Klantenservice

Ik heb nog niets ontvangen dus ik kan alleen zeggen WAT DUURT HET LANG

Nvt

Het bezorgen ik wacht nu al 10 dagen niets gezien of gehoord

Hartman

Aanschaf auto, belangrijke detailfoto's wat betreft de staat waren niet gemaakt: niet netjes!!!

Snelle afhandeling transactie. Waarschijnlijk locatie afhankelijk in hoe flexibel men is qua ophalen.

Slechte kavelinformatie!! Notering datum apk was jaar-maand-dag (dit format is allesbehalve standaard in NL!) Hierdoor heb ik per abuis een auto zonder apk gekocht! Daarnaast ontbraken duidelijke detailfoto's van schade. Dit voelt als misleiding!

Velden

Wat ver weg om op te halen. Maar een prima product dus de moeite om te rijden

Een goede manier om producten te verkopen.

Er was mij tijdens het bieden niet duidelijk hoeveel kosten er bij kwamen. Misschien dat als je een bod doet er dan gelijk de prijs inclusief kosten naast komt te staan.

Kruidenier

Grote organisatie geworden, proffesioneel maar kwalitatief aan het inleveren tov 5 jaar geleden

1. Hoge traffic op de website 2. Naamsbekendheid

De organisatie ten aanzien van de kijkdag laat bij BVA vaak te wensen over. Mbt voorbereiding / aansturing BVA medewerkers vanuit hoofdkantoor naar vloerpersoneel zit slechte communicatie.

slagt

Platje

Tot nu toe redelijk

levering na betaling duurt vaak te lang de site loopt regelmatig vast, terugklikken na info kom je gelijk weer op pagina 1, dat is erg hinderlijk,,de informatie betr. sieraden zijn vaak niet volledig, zoals ringmaat en gewicht.

Dolfing

Goed in verkoop, matig in service.

Divers aanbod

Afhandeling incomplete kavel onvoldoende, empower jullie mensen om issues met klanten af te handelen.

feenstra

Verkeerd artikel bezorgd. Retour gedaan waarna alles netjes naar wens is afgehandeld.

Variatie.

geen.

Miedema

Mijn ervaringen met BVA Auctions zijn goed. Ik ben in mijn nopjes met mijn meest recente aankoop.

Veel duidelijke foto's van een artikel. Als je "iets" tegen een voordelige prijs zoekt, je informeert je over de nieuwprijs en je plaatst een autobod voor wat jij maximaal wilt uitgeven, dan doet de website de rest voor jou. Geen nare verrassingen.

Geschreven informatie over een artikel kan beter, bijvoorbeeld door modelnummers dan wel artikelnummers en dergelijke te vermelden. Dan kan de bieder beter zoeken naar aanvullende productinformatie.