Herman Verscheijden

Mooie stickers, snelle levering en een prima prijs

Huub rutten

De goede stickers zijn niet geleverd

Na dat ik gebeld had binnen 1 dag nieuwe stickers nu wel een 10 voor de snelle service

Duidelijke website, nette levering

Ruime keus en snelle levering

Ruime keus en snelle levering

Heidi Driessen - klassieke homeopathie voor dieren

Kort geleden heb ik mijn eerste bestelling gedaan bij Business Stickers. Ik ben uitstekend geholpen, zowel in de ontwerpfase als de levering van het eindproduct.

Zeer behulpzaam. Denken goed met de klant mee. Goede kwaliteit stickers. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

G.W.

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf, vanaf het eerste informatieve telefoongesprek tot het afleveren van het eindproduct.

Communicatie is top: er wordt vriendelijk en snel gereageerd op e-mails, vragen worden accuraat beantwoord. Er wordt veel moeite gedaan om een mooi product naar wens te leveren, en ik ben zeer... Communicatie is top: er wordt vriendelijk en snel gereageerd op e-mails, vragen worden accuraat beantwoord. Er wordt veel moeite gedaan om een mooi product naar wens te leveren, en ik ben zeer tevreden over het eindresultaat.

Wolfsakker BV

Goed. Nette afhandeling van de bestelling.

Contact met mij gezocht om de bestelling nader te verduidelijken waardoor er geen misverstanden waren over de bestelling.

Behulpzaam en meedenken dat is wat me opviel

Meedenken en snelle levering

CompTess Card Systems

Zeer goed, profesioneel geholpen.

Direct contact met de medewerkers

Roger Schmitz - Vivendo Financieel Advies

Eerst een reclamebord besteld en daarna autobelettering. Allemaal snel en goed geregeld. Een echte aanrader!

Snel en goede kwaliteit