BY-POS

7.8/10
8.1/10
8.3/10
7.6/10

Goed, maar niet geheel vlekkeloos

Problemen worden adequaat opgelost

track & trace voor verzendinfo en website verbeteren

Op de website werd aangegeven, dat men op rekening kon bestellen. Later bleek dat dit pas mogelijk was nadat men minimaal voor 1000 euro bestelt. We hebben toen onze vooruitbetaling gedaan en na 14... Op de website werd aangegeven, dat men op rekening kon bestellen. Later bleek dat dit pas mogelijk was nadat men minimaal voor 1000 euro bestelt. We hebben toen onze vooruitbetaling gedaan en na 14 dagen nog steeds niets ontvangen. Pas toen we navraag deden werd ontdekt dat bij de automatische verwerking van de dagafschriften het ordernummer niet herkend was. De order werd alsnog geleverd.

Goede producten

Administratie dagelijks laten controleren of ieder ontvangst gekoppeld kan worden en indien niet aan de hand van de afzender controleren of er openstaande orders zijn!

Reactie BY-POS:

Geachte geurts-janssen.nl, Dank voor uw feedback. Vanzelfsprekend is dit een vervelend situatie. Wij waarderen uw feedback en zullen deze meenemen ter verbetering van het proces. Met... Geachte geurts-janssen.nl, Dank voor uw feedback. Vanzelfsprekend is dit een vervelend situatie. Wij waarderen uw feedback en zullen deze meenemen ter verbetering van het proces. Met vriendelijke groeten, BY-POS BV

Didierlab

High level and professional consulting.

Stock extended

Everything is perfect.

René Klomp

Tot op nu toe gedeelde opinie: 1 keer na betaling per direct levering en 1 vertraagde levering terwijl website wel aangaf alles op voorraad te hebben.

Leveren kwalitatieve producten.

Voorraadwaarde op website actueel houden

Sam

Uitmuntende service!

Zeer snel en degelijke hulp bij de online klantendienst.

Op dit moment geen.

Andy Bertier

Besteld/geleverd zoals verwacht

Maas

Vakkundig en snel

Na lange tijd weer een keer besteld en toch weer een goede ervaring deze keer.

breed assortiment en snelle levering

persoonlijk vind ik dat de website wel een opfrisbeurt kan krijgen. is wat rommelig

Op basis van onze huidig ervaring kunnen we geen positieve melding maken.
Op basis van onze huidig ervaring kunnen we geen positieve melding maken.
op 22 mei bestelden we een datalogic handscanner welke dringend nodig was. Via Chat advies gekregen en werd een bepaald toestel aangeraden. We hebben dit advies gevolgd en bestelling geplaatst. Dag later geleverd, tot zo ver ok.
Echter bleek het toestel niet te werken!
Naast bijgeleverde manual ook deze van datalogic website gedownload, echter niet werkend te krijgen. Toestel werd herkend door pc en POS, lampjes branden, maar geen enkele barcode werd gelezen. Programmeren was onmogelijk.
Contact met helpdesk via chat: persoon trachtte goed te helpen maar besloot uiteindelijk ook dat het niet lukte. Hierbij verzocht om contact op te nemen met datalogic: dit contact was rampzaling (support werd geweigerd)
Terug contact met bypos, ditmaal telefonisch, … uiteindelijk RMA.
toestel opgestuurd, maar tot heden (17 juni) nog steeds geen oplossing.

Voor een toestel dat niet werkend geleverd werd, niet aanvaardbaar.
Om te kunnen werken hebben we hierdoor nog een extra toestel moeten aankopen, wat dit een dure ervaring maakt. (het extra bijgekocht toestel werkte onmiddellijk)

verkoop

service na verkoop
DOA per direct vervangen ipv lange wachttijden.

Reactie BY-POS:

Geachte essentics.be, Dank voor uw feedback. Het is uiteraard zeer vervelend dat u een niet werkende scanner heeft gehad. Uw feedback wordt zeer gewardeerd en uiteraard meegenomen ter... Geachte essentics.be, Dank voor uw feedback. Het is uiteraard zeer vervelend dat u een niet werkende scanner heeft gehad. Uw feedback wordt zeer gewardeerd en uiteraard meegenomen ter verbetering van dit proces. Met vriendelijke groeten, BY-POS BV

Rick

Zeer onbeschoft te woord gestaan door Dhr. Lofti van de klantenservice.

Zeer onbeschoft te woord gestaan door Dhr. Lofti van de klantenservice.

Na mijn vraag of ik een order nog kon verwachten werd mij toegesnauwd of ik wel kon lezen (!?). De website vermeld dat indien er voor 15:30 wordt besteld de volgende dag wordt geleverd.

Daar ik pas om 15:40 heb besteld heb ik voor de optie 24uurs levering gekozen tegen een meerprijs. Dit blijkt niet zo te zijn. Er moet voor 15:30 worden besteld én om een volgende dag te garanderen moet er worden bijbetaald. Op mijn opmerking dat dit wat onduidelijk was werd mij wederom toegesnauwd of ik wel kon lezen.

Op mijn verzoek of ik iemand anders kon spreken werd de hoorn er op gegooid.

Zeer uitgebreid assortiment

Er niet vanuit gaan dat de klant per definitie zeurt en klanten normaal te woord staan.