19774 beoordelingen

Afhalen of bezorgen
Website

19774 Reviews

E.W.Switser

Even een reactie op het bericht van B.V.A. op mijn klacht op bva en de aanbieder van de kavel nu wordt er geschoven met de verantwoordelijkheid belachelijk ik heb de kavel laten bezorgen omdat ik er... Even een reactie op het bericht van B.V.A. op mijn klacht op bva en de aanbieder van de kavel nu wordt er geschoven met de verantwoordelijkheid belachelijk ik heb de kavel laten bezorgen omdat ik er zelf geen tijd voor heb dus op het moment dat het dan thuis bezorgd wordt en niet goed is moet ik alsnog de fout van een ander voor eigenrekening gaan herstellen NEE bva en aanbieder dan moet je de hand in eigenboezem steken en de FOUT die in de kavel zit herstellen es

ik kan er geen noemen

alles

Bedankt voor uw bericht.
Helaas kan ik geen kavelnummer terugvinden in uw bericht.
Bedankt voor uw bericht.
Helaas kan ik geen kavelnummer terugvinden in uw bericht.
Aan de hand van dit kavelnummer kan ik meer informatie achterhalen en u van een reactie voorzien.

E.W. Switser

Ik had goede ervaringen met deze veiling site maar als er meer gedaan moet worden als rechtuit laten ze je vallen als een baksteen ik had een kavel gewonnen met hoogglans laminaat in totaal 18... Ik had goede ervaringen met deze veiling site maar als er meer gedaan moet worden als rechtuit laten ze je vallen als een baksteen ik had een kavel gewonnen met hoogglans laminaat in totaal 18 pakken ik had berekend dat ik de uitbouw van de kamer er dan in mee kon nemen +10%verlies maar de aanbieder had er 5pakken mat laminaat tussen gedaan bellen we gaan er aan werken alleen als ik contact op nam kreeg ik een uitslag 5pakken terugsturen op eigen kosten was de enige optie laminaat wordt berekend naar je aantal vierkante meters deze aanbieder was laminaat uit utrecht als je bij deze bied en het is niet goed ben je de klos wand B.V.A. doet ook geen reet voor je die harken alleen maar de commissie binnen en voor de rest vinden ze het wel best

alles

Beste klant,
Wat vervelend om te lezen dat u deze situatie zo ervaren heeft. Vanaf het moment dat u deze klacht gemeld heeft bij BVA zijn mijn collega's druk geweest om hierin te bemiddelen. Daar is uitgekomen dat u de verkeerde pakken kunt omruilen op de locatie van onze opdrachtgever.
Kavels uit ophaalveilingen, zoals deze, dienen gecontroleerd te worden op juist- en compleetheid tijdens het ophalen. Dit probleem is deels ontstaan omdat deze controle niet juist is uitgevoerd. Daarom kunnen wij u helaas niet tegemoet komen in de kosten voor het omruilen.
Hopelijk heeft u daar begrip voor.

Astrid Freek

Ik ben erg teleurgesteld in BVA. Heb vorige week een kavel gewonnen, pvc vloer van 69.12m2. Gelijk betaald en bericht gekregen van BVA dat vandaag de ophaaldag was. Samen met mijn man naar Utrecht... Ik ben erg teleurgesteld in BVA. Heb vorige week een kavel gewonnen, pvc vloer van 69.12m2. Gelijk betaald en bericht gekregen van BVA dat vandaag de ophaaldag was. Samen met mijn man naar Utrecht gegaan, allebei een vrije dag opgenomen, en wat gebeurt er tot onze verbazing kunnen ze onze kavel niet vinden in de opslag. Wij zijn dus met lege handen weer terug gereden naar Apeldoorn. Gelijk bij thuis komst contact gehad met de klantenservice, ze vonden het vervelend maar daar bleef het ook bij, weinig begrip van hun kant en geen moeite gedaan om met oplossingen te komen. Oh ja we krijgen wel 19 cent per kilometer vergoed maar......hebben nu geen vloer en verlies van niet gewerkte uren. Gaat BVA met een gepaste oplossing komen????

