BY-POS

8.1/10
8.3/10
7.6/10

Restaurant Gulpen

Eerlijke prijzen voor kwalitatieve producten.

Alle producten in huis om je kassasysteem compleet te maken.

Koopman

Het spijt mij, maar ik was erg ontevreden. Ik heb erg veel tijd en moeite moeten doen om ervoor te zorgen dat ik mijn product terug kreeg. Normaal zou ik zeggen, is het product bij aankoop niet goed... Het spijt mij, maar ik was erg ontevreden. Ik heb erg veel tijd en moeite moeten doen om ervoor te zorgen dat ik mijn product terug kreeg. Normaal zou ik zeggen, is het product bij aankoop niet goed dan sturen we u met spoed een nieuwe. Ik weet niet hoe lang ik bezig ben geweest maar als ik bij een volgende keer het product nogmaals bij u aanschaf, durf ik niet te zeggen. Service is waardeloos. Ik moest zelf maar met Zebra gaan bellen. Nadat dit gebeurd was kwam de printer boven water en bleek deze verkeerd te zijn verstuurd!

Verleen betere service naar de klant en los de problemen met spoed op. Niet dat je deze zelf met de leverancier moet oplossen!

Reactie BY-POS:

Geachte terstal.nl, Dank voor uw feedback. Uiteraard betreuren wij dat deze zaak niet soepel is verlopen. Wij hopen u in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Uw feedback wordt... Geachte terstal.nl, Dank voor uw feedback. Uiteraard betreuren wij dat deze zaak niet soepel is verlopen. Wij hopen u in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Uw feedback wordt meegenomen ter verbetering van het proces. Met vriendelijke groeten, BY-POS BV

Altijd positieve ervaring, behalve als je een product wilt retourneren.

Reactie BY-POS:

Geachte schroderwatersport.nl, Dank voor uw feedback. De retour voowaarden gelden voor iedereen. Dus ook voor u. Deze is u voor het aankoop bekend en daarnaast ook nog telefonisch uiteleg... Geachte schroderwatersport.nl, Dank voor uw feedback. De retour voowaarden gelden voor iedereen. Dus ook voor u. Deze is u voor het aankoop bekend en daarnaast ook nog telefonisch uiteleg gegeven over de retourtermijn. Met vriendelijke groeten, BY-POS BV

Super

service

Glenn De Meersman

Vlotte afhandeling ondanks fout door mezelf. Bij de bestelling had ik geen BTW nummer opgegeven. BY-Pos heeft daarop een mail gestuurd met vraag naar het nummer. Na bellen de volgende dag het pakje... Vlotte afhandeling ondanks fout door mezelf. Bij de bestelling had ik geen BTW nummer opgegeven. BY-Pos heeft daarop een mail gestuurd met vraag naar het nummer. Na bellen de volgende dag het pakje ontvangen.

Betere opvolging mailbox

Goede sales, goed bereikbaar en correcte informatie.

Goede kennis van producten.

Snelle levering.

Nee.

Miranda Alderweireld

Goed advies

Kevin

Meest asociale Helpdesk ooit. Je krijgt 4 readers geleverd die niet doen wat er van te voren is besproken. Maar helpen je vervolgens totaal niet met zorgen dat het alsnog gaat werken. Je moet maar... Meest asociale Helpdesk ooit. Je krijgt 4 readers geleverd die niet doen wat er van te voren is besproken. Maar helpen je vervolgens totaal niet met zorgen dat het alsnog gaat werken. Je moet maar ergens anders shoppen. Sluiten de chat ook af zodat je geen gespreksgeschiedenis kan gebruiken om een klacht in te dienen.

helpdesk vriendelijker
- reageren op mail
- doen wat er beloofd wordt (geen €10 vragen voor 24uurs levering en dan 4 dagen later pas leveren)

Reactie BY-POS:

Geachte veiligheidszaken.nl , Dank voor uw feedback. Uiteraard is het zeer vervelend dat niet de gewenste resultaat voor u is opgeleverd. Wij nemen uw feedback mee ter verbetering van het... Geachte veiligheidszaken.nl , Dank voor uw feedback. Uiteraard is het zeer vervelend dat niet de gewenste resultaat voor u is opgeleverd. Wij nemen uw feedback mee ter verbetering van het proces. Met vriendelijke groeten, BY-POS BV

Roy

Producten zijn prima hoewel ik de site verwarrend vind en daardoor het verkeerde artikel bestelde. Heb dit retour gestuurd in een doos van de juiste printer welke ik een aantal dagen daarna heb... Producten zijn prima hoewel ik de site verwarrend vind en daardoor het verkeerde artikel bestelde. Heb dit retour gestuurd in een doos van de juiste printer welke ik een aantal dagen daarna heb besteld. Kreeg na retour sturen de volgende mail:

Dank voor het gebruik maken van onze RMA, de doos van het printer dient te vervangen worden de nieuwe doos kost 39,- euro en restocking kosten zijn 20,- euro gaat u met deze kosten akkoord?

Een nieuwe doos (deze is exact gelijk aan de doos welke ik retour stuurde alleen de sticker is niet juist) voor € 39,-??? Doe toch normaal! Er restocking kosten van € 20,-??? Helemaal idioot, dat is bij wet verboden, echt belachelijk. Laatste keer hier wat gekocht!

Nee, zie hier boven.

Ja, dat mag duidelijk zijn.