BY-POS

8.3/10
7.6/10

Mijn bestelling ging vlekkeloos

Prima service en levering

Snel geholpen, ontvangen info kort maar bondig.

Effectief

Niet altijd duidelijk wat er bedoeld wordt, dan wel onduidelijkheid wanneer men als klant probeert uit te leggen wat er nodig is.

Fietsen Van Oers

Heel goede service, kwaliteit, veel uitleg over het product

info@schroedersdoehetzelf.be

Snelle en duidelijke levering

duidelijkheid

ik heb al meer dan een week gevraagd naar de handleiding en nog steeds niets ontvangen

Reactie BY-POS:

Geachte schroedersdoehetzelf.be, Dank voor uw feedback. Uiteraard had u veel sneller een antwoord moeten krijgen. Uw feedback nemen wij ter verbetering van dit proces. Met vriendelijke... Geachte schroedersdoehetzelf.be, Dank voor uw feedback. Uiteraard had u veel sneller een antwoord moeten krijgen. Uw feedback nemen wij ter verbetering van dit proces. Met vriendelijke groeten, BY-POS BV

Krossproducts

Top

Snel geleverd

Gwen

Arsie AccessToAccess

Levering van een handscanner

snelle levering ondanks de Sinterklaastijd

De bezorgkosten zijn te duur in vergelijking tot het product. € 9 op een product van € 30

Nette website met snelle klant ondersteuning.

Goede bewaakte chat functie op website

Vermeld het complete verhaal bij producten die worden verkocht. Nu kopen wij een printer moeten daarbij ook nog een cartridge en software kopen. 150 euro verder.

Erna

Prima ervaring met het bestellen van handscanners

Snelle levering, ruim assortiment

Nee, ik zou niet weten wat

Pakket werd verstuurd via UPS. Ik had effe niet in de gaten dat het al een paar dagen op het ophaalpunt klaar lag. Daar had wel een mailtje van mogen zijn. Men dient nu zelf actief naar UPS site te... Pakket werd verstuurd via UPS. Ik had effe niet in de gaten dat het al een paar dagen op het ophaalpunt klaar lag. Daar had wel een mailtje van mogen zijn. Men dient nu zelf actief naar UPS site te gaan en tracking invullen. Verzend/behandelkosten wel hoog vind ik.

Groot assortiment

Makkelijk te bestellen- zelfs over factuur

Modernere website mag wel.