vlot bereikbaar, en zoekt steeds samen met je naar een gepaste oplossing, Levering was super snel de volgende werkdag in huis SUPER!

Ik weet niet of dit een bugg was in de site, maar de order status werd niet bijgewerkt op de site, Maar na een berichtje met de klantenservice werd ik gerust gesteld dat het die dag toch nog naar mij toekwam!

Snel

Jurgen Huyghe

Vlotte website, en de geleverde producten voldeden ook helemaal aan de beschrijving. De levering kwam iets later dan beloofd 48 uur ipv 24 uur. En dan nog maar enkel een deel van de bestelling.... Vlotte website, en de geleverde producten voldeden ook helemaal aan de beschrijving. De levering kwam iets later dan beloofd 48 uur ipv 24 uur. En dan nog maar enkel een deel van de bestelling. Ik heb daarop een mail gestuurd met de vraag of de rest zeker de dag erop zou geleverd worden. Ik kreeg geen antwoord, maar de resterende goederen kwamen effectief de volgende dag aan.

ze hebben effectief alles behoorlijk snel geleverd (ook al behaalde het bedrijf de 24 uren niet).

communicatie, een mailtje ter duidelijkheid van wat er wanneer verstuurd zou worden zou heel wat zorgen weg genomen hebben. Probeer ook altijd te antwoorden op een vraag van je klanten