BY-POS

8.1/10
8.3/10
7.6/10

Asanti bvba

Heel slecht geen communicatie geen follow up krediet nota en terugbetaling nog altijd niet in orde

Reactie BY-POS:

Geachte asanti.be, Dank voor uw feedback. Onze excuses voor de gang van zaken. Wij waarderen uw feedback en zullen deze meenemen ter verbetering van het proces. Met vriendelijke groeten,... Geachte asanti.be, Dank voor uw feedback. Onze excuses voor de gang van zaken. Wij waarderen uw feedback en zullen deze meenemen ter verbetering van het proces. Met vriendelijke groeten, BY-POS BV

Gemakkelijk om te bestellen

snelle respons en levering van de materialen

Ron Jansen

Niet klant vriendelijk.

Snellere (na ontvangst bevestiging van PostNL, heeft het 9 dagen geduurd voordat ik reactie ontving van By-pos. Vervolgens nog eens een week voordat ik werd geënformeerd over de afhandeling)... Snellere (na ontvangst bevestiging van PostNL, heeft het 9 dagen geduurd voordat ik reactie ontving van By-pos. Vervolgens nog eens een week voordat ik werd geënformeerd over de afhandeling) afhandeling en betere info verschaffing met betrekking tot reparaties.
Betere informatie geven over reparatie kosten.
Klantvriendelijker zijn aan de telefoon. Toe in telefonisch aangaf niet tevreden te zijn over de service kreeg ik als andwoord: "Als u uw scanner terug heeft kunt u zelf het account verwijderen". Dan voel je je als klant toch niet gewaardeerd.

Goed advies en snelle levering

Goed advies en snelle levering

Heb via website een Zebra-scanner/telefoon besteld

Snelle levering, duidelijke website

Over algemeen goed

sterke en correcte levering

nazicht van verstuurde artikelen

Reactie BY-POS:

Geachte lpw.be, Dank voor uw feedback. Wij nemen uw feedback ter vebetering van het proces, en vanzelfsprekend zullen wij aandacht besteden aan uw verzoek. Met vriendelijke groeten,... Geachte lpw.be, Dank voor uw feedback. Wij nemen uw feedback ter vebetering van het proces, en vanzelfsprekend zullen wij aandacht besteden aan uw verzoek. Met vriendelijke groeten, BY-POS BV

JOHAN DE FREYN

Top. Reeds enkele malen besteld met steeds dezelfde uitmuntende service.
Top. Reeds enkele malen besteld met steeds dezelfde uitmuntende service.
De scherpste prijzen met een duidelijke omschrijving wat je geleverd zal krijgen vooral qua aansluitingen , usb of andere specificaties steeds perfect vermeld.

PRIJS EN SNELHEID QUA LEVERING

Misschien een link naar de uitgebreide handleiding voor bvb het programmeren van de scanners.

Reeds enkele bestellingen geplaatst, algemene tevredenheid is goed.

Zeer goede klantenservice en opvolging, snel antwoord op vragen.

Bestelling gedaan, maar helaas niet de volgende dag geleverd. Na telefonisch contact ben ik zeer onbeleefd te woord gestaan, en letterlijk is me gezegd: ik citeer "klanten kunnen me niks schelen"en... Bestelling gedaan, maar helaas niet de volgende dag geleverd. Na telefonisch contact ben ik zeer onbeleefd te woord gestaan, en letterlijk is me gezegd: ik citeer "klanten kunnen me niks schelen"en zo zijn er nog een paar uitlatingen geweest.

Niet bijzonder, het product was wat het moest zijn.

Ze zouden een cursus communicatie kunnen volgen waarbij het telefonisch te woord staan van een klant voorop staat.

Reactie BY-POS:

Geacahte simcenter.nl, Dank voor uw feedback. Het is zeer spijtig dat uw bestelling niet naar tevredenheid is verlopen. Wij dank u voor uw feedback, en zullen deze mee nemen ter vebetering.... Geacahte simcenter.nl, Dank voor uw feedback. Het is zeer spijtig dat uw bestelling niet naar tevredenheid is verlopen. Wij dank u voor uw feedback, en zullen deze mee nemen ter vebetering. Met vriendelijke groeten, BY-POS BV

STEK

Positief! Snelle reactie op mijn vraag via chat, snelle levering.

Chat functie op website

Ga zo door:)