20053 beoordelingen

Afhalen of bezorgen
Website

20053 Reviews

Eelco Bongers

Te populair, dit is terug te zien aan de prijzen

Zoeken op regio

Meer aanbod in regio

Beste Eelco,
Bedankt voor je review! Hopelijk mogen we je nog vaak terug zien bij onze veilingen.
met vriendelijke groet,
Noa BVA-Auctions.

Mel de Bruijn

Ben heel wat jaren actief bij jullie, dit vanwege het aanbod. Ben echt blij met de service die geboden word, ook de opties die je heb mbt de bezorg opties.
Moet eerlijk zeggen dat je regelmatig...
Moet eerlijk zeggen dat je regelmatig een product ziet met een beschrijving van een ander product, die dan weer interessant is. Daar kun je dus niet op bieden. En heb het idee dat de prijzen aan het stijgen zijn, en dat er minder verschil is met een winkel. Maar over de hele linie Ben ik blij met jullie.

Het aanbod

Product omschrijving

Beste Mel,
Hartelijk dank voor jouw positieve beoordeling! Heel fijn om te zien dat je zo tevreden bent met BVA en graag tot ziens in onze toekomstige veilingen!
Beste Mel,
Noa-BVA Auctions

van Keulen

Over het algemeen zeer tevreden over de nieuwe producten. Bij veiling van retour zitten te vaak mankementen niet niet benoemt worden.

Beter de retour goederen testen en de mankementen vermelden. Heb nu te vaak een retour goed gekocht waar toch wat aan mankeerde. Beetje jammer.

Beste Van Keulen,
Beste Van Keulen,
Bedankt voor je review! Niet alle retourproducten worden uitgebreid getest waardoor het inderdaad kan zijn dat deze mankementen vertonen. We proberen dit zo goed mogelijk te beschrijven, in de omschrijving kun je ook vinden of het product wel of niet getest is.
met vriendelijke groet,
Noa
BVA Auctions

geen bedrijf

alles is duidelijk

ik zie er nu geen

Beste Geen bedrijf,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Heel fijn om te zien dat je zo tevreden bent met BVA en graag tot ziens in onze toekomstige veilingen!
Beste Geen bedrijf,

Q. Pham

Laatste tijd zijn de veilingen vaak retour goederen of magazijne restanten. Vaak wordt er teveel voor de goederen geboden terwijl er geen garantie erop zitten. Laatste tijd vraag ik me ook af of... Laatste tijd zijn de veilingen vaak retour goederen of magazijne restanten. Vaak wordt er teveel voor de goederen geboden terwijl er geen garantie erop zitten. Laatste tijd vraag ik me ook af of niet expres de prijzen om hoog worden gedreven. Door online bieding is het moeilijk te controleren.

Echte faillisementen.

Meer overzichtelijke biedingen

Beste Q,
Hartelijk dank voor je bericht.
Beste Q,
Hartelijk dank voor je bericht.
De meeste retourgoederen veilingen die wij aanbieden zijn veilingen die vanaf 1 euro beginnen. Hierin is het de bieder die de waarde aan het kavel geeft of aangeeft wat hij of zij ervoor wenst uit te geven.
Uiteraard geven wij aan dat het eigen onderzoek heel belangrijk is hierin zodat je niet voor onverwachte tegenslagen komt te staan. Vaak kan je op naam van het product via Google al heel veel informatie vinden hierover en een eigen gemiddelde prijs berekenen wat je ervoor zou willen uitgeven. Blijf dit dan ook vooral doen!

Decoratie van dessel

Top correct

weinig concurentie

bij afhalen werken met tijdslot,daar dan niet iedereen op het zelfde moment aankomt(en moe wachten)

Beste van Dessel,
Hartelijk dank voor je bericht en positive review!
Beste van Dessel,
Hartelijk dank voor je bericht en positive review!
De tijdsloten zijn wij met sommige veilingen al mee bezig. Deze worden aangeboden wanneer er of veel bieders zijn of heel veel kavels die worden aangeboden. Wat ik uit eigen ervaring weet, is dat de drukste momenten vaak in de ochtend of aan het einde van de ophaaldag zijn.

Van de Bospoort

Snelle levering, betrouwbaar.

Ruim aanbod. Goede prijs

Beste Van de Bospoort,
Beste Van de Bospoort,

Particulier

Goeder ervaring. Aankopen op tijd geleverd. Mooie producten.

Goede omschrijving van de producten.

De verlening na bieden, niet fijn. Daar zou een tijdslimiet aan moeten zitten. Meerdere kijkdagen zou prettig zijn.

Beste Particulier,
Beste Particulier,
Maurits-BVA Auctions

Van Marwijk

Handig zoeken op site

Duidelijk laten zien en omschrijven als een product beschadigd is

Beste Van Marwijk,
Beste Van Marwijk,
Maurits-BVA Auctions

C de Wit

Vriendelijk contact.

Vaak duidelijk overzicht en relevante info

Weet ik niet