Zorgen dat de artikelen die je koopt en betaald aanwezig zijn

Beste mevrouw Freek,
Bedankt voor uw bericht.
Het is erg vervelend om te vernemen dat de kavel niet aanwezig was op locatie. Dat is uiteraard niet de bedoeling.
Ik zal ervoor zorgen dat...
Beste mevrouw Freek,
Bedankt voor uw bericht.
Ik zal ervoor zorgen dat de verdere afhandeling via de e-mail verloopt. U hoort zo spoedig mogelijk van mij.
Mijn excuses voor het ongemak.

G. H. de Jong

Dit kan niet! De bieding zou eindigen op een van te voren vastgesteld tijdstip, maar zodra er weer een bod kwam, vlak voor die tijd, kwam er weer een aantal minuten bij.

Je aan de opgegeven eindtijd houden

Beste klant,
Om iedereen een eerlijke kans te geven wordt de eindtijd van de veiling met vijf minuten opgeschoven wanneer er in de laatste minuut nog geboden wordt. Dit vermelden wij ook in de veilingomschrijving:
"Indien in de laatste vijf minuten voor het sluiten van een kavel nog een bod wordt uitgebracht dan wordt de openingstijd met vijf minuten verlengd."
Mocht u hier nog vragen over hebben dan hoor ik het graag.

Karol

Everyting is OK until you have no question or problem. The customer service is not exist and it is not possible to contact them.

like the other online auction pages

A customer service would be helpfull

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw review en wat vervelend om te vernemen dat u onze klantenservice niet kunt bereiken. Gelukkig hebben we wel een klantenservice, deze staat voor iedereen klaar om voor eventuele klachten en problemen een oplossing te bieden. U kunt ons bellen (033 46 000 70), mailen (klantenservice@bva-auctions.com) en via de livechat benaderen.
Fijne dag gewenst!

Mustapha

Kavelnummer 48607-17278; ik heb een bod gedaan voor Microsoft Office 2019 home & student voor windows, ik heb gewonnen. Na betaling kreeg ik de licentiecode via mail. Nu wil ik die activeren en... Kavelnummer 48607-17278; ik heb een bod gedaan voor Microsoft Office 2019 home & student voor windows, ik heb gewonnen. Na betaling kreeg ik de licentiecode via mail. Nu wil ik die activeren en krijg ik te zien dat activering niet mogelijk is omdat deze code te vaak is gebruikt met andere worden 1 software is vaker verkocht. Ik wil een nieuwe code of mijn geld

Niks

Eerlijk zijn

Bedankt voor uw melding.
Vervelend om te vernemen dat de code al gebruikt zou zijn.
Bedankt voor uw melding.
Vervelend om te vernemen dat de code al gebruikt zou zijn.
Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd en contact opgenomen met de leverancier. Ik ga dit verder voor u oppakken. Via de e-mail wordt u op de hoogte gehouden.
Marnix
BVA-Auctions

GLG

Teleurgesteld in de afhandeling van mijn probleem. Een artikel wordt niet geleverd. In plaats van achter het probleem aan gaan. Wordt zonder overleg het geld terug gestort. Terwijl hetzelfde product... Teleurgesteld in de afhandeling van mijn probleem. Een artikel wordt niet geleverd. In plaats van achter het probleem aan gaan. Wordt zonder overleg het geld terug gestort. Terwijl hetzelfde product gewoon nog geveild wordt en dus leveraar is.

In deze kavel niet.

Product opnieuw aanbieden als een levering om bepaalde reden niet geleverd wordt.

