Kwaliteit van de producten?

Petra

Al een paar jaar online klant bij dit bedrijf en een paar keer in de winkel geweest. In de winkel erg vriendelijk en erg deskundig personeel en ze nemen de tijd voor je. Online vragen worden snel... Al een paar jaar online klant bij dit bedrijf en een paar keer in de winkel geweest. In de winkel erg vriendelijk en erg deskundig personeel en ze nemen de tijd voor je. Online vragen worden snel beantwoord. Zijn erg snel met verzenden van online bestellingen (zelf nu in Corona tijd). Bestellingen worden zorgvuldig ingepakt.
Bij deze bestelling was er 1 penseel toch niet leverbaar.. het geld voor het penseel stond binnen 2 dagen na het bestellen terug op mijn rekening.

In de winkel vriendelijk en deskundig personeel. Breed assortiment met goede prijs kwaliteits verhouding. Goede uitlegfilmpjes op YouTube. Snelle verzending waarbij spullen goed worden ingepakt.... In de winkel vriendelijk en deskundig personeel. Breed assortiment met goede prijs kwaliteits verhouding. Goede uitlegfilmpjes op YouTube. Snelle verzending waarbij spullen goed worden ingepakt. Prima klantenservice.

Geen. Echt een superwinkel.

Simon

Goede service, kennis van producten

Duidelijke omschrijving en overzichtelijke site. Als je toch nog vragen hebt en je belt dan heeft men kennis van de producten.

Levertijd aanpassen aan de coronabeperkingen. Maar dat man je zelf ook bedenken.

Luca

Matig

Oplossingsgericht persoonlijk opbellen

Al 2 keer leveringen niet op orde al 2 keer een andere oplossing moeten verzinnen. Vervolgens maar alternatieven tegen dezelfde prijs moeten kopen

Reactie Busch & van der Worp:

Beste Luca,
Wat vervelend dat er tot twee keer toe iets niet goed is gegaan met je bestelling.
Beste Luca,
Helaas betrof het twee maal een probleem met onze Copic Refill inkt, deze wordt momenteel slecht geleverd uit Japan en hierdoor vallen er her en der gaten.
Ook ons voorraad systeem is niet helemaal up-to-date waardoor dat is fout gegaan.
Onze oprechte excuses hiervoor.
Wij nemen persoonlijk contact met je op om tot een passende oplossing te komen.
Jeroen

pauline

Goeie service, snelle levering

snel contact

de site up to date houden met op voorraad

John

Zeer goede ervaringen snel en behulpzaam

Bellen indien niet op voorraad

Niet

Iwan

Het is net als een teken winkel maar dan online

Goedkoop en goede kwaliteit

Heb geen

Jaap

Snel geleverd in de oud en nieuw tijd

Snelheid van leveren

Ria

Heel goed

Het bestelde wordt heel leuk ingepakt

Bij meerdere pakjes het graag apart inpakken

Sanne

Ik ben erg blij dat ik tegen deze site aan ben gelopen! Ze hebben een breed assortiment van de promarkers en vragen er niet de hoofdprijs voor. De verzending ging erg snel. Een product bleek dat het... Ik ben erg blij dat ik tegen deze site aan ben gelopen! Ze hebben een breed assortiment van de promarkers en vragen er niet de hoofdprijs voor. De verzending ging erg snel. Een product bleek dat het niet op voorraad was na de bestelling was geplaatst maar na een telefoontje van de winkel is dit uitstekend geregeld!! Mijn dank daarvoor.

Goede klantenservice, breed assortiment aan spullen. Lage verzendkosten vergeleken met andere sites. Snelle verzending. Mooie prijzen.

Geen verbeterpunten of tips op te merken!

Marielle

Prima, netjes en snel verzomden.