19579 beoordelingen

Website

19579 Reviews

Collectie Streefoord Eemnes

L.s.
Vorige week op 2 prachtige bronzen beelden via BVA Auction geboden en biedingen gewonnen.
Reeds eerder heb ik via BVA mooie kunstwerken aangeschaft.
Tot op heden zeer tevreden...

Goede omschrijving en afbeeldingen

Beste meneer Van der Wardt,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.
Wat leuk dat u al meerdere kunstwerken heeft aangeschaft via BVA Auctions. Fijn dat u tevreden bent met de ontvangen service.

Ik wens u veel plezier van uw aankopen, en hoop u terug te mogen zijn bij onze veilingen!

anonymous

Schaalmodel vliegtuig gekocht betaal €10 +BTW verzendkosten. wordt i.p.v. goed verpakken in een goedkope bubbeltje enveloppe gestopt waar door een stukje van de staart is afgebroken. SLECHTE...

GEEN IK GA BVA VERMIJDEN

GEEN IK GA BVA VERMIJDEN

Goedemiddag meneer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het gekochte vliegtuigje beschadigd is tijdens het verzenden. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik kan niet terugvinden dat u hier al melding over heeft gemaakt. Ik stuur u hier daarom een e-mail over.

Wat betreft de haperende website kan ik zien dat mijn collega's van de IT afdeling hier zeker mee bezig zijn, en wij u daarom ook hebben gevraagd om extra informatie. Helaas is het op dit moment nog niet duidelijk waar het probleem ligt. Zodra er meer bekend is, wordt u hier zo spoedig mogelijk over geïnformeerd.

Mijn excuses voor het ongemak, en ik wens u desondanks nog een fijne dag.

Evelien

Totaal ontoegankelijke webside! Hij blijft maar laden en het is bijna onmogelijk om een bieding te doen. Enorm frustrerend!

Ontoegankelijke webside!

Goedemorgen Evelien,

Hartelijk dank voor de review. Wat vervelend dat de BVA Auctions website maar blijft laden en dat het bieden daardoor erg lastig is.
Mij is op dit moment niets bekend over een storing op onze website. Onze website werkt het beste wanneer u gebruik maakt van de Google Chrome browser. Misschien kunt u dit eens proberen.
Mocht dit het probleem niet oplossen, kunt u een bericht sturen op klantenservice@bva-auctions.com ter attentie van Daniëlle. Dan kijk ik het graag verder voor u na.

Mijn excuses voor het ervaren ongemak, en hopelijk mogen wij u terug zien bij onze veilingen!

Service 0,00. Ze liegen en schepen klanten af

Behandel een klant zoals jezelf behandeld wilt worden!!

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw review. Uit uw bericht kan ik opmaken dat u een slechte ervaring heeft gehad met BVA Auctions, wat jammer om te horen.
Ik kan u garanderen dat ik en mijn collega's altijd proberen om onze klanten zo goed mogelijk proberen te helpen.

U heeft in uw review geen kavelnummer achtergelaten, dus ik kan niet achterhalen waar dit precies over gaat. Hopelijk is het probleem inmiddels naar tevredenheid opgelost. Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, raad ik u aan te bellen (033 46 000 70 ) of te mailen naar klantenservice@bva-auctions.com, eventueel t.a.v. Daniëlle. Dan kijk ik dit graag voor u na.

anonymous

Op 1 oktober 2019 kavel aangetekend geretourneerd omdat deze defect was. Deze is op 2 october door BVA u in ontvangst genomen. De verzendkosten heb ik op 29 october "al" retour ontvangen.
Tot...

Helemaal niet reageren op emails

Klantvriendelijker worden en verplichtingen nakomen.

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad met BVA Auctions.
Ik zie dat uw retour op 7 oktober is verwerkt, en dat door een menselijke fout de creditering niet goed is aangemaakt. Ik heb dit inmiddels gedaan, en u zult het bedrag binnen uiterlijk 10 werkdagen op uw rekening bijgeschreven hebben.

