Kwaliteit van de producten?

Erik

Zeer prettige ervaring, zo gezegd. Ondanks dat ik na 16.00 uur een bestelling deed (zie website) kon ik hem toch aan de deur (in de winkel) afhalen. En dat een paar van de bestelde penselen niet... Zeer prettige ervaring, zo gezegd. Ondanks dat ik na 16.00 uur een bestelling deed (zie website) kon ik hem toch aan de deur (in de winkel) afhalen. En dat een paar van de bestelde penselen niet voorradig waren en werden vervangen door een beter en duurdere (geen bijbetaling!) variant was natuurlijk helemaal een fijn gebaar. We gaan elkaar zien...!

Mariska

Snel en efficient

Snel in huis, goede track en trace

Tom

Zeer tevreden. Had zelf een foutje gemaakt waardoor ik een 2e bestelling (dus een 2e keer verzendkosten) had. Dit is zonder probleem opgelost waarbij ik de verzendkosten van de 2e bestelling terug... Zeer tevreden. Had zelf een foutje gemaakt waardoor ik een 2e bestelling (dus een 2e keer verzendkosten) had. Dit is zonder probleem opgelost waarbij ik de verzendkosten van de 2e bestelling terug kreeg. Verder zat alles netjes verpakt en was snel geleverd.

Snelle levering, goede service en goed ingepakt verzonden.

Geen die ik kan noemen

Klasina

Kleurpotloden en tekenpapier besteld.

Heel goede uitleg over de verschillende materialen.

Geen! Ik ben erg enthousiast en zie er naar uit de winkel een keer fysiek te kunnen bezoeken.

Marta

Prima!!

Klanten service

Joep

Erg prettig. Kwam het bedrijf tegen via een video op het YouTube-kanaal en heb naar aanleiding daarvan een aankoop gedaan.

- groot aanbod
- snelle levering
- veel informatie
- prettige website

- geen

Ria Hermkens

Netjes verzorgd is het pakketje aangekomen.

Goede uitleg en nalevering zal ook wel goed komen, daar vertrouw ik helemaal op.
Ik heb al vele keren bij jullie besteld en ben altijd goed geholpen.

Alleen zou ik fijn vinden dat jullie aangeven dat als er iets niet op voorraad is dat even aan te geven op de site.

Wiebine

Op vrijdagmiddag 15.00 besteld, de volgende dag al in huis. Top service!

Heel veel materiaal en kundig personeel

Geen idee

Frans

Heel tevreden. Altijd snelle levering en als iets niet voorradig is wordt dit op een prettige manier opgelost

Klantvriendelijkheid.

Dit soort velden niet verplicht maken. Dat schrikt mij iig behoorlijk af om door te gaan.

Mirjam

Zeer vriendelijke medewerkers fijne winkel

Personeel met enthousiasme voor de materialen en bovendien erg vriendelijk

Ga zo door