BY-POS

8.1/10
8.3/10
7.6/10

Rens Bruil / Mull2Media

We hebben nu al meerdere bestelling geplaatst bij BY-POS en hier zijn wij altijd erg tevreden over geweest.

Ons bestelling kwam netjes aangeleverd en uitermate goed verpakt, top werk!

Jos Smits (Gemeente Venray)

3 keer iets besteld. Gaat altijd goed

Snelle levering en handige webshop

Nee, zo door blijven gaan

Jones

Kreeg verkeerd advies waardoor er een printer omgeruild moest worden, tevens was er niet gemeld per telefoon dat er vooruit betaald moest worden waardoor de printer niet verzonden wordt door BY-POS.... Kreeg verkeerd advies waardoor er een printer omgeruild moest worden, tevens was er niet gemeld per telefoon dat er vooruit betaald moest worden waardoor de printer niet verzonden wordt door BY-POS. bij navraag kreeg ik te horen dat er eerst betaald diende te worden.

beter advies geven, en duidelijk aangeven dat er eerst betaald dient te worden alvorens er wat verzonden wordt

Reactie BY-POS:

Geachte jonesenjones.nl, Dank voor uw feedback. Het is zeer vervelend dat de bestelling niet soepel is verlopen. Wij waarderen uw feedback en nemen deze mee ter verbetering van het proces.... Geachte jonesenjones.nl, Dank voor uw feedback. Het is zeer vervelend dat de bestelling niet soepel is verlopen. Wij waarderen uw feedback en nemen deze mee ter verbetering van het proces. Met vriendelijke groeten, BY-POS BV

Goede bedrijf, geen problemen. Ze leveren goedkoop.
Als ze iets op voorraad hebben, leveren ze snel. Zo niet, kan ik altijd vragen naar de levertijd op de chat.

Goedkoop

PACOM NV

Snelle & efficiënte opvolging contact & bestellingen

onmiddellijke bevestiging orders
indien beschikbaar onmiddellijk uitlevering

Bvba Kade

Bestelling zelf verliep goed. Jammer genoeg was het bestelde product niet wat we gehoopt hadden. En toen begon de miserie. Product terug gestuurd, op 17/8, bericht gekregen op 22/8 dat de retour... Bestelling zelf verliep goed. Jammer genoeg was het bestelde product niet wat we gehoopt hadden. En toen begon de miserie. Product terug gestuurd, op 17/8, bericht gekregen op 22/8 dat de retour aanvaard was en pas 3 weken later ( na herhaaldelijk aandringen via de chat) een deel van het betaalde bedrag terug gekregen ( bovenop nog verzendkosten betaald voor het terugsturen en dan een deel van het bedrag ingehouden voor de retour, staat blijkbaar in de kleine lettertjes) Jammer, want bij andere online webshops is dit niet geval, dus de keuze voor de toekomstige aankopen is hierdoor wel duidelijk 🙁

Snellere restitutie bij retour

Reactie BY-POS:

Geachte Bvba Kade, Dank voor uw feedback. Het proces van retour neemt langer tijd in beslag, dan wanneer u een bestelling plaatst. Wij werken er hard aan om deze tijd te verkorten. De... Geachte Bvba Kade, Dank voor uw feedback. Het proces van retour neemt langer tijd in beslag, dan wanneer u een bestelling plaatst. Wij werken er hard aan om deze tijd te verkorten. De restockingskosten staan op de website vermeldt en niet in kleinen lettertjes. Deze kunt u alvorens u een bestelling plaatst raadplegen, alsook de voorwaarden. Met vriendelijke groeten, BY-POS BV

Matriks

Vlotte bestelling.

Zeer snelle levering.
Goed verpakt.

De vergelijkingen tussen de printers met eventueel opsommingstekens? Dit was 1 grote tekst per soort printer en zou als opsomming voor veel meer overzicht zorgen.

Lounge 8

Snelle bezorging, alleen minpunt is het verwerken van retouren en crediteren 3 weken geduurd heeft. Nog eens administratie kost, terwijl bij meeste bedrijven kosteloos kost...

Klantvriendelijk medewerker aan de telefoon.

Meer vaart zetten, en kosteloos administratiekosten..

Jeroen

Altijd zeer behulpzaam bij mijn vragen geweest met de online chat functie, hierdoor kan ik altijd snel een keus maken en mijn bestelling plaatsen. Bestellingen worden ook altijd snel geleverd. Voor... Altijd zeer behulpzaam bij mijn vragen geweest met de online chat functie, hierdoor kan ik altijd snel een keus maken en mijn bestelling plaatsen. Bestellingen worden ook altijd snel geleverd. Voor mijn ervaringen echt een TOPPER!

Super ondersteuning, Snel, Goedkoop

Verduidelijk wat er bij het product meegeleverd wordt b.v. usb kabels of welke aansluitingen er allemaal mogelijk zijn.

Jan Hoff / Techniekwebshop.nl

In totaal 5 stuks Zebra TC20 barcodescanners besteld bij dit bedrijf.
2 schermen zijn door vallen defect geraakt, gebeld en de geschatte kosten zouden 120 euro / scherm zijn.
Heb deze...
In totaal 5 stuks Zebra TC20 barcodescanners besteld bij dit bedrijf.
Heb deze voor reparatie aangemeld op 19 augustus en verzonden.
Pas op 28 augustus kreeg ik reactie dat de reparatie 289 euro / scherm zou gaan kosten.
Hier direct op gereageerd dat ik hiermee niet akkoord ga en de scanners graag z.s.m. terug ontvang. Geen reactie hierop gekregen en telefonisch onbereikbaar.
Op 2 september nogmaals gemaild en tot op heden nog steeds geen reactie. Heb zojuist (9 september) gebeld en werd mij even verteld dat ik 95 euro aan onderzoekskosten moet betalen, terwijl hier helemaal niets over is verteld en nergens te lezen valt!

Het zijn grote oplichters en ik zal dan ook nooit meer wat bij hen bestellen. Ik raad u ook aan om niets bij By-Pos te bestellen!

Qua reparatie zijn het oplichters