BY-POS

7.8/10
8.1/10
8.3/10
7.6/10

Snel en correct geleverd zoals altijd

makkelijk bestellen

In de set wordt ook een laadstandaard geleverd. Die had ik niet aangevraagd. Is me ook niet gevraagd

De boekenplank

Perfecte service

snelheid

Top! Groot assortiment, duidelijke website, vriendelijk personeel en goede service.

Scherpe prijzen, duidelijke website en goede service.

Ga vooral zo door.

Goede en snelle service.

Behulpzaam bij vragen

?

Erwin K

Waardeloos bedrijf. 3 scanners gekocht in het verleden 1 retour gestuurd omdat, deze constant aan het piepen was en daardoor geen werkbare situatie. Er wordt dan voor het gemak 18% restocking op het... Waardeloos bedrijf. 3 scanners gekocht in het verleden 1 retour gestuurd omdat, deze constant aan het piepen was en daardoor geen werkbare situatie. Er wordt dan voor het gemak 18% restocking op het aankoopbedrag ingehouden. Echt schandelijk.

Levering

Op de levering na alles

Reactie BY-POS:

Geachte fightshorts.nl, Dank voor uw feedback. De voorwaarden geldt voor iedereen en zijn op de website terug te lezen. Wij zijn blij dat wij toch uit zijn gekomen en dat u de scanner... Geachte fightshorts.nl, Dank voor uw feedback. De voorwaarden geldt voor iedereen en zijn op de website terug te lezen. Wij zijn blij dat wij toch uit zijn gekomen en dat u de scanner heeft willen behouden. Met vriendelijke groeten, BY-POS BV

Niet meer zo goed als vroeger

op dit moment niet

gewoon snel je e-mail correspondentie oppakken

Reactie BY-POS:

Geachte worldofdrinks.nl, Dank voor uw feedback. Het is uiteraard zeer spijtig dat het niet soepel is verlopen bij deze order. Uw feedback waarderen wij, en nemen deze mee ter verbetering... Geachte worldofdrinks.nl, Dank voor uw feedback. Het is uiteraard zeer spijtig dat het niet soepel is verlopen bij deze order. Uw feedback waarderen wij, en nemen deze mee ter verbetering van het proces. Met vriendelijke groeten, BY-POS BV

Keurige informatie.

Snelle levering.

Inlog niet verpichten

Lux-a-flux

Uitstekend

online helpdesk die de producten goed kent

euh ...

Digic@mm

Uitstekend en bekwaam

perfecte begeleiding en informatie

vdo dart organisatie

Slechte en onwillige vraag beanytwoording

communicatie met de klant beter afstemmen, en geen botte antwoorden of geen antwoorden geven

Reactie BY-POS:

Geachte vdodarts.nl, Dank voor uw feedback. Het is zeer spijtig dat het e.e.a niet soepel is verlopen. Uw feedback waarderen wij en zullen deze meenemen ter verbetering van het proces.... Geachte vdodarts.nl, Dank voor uw feedback. Het is zeer spijtig dat het e.e.a niet soepel is verlopen. Uw feedback waarderen wij en zullen deze meenemen ter verbetering van het proces. Met vriendelijke groeten, BY-POS BV