19452 beoordelingen

Website

19452 Reviews

Jan Mahieu

Goedemorgen,

Is het al bekend waarom ik de soundbar besteld en betaald op 21 juli ! niet heb ontvangen.
Volgens de site van DPD staat de soundbar nog steeds op hun depot. Moet nu...

Alleen negatieve punten

Klantenservice

Beste meneer Mahieu,

Vervelend dat wij u tot op heden geen duidelijkheid hebben kunnen geven over de zending van uw soundbar. Mijn excuses voor het ongemak! Ik zie dat het pakket al een tijdje op het depot ligt. Er zou een onderzoek gestart zijn bij de koerier, door de leverancier. Ik doe mijn best u zo spoedig mogelijk uitsluitsel te geven. Mocht u liever willen dat ik de kavel crediteer, is dat ook mogelijk. Dan hoor ik dat graag in reactie op mijn laatste e-mail.

Distri Lab

Snelle levering en kwalitatief goede producten. Er was een misverstand over de kavel maar dit is uiteindelijk goed en vlot opgelost.

Goede prijzen

Omschrijving product corresponderen met de titel.

Oedai Mahabier

Slechte ervaring nu! Voorheen was het terugsturen van de kavel simpel.
Nu moet je via je eerste onbetaalde factuur doen denk ik. Als ik betaald heb gooi deze weg en bewaar ik "bevestiging van...

nu weinig

Mensen moeten bij verkeerde levering de door de leverancier hun verzendkosten terug krijgen.
Antwoordformulier is niet direct beschikbaar. Eerst krijg je een hoop vragen die helemaal niet relevant voor het probleem.
bv. verkeerde/foute levering,

Beste meneer Mahabier,

Vervelend dat u een negatieve ervaring heeft. De facturen blijven altijd in uw account staan en kunt u altijd terugzoeken.

Als u een kavel retourneert op basis van uw herroepingsrecht, is dat op eigen kosten. Als u een kavel ontvangt die niet conform omschrijving is, kunt u dat melde bij de klantenservice. Wij zullen dan een passende oplossing aanbieden, oftewel de juiste kavel naleveren of uw verzendkosten voor het retourneren vergoeden.

Hopelijk heb ik zo het één en ander kunnen ophelderen.
Graag tot ziens bij onze veilingen!

G van den Berg

Na een gewonnen kavel via de klantenservice een vraag gesteld hierop geen antwoord gekregen. En nu is mijn account geblokkeerd. Erg klantonvriendelijk. Ook op de 3 mails daarna geen antwoord...

Communicatie verbeteren

Beste meneer Van den Berg,

Allereerst mijn excuses dat wij niet eerder op uw e-mails hebben kunnen reageren. Het is momenteel erg druk waardoor er sprake is van een mailachterstand, wij werken er hard aan dit in te halen. Wel zie ik dat mijn collega de koop van uw kavel ontbonden heeft op 7 augustus, als het goed is heeft u daar een automatische e-mail over ontvangen?

Mijn excuses dat u geen antwoord heeft gekregen op uw vraag over de mogelijkheid tot wijziging van afmetingen, helaas is dat niet mogelijk. Het systeem heeft inderdaad, onterecht, uw account geblokkeerd. Zojuist heb ik de blokkade opgeheven. U kunt vanaf nu weer mee bieden.

Nogmaals mijn excuses en desondanks alvast een fijn weekend toegewenst!

Wim Sombroek

Goedemiddag,

11 Pierre Cardin t-shirts gekocht via veiling. De 2 pack xxl zijn prima zoals omschreven. De 3 pack Pierre Cardin xxl (American Shirt) zijn verschrikkelijk. Slecht genaaid,...

Product wat niet aan de omschrijving voldoet kosteloos terug kunnen sturen

Arie

Beste Marijke, kan er ook een keer op de mail gereageerd worden?
VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN.
Dan maar via deze weg, want hier wordt wel gereageerd binnen 2 a 3 dagen.

Heel soms leuke acties. Zolang het maar geen nepproducten zijn.

Geen misleidende teksten bij kavels plaatsen.
Geen NEP producten veilen. Kost me teveel aan retour kosten.
Op tijd crediteren.

Beste meneer Van den Bogerd,

Zojuist heb ik op uw e-mail gereageerd. Als u mij laat weten op welke crediteringen u nog wacht, dan zal ik navraag doen bij de financiële afdeling.

