Kwaliteit van de producten?

Hans

Ik wordt altijd voortreffelijk geholpen, ook al gaat er wel eens iets mis. Je merkt aan de medewerkers dat je met een prettig bedrijf te maken hebt en dat is mij veel meer waard dan same day... Ik wordt altijd voortreffelijk geholpen, ook al gaat er wel eens iets mis. Je merkt aan de medewerkers dat je met een prettig bedrijf te maken hebt en dat is mij veel meer waard dan same day delivery o.i.d. Daarnaast vind ik (niet onbelangrijk) de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend.

Klantenservice, advies

Voorraadmanagement: ik heb nu 6 keer besteld en ik wordt letterlijk iedere keer gebeld/gemaild dat er iets niet op voorraad is.

Derien

Goed verpakt en aardige werknemers. (:

Duidelijk ingedeeld in categorieën.

Één misleidend plaatje bij een titel van een product.

Esther

Fijne website en handig voor mij vanwege het gebrek aan kunst(benodigdheden)-winkels in de buurt. Helemaal in deze tijd!

heldere beschrijvingen, overzichtelijke site en daarbij ook nog een snelle levering

als een product niet meer op voorraad is dat erbij vermelden. Niet echt een probleem, komt waarschijnlijk niet vaak voor maar ik had kortgeleden papier besteld wat niet op voorraad was. Jullie... als een product niet meer op voorraad is dat erbij vermelden. Niet echt een probleem, komt waarschijnlijk niet vaak voor maar ik had kortgeleden papier besteld wat niet op voorraad was. Jullie hebben mij een dikkere versie gestuurd (in overleg met mij) en het verschil uit eigen zak vergoed! nou ja zeg, klantenservice from heaven!

Maarrrrrr voor jullie natuurlijk niet economisch het beste, ik zal bij mijn volgende papier inkoop weer bij jullie kopen. Zo los ik mijn schuld een beetje in ;)

Irma

Servicegericht personeel met professionele en aardige benadering

Komt belofte na, eerlijk en professioneel

Online creatieve challenges starten voor de klanten

S

Goede communicatie

Zo doorgaan

LJ

Perfect gegaan, keurig op tijd bezorgd

goede service

w metselaar

Goede website goede communicatie vriendelijke medewerkers top bedrijf

veel keus kunt altijd telefonisch informatie vragen

geen tips

Hermien

Goede serves en materialen

Katoenen doeken die niet leverbaar waren door linnen geleverd en ook een penseel.?

Fijn dat dit op deze manier opgelost wordt!

Linda

Webshop is heel logisch opgebouwd en gewoon goed. Als er iets niet op voorraad is wordt je netjes gebeld en bij een vraag over de producten wordt je goed geadviseerd. Echt super!

Per categorie en kleur gesorteerde site maakt het heel makkelijk vinden wat je nodig hebt.

Een afbeelding bij het product op je favorieten lijst.

Ellen

Ik had vooraf wat informatie over een product via mail gevraagd en gekregen en dat gaf me direct aanleiding om met deze firma verder te gaan! Ze boden alles wat je als klant kunt wensen van het... Ik had vooraf wat informatie over een product via mail gevraagd en gekregen en dat gaf me direct aanleiding om met deze firma verder te gaan! Ze boden alles wat je als klant kunt wensen van het begin tot het eind! Ook de Nieuwsbrief geeft fijne informatie en stimulatie!! IK kan hen aanbevelen??

Service en klantvriendelijkheid

IK kan ze niet bedenken?