Kwaliteit van de producten?

Bao

Dit is de tweede keer dat ik hier bestel. Helaas beide keren waren er producten niet beschikbaar. Dit was niet aangegeven op de site. Het zou fijn zijn als dit onder de loep wordt genomen.

Goed kwaliteit voor een goede prijs

Geef op een of andere manier aan dat producten op zijn

Eddy

Toppie

Zeer bereikbaar via allerhande kanalen

Ik weet er geen enkele

Iris

Erg goed

Ik had een product besteld wat uitverkocht bleek te zijn. Ik werd netjes gebeld met een vervangende oplossing. Het nieuwe product was ietsje duurder. Maar dit hebben zij voor eigen rekening genomen.... Ik had een product besteld wat uitverkocht bleek te zijn. Ik werd netjes gebeld met een vervangende oplossing. Het nieuwe product was ietsje duurder. Maar dit hebben zij voor eigen rekening genomen. Ik vond het prettig dat er contact opgenomen is en er een oplossing is aangeboden.

Ik ben tevreden met de oplossing. Maar misschien is het handiger om aan te geven hoeveel voorraad er nog van een product is. Zo weet de klant waar ie aan toe is..en hebben jullie minder werk... Ik ben tevreden met de oplossing. Maar misschien is het handiger om aan te geven hoeveel voorraad er nog van een product is. Zo weet de klant waar ie aan toe is..en hebben jullie minder werk achteraf.

Karolina

Heel goede ervaring! Onze schilderskist kwam beschadigd uit de verpakking (wat hardhandig bezorgd). Geen probleem: er werd direct een nieuwe gestuurd!

Heel fijn contact, zonder wachttijden.

Peter

Correct bedrijf.

Marian

Een paar keer wat besteld en een goede ervaring hiermee

Snelle levering en goede service

Tot nu toe nog geen slechte ervaring en weet zo even geen verbeterpunten.

Han

Prima; snelle levering en scherp geprijsd

Ruime keus en scherpe prijs

nee

Annabel

Super

Snelle levertijd en handige instructies

Geen minpunten

Arie

Goede service en informatie verkregen. Het product kwam rechtstreeks van de fabriek, maar de track&trace werkte helaas niet. Product wel goed, snel en netjes ontvangen.

Goede service, uitstekende uitleg over het product.

Zie ervaring.

Monique

Hele goede service

Goede klantenservice en duidelijke communicatie als de levering onverhoopt anders verloopt

Een mogelijkheid om te zien of een product op voorraad is of niet, zodat je evt.een andere keuze kunt maken.