BY-POS

7.8/10
8.1/10
8.3/10
7.6/10

Prima, snelle levering en correcte afhandeling

Prijs
Snelheid (mits op voorraad)
Afhandeling

Duidelijker communicatie als iets niet op voorraad is
Op rekening kopen kan wat slimmer

Rebiticks BV

By-Pos is voor mij een betrouwbare partner die snel reageren en zorgen dat de bestelde producten op tijd geleverd worden. Een duidelijke website en reageren snel als je wilt chatten.

Beloven wat ze doen, snelle reactie, en een goede service.

Gewoon doorgaan hoe het nu gaat. Zie momenteel geen verbeter punten.

Sandra snouck

Goede klantenservice en levering. Echter wel jammer dat levering niet sneler kan.

andere bezorgdienst waar track en trace goed werkt.

Jeroen

Goede service

Initiële levering was kwijt. Daarna goed opgelost

kristof chevalier

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf.

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf.

1) We zochten een draadloze barcode scanner - omdat we hier niet echt in thuis zijn vroegen we aan de klantendienst of dit effectief een draadloze scanner was. Ja hoor was hun antwoord... plots moesten we toch een kabel bij bestellen. Nogmaals gevraagd.... het is een draadloze scanner dat we nodig hebben, hij is toch draadloos? ja, je moet hem toch kunnen opladen? daarom is die kabel.

Bij ontvangst openen we het pakje... bleek het toch niet om een draadloze scanner te gaan. wij willen hem onmiddellijk terugsturen, en krijgen als antwoord dat we 30 % van het bedrag verliezen omdat we het pakje hebben opengemaakt! Hoe kan een klant anders zijn bestelling controleren? benieuwd of deze review op de site blijft staan, zoniet zal het test aankoop worden want dit is ABSOLUUT GEEN SERVICE!

Service onder 0

Reactie BY-POS:

Geachte Chevi's BVBA, Dank voor uw feedback. Het is uiteraard spijtig dat het e.e.a niet soepel is verlopen. Wij waarderen uw feedback en zullen deze meenemen ter verbetering van het... Geachte Chevi's BVBA, Dank voor uw feedback. Het is uiteraard spijtig dat het e.e.a niet soepel is verlopen. Wij waarderen uw feedback en zullen deze meenemen ter verbetering van het proces. Met vriendelijke groeten, BY-POS BV

Erg slecht, ze houden er vreemde voorwaarden op na bij retourneren

Aanpassen retourbeleid volgens wetgeving

Esthereps

Wij, Eureka, zijn de uiteindelijke klant, waar Prodeta voor ons als tussenpersoon is opgetreden. vandaar dat wij de feedback invullen.
Ik heb het als zeer storend en vervelend ervaren dat er...
Ik heb het als zeer storend en vervelend ervaren dat er werd gezegd dat het apparaat nergens last van heeft, terwijl wij wel printjes hebben met strepen. Dit komt mede voort uit het feit dat er geen duidelijk rapport of analyse is, waaruit blijkt dat er niets mis is. Ook wordt er niet aangedragen in een rapport wat wij eventueel anders zouden kunnen doen om het te voorkomen.

Er wordt ook niet meegedacht over wat als wij hem retour hebben ontvangen en hij weer strepen vertoont. Het antwoord (telefonisch) is dat we hem naar de fabriek kunnen sturen. Echter wordt er nu gezegd dat er niets mis mee is, dus dat zal dan ook het geval zijn. Ik snap daar de meerwaarde niet van. Ik mis dan de ondersteuning, het meedenken.

Er is getest met het printlint dat wij er in hebben laten zitten, omdat hij niet goed print. De printer is retour gestuurd zonder printlint...bijzonder. Als Prodeta dan belt, wordt er gezegd dat hij niet meegeleverd is en dat er foto's van zijn. Eigenlijk wordt er gezegd dat wij liegen. terwijl ik de machine zelf heb ingepakt en verstuurd. Juist met lint, omdat er misschien wel iets mee mis is... Als ik dan bel en zeg dat het de grootste bullshit is, wordt mij verteld dat ik netjes moet praten, omdat anders het contact wordt verbroken. Ik heb niemand ooit persoonlijk ergens op aangesproken heb alleen gezegd dat het niet waar is en ja daar ben ik ook boos over. Ik voel mij niet gehoord, zeker niet na alle telefoontjes en boven al niet geholpen. Het is een dure printer en ik had meer van de service en de terugkoppeling verwacht.

Laat zien door middel van een analyse of rapportage waar jullie op hebben getest en wat er mis of goed gaat.
Kom met een duidelijke terugkoppeling, schriftelijk.

Ivan Penders (namens bedrijf Jojo Systems)

Epson printer en rollen besteld, snelle en correcte levering

duidelijke website, makkelijk om te bestellen en vlotte levering

Marie-Anne Mul

Zeer goede ervaring, doe wat ze schrijven, snelle levering, goed verpakt etc.

Geen speciale dingen mmar wel dus de snelle vering, goede verpakking. Duidelijke omschrijving van het product, die ook uitkomt als je het product in huis hebt.

Ik kan er zo geen bedenken.

We bestellen met regelmaat bij dit bedrijf. Zowel hardware als verbruiksartikelen.

Goede prijzen, snelle levering en grote kennis van de producten.