U kunt het melden bij de klantenservice als u een klacht heeft over een product, alvorens u het product retourneert op basis van uw herroepingsrecht. Dan zullen wij dit verder uitzoeken en u een passende oplossing aanbieden.

Denys Denysko

Het is vreselijk de laatste tijd.

Beste meneer Denysko,

Mijn excuses dat wij niet eerder op uw e-mails hebben kunnen reageren. Het is momenteel erg druk, wij werken er hard aan alles in te halen zodat we weer de service kunnen bieden die u van ons gewend bent.

Ik zie dat wij het bezorgadres voor uw kavel nog moeten aanpassen naar een Nederlands adres, ik verzoek mijn collega dat te regelen en u op de hoogte te brengen.

bernard seldenrath

Wisselend; soms uitstekende deals, maar soms grenst het ook aan pure oplichting. Klantenservice heeft vooral standaard antwoorden en komt toezeggingen niet na. Is een soort loterij met veel...

Zijn uitstekend voor hun aanleverende klanten die van oude meuk en retourgoed af willen

Bij niet leverbaar gewonnen kavel de leverancier verplichten de winkelwaarde uit te keren.
Idem bij fouten in omschrijving en foto's; ik heb een nieuwe snoeizaag gewonnen voor 100, geen incompleet retourgoed; betaal mij dan maar 130, haal ik hem morgen bij Coolblue.
En verplaats niet last minute de afhaaldag; moet je als klant extra kosten maken zonder dat jullie daar een vergoeding tegenover stellen

Beste meneer Seldenrath,

Allereerst mijn welgemeende excuses voor het feit dat uw kavel niet meer op voorraad was. Ik kan u garanderen dat dat niets te maken heeft met geboden bedragen. Als er een gelijkwaardig alternatief beschikbaar is, zullen wij dat altijd aanbieden. Als die niet aanwezig is wordt het betaalde aankoopbedrag gecrediteerd. Doorgaans is het helaas niet mogelijk de winkelwaarde uit te keren, omdat de kosten daarvan niet in verhouding staan tot ‘het crediteren van de kavel’ en die oplossing geen ernstige overlast voor u veroorzaakt. Desondanks zijn wij in deze uit coulance akkoord gegaan met uw voorstel een extra tegemoetkoming over te maken, zodat het product elders kunt aanschaffen.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en desondanks een fijne dag toegewenst!

Marijke – BVA Auctions

Arie

Mijn mening is, voor de THUISBEZORGD kavels NIET BESTELLEN.
- Camera's adverteren als 4K of als 1080p > Videokwaliteit slechter dan VHS
- Gordijnen adverteren als verduisterend /...

Electra voor een goedkope prijs, mits je goede reviews vindt.

Betere en eerlijke omschrijving, kost me al teveel om alles retour te sturen. Ik stop ermee!
Communicatie
Aflevering van gewonnen kavels boven de € 50,- met handtekening afleveren.
Bezorging op tijd doen.

Beste Arie,

Jammer dat deze ervaringen heeft gehad! Mijn excuses voor het ongemak. De omschrijvingen en/of foto’s van kavels moet waarheidsgetrouw zijn. Als dat onverhoopt niet zo is, horen wij dat graag. In plaats van het product te retourneren op basis van uw herroepingsrecht, raad ik u dus aan contact op te nemen met de klantenservice. Wij pakken dit dan op volgens de klachtenprocedure, zodoende kunnen wij een passende oplossing aanbieden en houden wij precies bij waar (of bij welke leverancier) verbeterpunten liggen.

Hopelijk krijgen wij in de toekomst nog eens de kans uw vertrouwen terug te winnen en zijn uw eventuele volgende aankopen naar wens!

Marijke – BVA Auctions

Ron Verheul

1 weg verkeer als je hebt betaald, niks is mogelijk en alles kost extra.

betere klantenservice en vriendelijker niet zo overdreven doen, ik ben geen bedrijf dus gedraag je netjes als een particulier iets koopt en advies vraagt bij jullie.

Beste meneer Verheul,

Vervelend dat u deze ervaring heeft. Mijn excuses voor het ongemak! Aan de hand van uw naam en e-mailadres kan ik niet achterhalen waar dit precies over gaat. Ik stuur u een e-mail om meer informatie op te vragen en hopelijk kan ik u zodoende verder helpen.