Beste klant,
Wat vervelend om te lezen dat u een dergelijke ervaring heeft gehad met één van de kavels uit onze veilingen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat een dergelijke situatie zich voordoet en kavels horen in principe gewoon geleverd te worden.
Alleen als er sprake is van overmacht kan het voorkomen dat een kavel niet geleverd kan worden. BVA en haar opdrachtgevers doen er uiteraard alles aan om dit zoveel mogelijk te beperken.
Wel is het belangrijk om te weten dat er per veiling een aparte voorraad is. Dit betekent dat wanneer u kavel niet leverbaar zou zijn, deze nog wel kan worden aangeboden. Ook zijn er verschillende opdrachtgevers die ieder een eigen voorraad hebben.

Saskia F.

Ik voel me opgelicht. Kartonnen dozen waren zorgvuldig terug dichtgedaan met straps zodat ze precies nog gevuld waren... Bleek dus niet te zijn :-( Geld van kavel kwijt, huur bestelwagen kwijt,... Ik voel me opgelicht. Kartonnen dozen waren zorgvuldig terug dichtgedaan met straps zodat ze precies nog gevuld waren... Bleek dus niet te zijn :-( Geld van kavel kwijt, huur bestelwagen kwijt, desillusie rijker...
"Ik had maar moeten komen kijken op de kijkdag" was de uitleg... tja, foto's en omschrijving had genoeg moeten zeggen. Daarvoor rijd je geen 165km heen en 165km terug!!!

duidelijkere omschrijving kavel

Beste mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling
Beste mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling
Vervelend dat de kavel niet volgens uw verwachting was. Helaas kan ik geen kavelnummer terug vinden, maar ik vermoed dat het gaat om kavel 48510-230.
In de omschrijving staat aangegeven dat het gaat om een uitzettrap en kartonnen verpakkingen. Wanneer u dit heeft ontvangen, is dit conform de omschrijving.

Piotr

Ik won veilingen, betaalde de factuur via ideal en wachtte op het pakket. Ik heb het tracknummer niet gekregen, na 3 dagen vond ik in de info inbox van de koerier van DHL dat het pakket bij de buren... Ik won veilingen, betaalde de factuur via ideal en wachtte op het pakket. Ik heb het tracknummer niet gekregen, na 3 dagen vond ik in de info inbox van de koerier van DHL dat het pakket bij de buren was omdat ik niet thuis was toen hij uit het pakket kwam. Pakketvolgnummer op het net. Ik was niet thuis, het is een feit, ik ben bij de buurman geweest voor een pakket en de buurman is er niet. Wel, ik controleer het pakketnummer via internet, en hier bestaat de info met het pakket niet.
Ik belde bva dat ik het pakket niet heb enz. De aanvraag werd geaccepteerd, ik ontving een e-mail waarin werd bevestigd dat ze huilden in DHL. Het is twee weken geleden en noch het pakket, noch het geld terug.
Wees dus voorzichtig, want ze kunnen je voor de gek houden.

Bedankt voor uw bericht.
Om u verder te kunnen helpen zou ik graag van u een kavelnummer ontvangen. Aan de hand van het kavelnummer kan ik extra informatie voor u achterhalen.
Alvast bedankt!

Achim Gabriel

Super OK

Super OK

Hallo. Ik wil deelnemen aan een veiling, maar de beschrijving zegt niet het jaar van registratie van de auto, noch de motorcapaciteit. Ik ben het ding dat me interesseert in het geval van het winnen... Hallo. Ik wil deelnemen aan een veiling, maar de beschrijving zegt niet het jaar van registratie van de auto, noch de motorcapaciteit. Ik ben het ding dat me interesseert in het geval van het winnen van de veilingen de wens om het te registreren in Roemenië. Ik kan geen manier vinden om die vraag te stellen op de veilingpagina.

Beste klant,
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent met BVA Auctions. Zaken als motorvermogen en registratie kunt u aan de hand van het kenteken terugvinden op internet. Als u geïnteresseerd bent in een bepaald kavelnummer dan kunt u ons altijd even bellen (033 46 000 70). We kunnen dan samen de mogelijkheden bespreken.