BY-POS

7.6/10

Miranda Alderweireld

Goed advies

Kevin

Meest asociale Helpdesk ooit. Je krijgt 4 readers geleverd die niet doen wat er van te voren is besproken. Maar helpen je vervolgens totaal niet met zorgen dat het alsnog gaat werken. Je moet maar... Meest asociale Helpdesk ooit. Je krijgt 4 readers geleverd die niet doen wat er van te voren is besproken. Maar helpen je vervolgens totaal niet met zorgen dat het alsnog gaat werken. Je moet maar ergens anders shoppen. Sluiten de chat ook af zodat je geen gespreksgeschiedenis kan gebruiken om een klacht in te dienen.

helpdesk vriendelijker
- reageren op mail
- doen wat er beloofd wordt (geen €10 vragen voor 24uurs levering en dan 4 dagen later pas leveren)

Reactie BY-POS:

Geachte veiligheidszaken.nl , Dank voor uw feedback. Uiteraard is het zeer vervelend dat niet de gewenste resultaat voor u is opgeleverd. Wij nemen uw feedback mee ter verbetering van het... Geachte veiligheidszaken.nl , Dank voor uw feedback. Uiteraard is het zeer vervelend dat niet de gewenste resultaat voor u is opgeleverd. Wij nemen uw feedback mee ter verbetering van het proces. Met vriendelijke groeten, BY-POS BV

Roy

Producten zijn prima hoewel ik de site verwarrend vind en daardoor het verkeerde artikel bestelde. Heb dit retour gestuurd in een doos van de juiste printer welke ik een aantal dagen daarna heb... Producten zijn prima hoewel ik de site verwarrend vind en daardoor het verkeerde artikel bestelde. Heb dit retour gestuurd in een doos van de juiste printer welke ik een aantal dagen daarna heb besteld. Kreeg na retour sturen de volgende mail:

Dank voor het gebruik maken van onze RMA, de doos van het printer dient te vervangen worden de nieuwe doos kost 39,- euro en restocking kosten zijn 20,- euro gaat u met deze kosten akkoord?

Een nieuwe doos (deze is exact gelijk aan de doos welke ik retour stuurde alleen de sticker is niet juist) voor € 39,-??? Doe toch normaal! Er restocking kosten van € 20,-??? Helemaal idioot, dat is bij wet verboden, echt belachelijk. Laatste keer hier wat gekocht!

Nee, zie hier boven.

Ja, dat mag duidelijk zijn.

Positief. Vlotte levering en je wordt up-to-date gehouden.

Bij aanvraag info snelle en accurate info.

snelle correcte levering

ga zo door

Vlotte en correcte levering

Hebben hier een wifimodule voor een labelprinter besteld. Helaas bleek het bij binnenkomst niet de module te zijn die op de website staat. Na contact met By-Pos bleek dat zij zich vrijwaren van alle... Hebben hier een wifimodule voor een labelprinter besteld. Helaas bleek het bij binnenkomst niet de module te zijn die op de website staat. Na contact met By-Pos bleek dat zij zich vrijwaren van alle mogelijke misinformatie op de site "Alle informatie op deze site is onder voorbehoud van fouten en wijzigingen. BY-POS® BV kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie." (Waarbij zelfs de vrijwaring niet klopt, typografie = lettertype niet tekst en met fotografie zullen wel productafbeeldingen worden bedoeld). By-Pos blijkt een dropshipper in een kantoorgebouw te zijn zonder enige vorm van voorraad en rekenen ook 18% restock kosten wanneer een artikel retour gestuurd word. Conclusie: slaapkamerbedrijf met geen schroef op voorraad, incorrecte website en retourkosten van 18%.

Chevi's

SLECHT

Onbetrouwbaarheid en weinig flexibiliteit. Webshop brengt de klant bewust in verwarring

meer flexibiliteit (we bestellen een barcode scanner), zoekfunctie draadloos, ik kom op een pagina terecht waar meerdere scanners zijn (zowel met als zonder kabel). Niet duidelijk vermeld en zeker... meer flexibiliteit (we bestellen een barcode scanner), zoekfunctie draadloos, ik kom op een pagina terecht waar meerdere scanners zijn (zowel met als zonder kabel). Niet duidelijk vermeld en zeker niet als je daar helemaal niets van kent. Ik ontvang de scanner thuis, logisch dat we de doos openen!!!!! we merken dat het geen draadloze is en mogen we hem niet terugsturen in ruil (mits opleg) van een draadloze tenzij we 30% van de som verliezen.

KOPLAMP.NL

Snelle en correcte levering.

Snelle site met snelle levering

Veel voorraad dus snelle levering

Nog niets ontdekt. Nog maar 1 keer bij u besteld