19397 beoordelingen

Afhalen of bezorgen
Website

19397 Reviews

Tony vd Pluijm

Het succes van de BVA is zo groot dat er steeds meer mensen zelfs veel te hoog bieden en dat het steeds moeilijker wordt om koopjes te scoren.

Niet goed geld terug zonder gezeur.

In het verleden vaak de spullen niet gekregen, naar diverse malen contact alles toch gekregen of geld terug.

Es

Oppassen... veel zaken worden rooskleuriger voorgesteld dan de werkelijkheid.
- Zaken worden als nieuw verkocht terwijl het in werkelijkheid retourgoederen zijn
- Bij het indienen van...

Site is snel en overzichtelijk

Eerlijke voorlichting. Er wordt in veel gevallen verkoopprijzen aangegeven die absoluut niet realistisch zijn (als voorbeeld: een camera is volgens de site € 149,- nieuw maar op de site van vidaxl staat die camera voor € 49,95

Beste Es,

Vervelend dat u dit zo ervaart. Mijn excuses voor het ongemak. Als een product omschreven staat als 'Nieuw', moet het product ook nieuw zijn. Als u een product ontvangt wat niet nieuw is, is dat onverhoopt gebeurd en moeten wij daarvoor een passende oplossing aanbieden. Op 8 mei heeft u ons gemaild en op 14 mei ontvangt u van ons een reactie.

Zoals zojuist per mail aangegeven: Om u een passende oplossing aan te bieden kunt u de kavel kosteloos retourneren waarna de opdrachtgever dit zal onderzoeken. U ontvangt daarna waarschijnlijk een nieuwe bel of een creditering.

Als de waarde in de omschrijving uws inziens niet klopt, horen wij dat ook graag. Dan zullen wij dit verder onderzoeken, overleggen met de opdrachtgever en indien nodig aanpassen. Wij streven continue naar optimalisatie in transparantie door betere omschrijvingen en foto’s.

Graag tot ziens bij onze veilingen!

Marijke – BVA Auctions

HAMMOUMI

Slecht voor passewoord en si on accointances system

Dear Mr. Hammoumi,

How unfortunate you are having a negative experience. My apologies for the inconvenience. In the account linked to your e-mail address, I can see you lastly purchased a lot in 2016. If I can help you with anything, please let me know in response to my e-mail.

Kind regards,

Marijke - BVA Auctions

Gertie Rutten

Prettig ,als je vragen hebt dan krijg je een goed advies

C.H Pont

Mijn ervaring met BVA-Auctions is over het algemeen erg goed.
Producten worden tijdig.

Controle op kavels is niet altijd goed want ik heb laatst een kavel gewonnen, het betrof pennen, maar het was helaas niet de juiste kavel. vervolgens heb ik via "contact" BVA-Auctions geïnformeerd maar ik heb tot op heden geen antwoord terug ontvanngen

Beste meneer/mevrouw Pont,

Bedankt voor uw positieve review! Minder fijn dat u een verkeerd product heeft ontvangen voor uw pennen, mijn excuses! Helaas kan ik met het e-mailadres wat u gekoppeld heeft aan deze review uw account en/of bericht niet terug vinden.
Zou u daarom contact met mij kunnen opnemen met het kavelnummer waar het over gaat?
U kunt mailen naar klantenservice@bva-auctions.com 't.a.v. Roos', bellen naar 033-4600070 of online chatten. Ik hoor heel graag van u!

Roos - BVA Auctions

Sergio

Veel aanbod en handig dat een aantal producten een prijs inclusief bezorging hebben. De zoekfunctie werkt niet altijd goed.

Veel aanbod.

Een aantal keer had ik voor een goede prijs het "winnende" bod. Na een tijd wachten bleek het product niet meer te leveren en kreeg ik na een tijdje mijn geld terug.
Ook zie ik kavels waarop is geboden in latere veilingen terugkomen. Dit gebeurt vooral bij auto's, hoe kan dat?

Beste Sergio,

Bedankt voor uw review! Ons IT-team werkt hard aan het optimaliseren van de zoekfunctie op onze website.
Vervelend dat u een aantal keer heeft moeten meemaken dat kavels niet leverbaar bleken. Mijn oprechte excuses hiervoor. Soms komt dit voor bij kavels die geveild zijn in de dagaanbiedingen: er is dan sprake van een voorraadfout of -verschil bij de opdrachtgever. Hierbij krijgt u inderdaad uiteraard altijd uw geld terug.
Het kan inderdaad voorkomen dat u een auto opnieuw in de veiling tegen komt: dit gebeurt wanneer in de vorige veiling de verkoper heeft besloten om de auto niet aan de hoogste bieder te gunnen. Hij of zij kan dat beslissen om de auto opnieuw in de veiling te brengen, bijvoorbeeld met een hoger openingsbod.

Roos - BVA Auctions

A van Houten

Over het algemeen goed.

Bij nieuwe producten is er geen garantie via BVA maar moet je het min of meer zelf op zien te lossen. Dit lukt echter niet altijd waardoor je dus eigenlijk geen garantie hebt.

Er wordt verwacht dat je snel betaald, maar de levering van de goederen kan dan nog wel eens lang duren. Als er snel wordt betaald zou er ook snel geleverd moeten worden of geef bij de veiling aan wat de te verwachten levertijd na betaling is.

A Van Velden

Makkelijke deelname. Snel en duidelijk

Ziet er verzogd en is snel met de update van de biedingen.

Niet. Voor mij perfect

WiLo Glas

Goed beschrijving en foto's bij de produkten

Jammer dat je geen seintje meer krijgt als men overboden wordt.