BY-POS

7.8/10
8.1/10
8.3/10
7.6/10

Hebben hier een wifimodule voor een labelprinter besteld. Helaas bleek het bij binnenkomst niet de module te zijn die op de website staat. Na contact met By-Pos bleek dat zij zich vrijwaren van alle... Hebben hier een wifimodule voor een labelprinter besteld. Helaas bleek het bij binnenkomst niet de module te zijn die op de website staat. Na contact met By-Pos bleek dat zij zich vrijwaren van alle mogelijke misinformatie op de site "Alle informatie op deze site is onder voorbehoud van fouten en wijzigingen. BY-POS® BV kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie." (Waarbij zelfs de vrijwaring niet klopt, typografie = lettertype niet tekst en met fotografie zullen wel productafbeeldingen worden bedoeld). By-Pos blijkt een dropshipper in een kantoorgebouw te zijn zonder enige vorm van voorraad en rekenen ook 18% restock kosten wanneer een artikel retour gestuurd word. Conclusie: slaapkamerbedrijf met geen schroef op voorraad, incorrecte website en retourkosten van 18%.

Chevi's

SLECHT

Onbetrouwbaarheid en weinig flexibiliteit. Webshop brengt de klant bewust in verwarring

meer flexibiliteit (we bestellen een barcode scanner), zoekfunctie draadloos, ik kom op een pagina terecht waar meerdere scanners zijn (zowel met als zonder kabel). Niet duidelijk vermeld en zeker... meer flexibiliteit (we bestellen een barcode scanner), zoekfunctie draadloos, ik kom op een pagina terecht waar meerdere scanners zijn (zowel met als zonder kabel). Niet duidelijk vermeld en zeker niet als je daar helemaal niets van kent. Ik ontvang de scanner thuis, logisch dat we de doos openen!!!!! we merken dat het geen draadloze is en mogen we hem niet terugsturen in ruil (mits opleg) van een draadloze tenzij we 30% van de som verliezen.

KOPLAMP.NL

Snelle en correcte levering.

Snelle site met snelle levering

Veel voorraad dus snelle levering

Nog niets ontdekt. Nog maar 1 keer bij u besteld

Zeer slecht !
Zeer slecht !
Scanner werkt niet. Via bypos kreeg ik telefoonnummer van zebra wat ik zelf moest bellen. Daar werd gezegd dat eindgebruikers helemaal niet mogen bellen maar dat Bypos had moeten bellen.
Bypos reageert inmiddels niet meer en ik heb een scanner die het niet doet.

Actie ondernemen bij defecte producten.

Waardeloos

Waardeloos

Klantenservice?

Rademaker

Eerder geen klant geweest bij Bypos maar toch konden ze ons helpen met de raparatie van een aantal producten.

Zonder al te veel moeite hebben ze ons geholpen en de juiste oplossing toegepast.

Vaker en duidelijke terugkoppeling over een reparatie die wat langer duurt.

Prima, snelle levering en correcte afhandeling

Prijs
Snelheid (mits op voorraad)
Afhandeling

Duidelijker communicatie als iets niet op voorraad is
Op rekening kopen kan wat slimmer

Rebiticks BV

By-Pos is voor mij een betrouwbare partner die snel reageren en zorgen dat de bestelde producten op tijd geleverd worden. Een duidelijke website en reageren snel als je wilt chatten.

Beloven wat ze doen, snelle reactie, en een goede service.

Gewoon doorgaan hoe het nu gaat. Zie momenteel geen verbeter punten.

Sandra snouck

Goede klantenservice en levering. Echter wel jammer dat levering niet sneler kan.

andere bezorgdienst waar track en trace goed werkt.