BY-POS

7.8/10
8.1/10
8.3/10
7.6/10

Aangenaam bedrijf met goede opvolging en levering.

Prima service op vlak van hulp bij keuze product en goede snelle levering

Goede service

Asha Automatisering

Prima, bij lastige vragen snelle telefonische hulp en levertijden meestal goed

Telefonische service

de zaken die ik bestel moeten nog wel eens uit Duitsland komen en dan is de levertijd niet exact bekend

Food on wheels

Heel goede en snelle levering. En ook de chat op de site helpt zeer goed bij vragen voor verkoop. Zal zeker nog bij jullie bestellen.

Ja de chat od website.

steven de prins

Er waren problemen met de courier en BY-POS heft alles in het werk gesteld om de goederen tijdig te kunnen leveren.

Snelle customer service

Zeer vlotte samenwerking.
Zeer vlotte samenwerking.
Eerst het bedrijf telefonisch om uitleg gevraagd. daarna besteld via website en 2 dagen later al in huis. Moet nog wel even contact opnemen in verband met de instellingen van de scanner maar hij doet het wel. is enkel voor mijn eigen luxe om met de scanner te werken

Duidelijke info op website

Patrick

Voor een direct mailing hadden we een scanner nodig om de retour gekomen stukken snel in te kunnen lezen.
ByPos adviseerde ons de Datalogic Quickscan QD2430 zonder standaard, helaas bleek deze niet op voorraad, maar een versie met standaard wel, en kregen deze extra kosteloos geleverd.

De scanner wilde niet direct de kixcode lezen.
Na mailen met ByPos gaven ze aan dat je deze dient te programmeren en leverden daarbij ook welke qr codes ik hiervoor moest scannen.
Dus...
De scanner wilde niet direct de kixcode lezen.
Dus top klantenservice!

1 mail adres gebruiken, of alle mail adressen dagelijks lezen.

wasserij & nieuwkuis Gilberte

Snelle reactie en hulp bij het vragen om raad over product

snel en uitstekende levering

zou ik niet onmiddellijk kunnen geven

Professioneel

makkelijk eerdere artikelen opnieuw bestellen, snel, groot aanbod

site, we hebben meerdere bedrijven. Graag nog makkelijker kiezen tussen naam bv en lever adres.

cm vd garde

ZEER SLECHTE klantenservice en advies. Mevrouw Kim adviseert een extra onderdeel aan te schaffen. Vervolgens blijkt dit onderdeel niet nodig, en neemt bedrijf het onderdeel niet terug. Ik zal hier... ZEER SLECHTE klantenservice en advies. Mevrouw Kim adviseert een extra onderdeel aan te schaffen. Vervolgens blijkt dit onderdeel niet nodig, en neemt bedrijf het onderdeel niet terug. Ik zal hier nooit meer kopen, en niemand adviseren.

Geen./

- Betere klantenservice
- Cursus Nederlands

Reactie BY-POS:

Geachte tuinmeubelshop.nl, Dank voor uw feedback. Uw retour is geweigerd conform de voorwaarden. Wij zullen uw feedback meenemen ter verbetering van dit proces. Met vriendelijke... Geachte tuinmeubelshop.nl, Dank voor uw feedback. Uw retour is geweigerd conform de voorwaarden. Wij zullen uw feedback meenemen ter verbetering van dit proces. Met vriendelijke groeten, BY-POS BV

Krimpenerwaard College

Goed, slechts alleen via site contact gehad maar bestelling is prima verlopen

Duidelijke informatie op site en levering conform belofte,

Wellicht aanbiedingen eerder vermelden, nu voor de volledige prijs aangeschaft, terwijl enkele dagen later product in de sale ging.