Daarnaast zijn uw e-mailberichten niet juist opgepakt. U heeft gereageerd op een bericht van de financiële afdeling, en uw e-mails zijn daarom niet bij de juiste afdeling terechtgekomen. Dit neemt uiteraard niet weg dat er alsnog op uw berichten gereageerd had moeten worden.

Ik bied u mijn oprechte excuses aan voor het ervaren ongemak, en ik wens u desondanks alvast een fijne avond toe!

Narek mesropyan

Hallo

Iemand heeft een account gemaakt met mijn gegevens.

Nu heeft die een paar spullen gewonnen en is er een factuur ......

Kan u dat account verwijderen dat op...

N

N

Beste meneer Mesropyan,

Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend dat er onder uw naam een BVA Auctions account is aangemaakt zonder uw medeweten. Ik raad u aan hiervan aangifte te doen bij de politie, zij kunnen dit nader voor u onderzoeken.
Het betroffen hier kavels met herroepingsrecht, dus ik heb de koop reeds voor u ontbonden. De factuur hoeft u dus niet te voldoen.

Uw account is inmiddels geblokkeerd, en zal binnen dertig dagen worden verwijderd. Ik heb u hier ook een e-mail over gestuurd.

De

Leuk

Beste mevrouw/meneer,

Bedankt voor uw positieve review, leuk om te vernemen dat u zo enthousiast bent!

Ik zie dat u heeft aangegeven niet tevreden te zijn met onze kijkdagen. Als er iets is wat ik daarin kan betekenen voor u, kunt u bellen (033 46 000 70 ) of mailen naar klantenservice@bva-auctions.com, ter attentie van Daniëlle.

Ik hoop u snel terug te mogen zien bij onze veilingen!

anonymous

Ik doe een bod, koop een laptop. Ik krijg vraag tot betaling en doe dat. 2 dagen later bericht dat laptop niet kan geleverd worden. (probleem met verkoop). Ze vragen mij een toestel te kiezen op een...

als je een kavel niet kan leveren, dan zorg je voor een gelijkaardig produkt. Ook al is dat duurder. Nu ben je een klant kwijt

Bedankt voor uw bericht.
Wat ontzettend vervelend dat uw kavel niet leverbaar was. Dit is uiteraard iets wat wij, en onze opdrachtgevers, zoveel mogelijk proberen te voorkomen. Helaas is dat in uw geval niet gelukt, en ik begrijp dat er tegen meerprijs een alternatief product is aangeboden.

Helaas heeft u geen referenties achtergelaten, dus ik kan niet achterhalen waar dit over gaat. Mocht u het fijn vinden dat ik hier nogmaals naar kijk, dan kunt u bellen (033 46 000 70 ) of mailen naar klantenservice@bva-auctions.com, t.a.v. Daniëlle.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak, en ik verneem graag van u of ik hierin iets voor u kan betekenen.

anonymous

Website is behoorlijk irritant het ververst zich om de haverklap men kan niet fatsoenlijk kavels bekijken.

geen idee omdat ik niet fatsoenlijk kavels kan bekijken

doe wat aan de website

Beste meneer/mevrouw,

Wat vervelend dat onze website blijft verversen terwijl u kavels aan het bekijken bent.
Ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is. Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met mijn collega, en dat er door onze IT afdeling wordt gekeken hoe dit kan.

Mijn excuses voor het ongemak, en ik hoop dat het probleem snel is opgelost, zodat u weer ongestoord kunt browsen!

Gevers

Zeer goed en correct materiaal zoals omschreven. Super!

Leuke site

Als de site overzet is, lijkt het me logisch dat het eens blijft hangen. Er zijn ergere dingen in de wereld

Beste mevrouw/meneer Gevers,

Bedankt voor uw postieve review.
Wat leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over BVA Auctions!
Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen bij onze veilingen!