Voertuigaccessoires.nl

Snel problemen opgelost! mooie stickers geleverd

oplossingsgericht

Beste klant,
Fijn dat onze service goed is ervaren. Helaas is het niet vlekkeloos verlopen, maar gelukkig hebben we dit samen op kunnen lossen. Veel plezier ervan en graag tot ziens!
Met...
Team Businesssstickers.nl

Special Woid Works

Prima service

Uitstekende kwaliteit stickers. Het aanbrengen ging, met de duidelijke instructie, prima

Beste klant,
Dank voor uw beoordeling, lekker kort en krachtig! We zijn blij dat u tevreden bent en zien u graag nog eens terug in onze webshop.
Team...
Team Businesssstickers.nl

R de Leeuw schildersbedrijf

Fantastisch bedrijf , snelle en strakke levering, en als ze denken dat iets niet mooi uitkomt bellen ze met een ander voorstel die wel mooi uitpakt.
Wij bestellen ons reclame materiaal zeker...
Wij bestellen ons reclame materiaal zeker weer bij Businesstickers!!

Snel, strak , meedenkend , vriendelijk duidelijk

Reactie Businessstickers.nl:

Wow, bedankt voor de mooie reactie! Super fijn om te horen :-)

Vintage Pearls

Zeer goed

Duidelijke communicatie en top kwaliteit

Piastrella

Prachtig resultaat

Levert zoals beloofd

Mc Donald

Goede website

Snelle levering top

Bloem in je thee

Goede kwaliteit.

Vriendelijk en je krijgt een drukproef per mail

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw hoge score! Heel fijn dat de stickers bevallen en de communicatie zo goed is verlopen. We wensen u veel plezier van de stickers en zien u graag nog eens terug!
Team Businessstickers.nl

Inkomar marco beenen

Al verschillende keren magneet stickers besteld voor op bedrijfsauto

Zeer snelle service, en zeer klantvriendelijk

Berkhout

Snelle levering, zeer goed verpakt.

Veilig Verkeer Nederland afdeling Noord Drenthe

Zeer goed

Service

Beste klant,
Helaas hebben we wegens een storing een tijdje geen beoordelingen kunnen behandelen. Hierbij wil ik alsnog even terugkomen op uw positieve review. Fijn dat de stickers goed bevallen.
Er was bij uw laatste bestelling inderdaad een foutje ingeslopen. Desondanks hopen we dat u een volgende keer alsnog aan ons denkt. We zullen er in ieder geval alles aan doen om goede stickers/service te verlenen! Alsnog veel plezier van de laatste stickers en wellicht tot een volgende keer!
Team Businessstickers.nl