Reviews

9.4 / 10
5018 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9.6/10
Snelheid levering
9.4/10
Bestelgemak
9.4/10
Klantvriendelijkheid
9.6/10
Informatie op de website
9/10
Kwaliteit van de producten?
9.4/10

5018 Reviews

Anna

10/10

Uitstekend, supersnelle levering, uitstekende verpakking

Sterke punten

goede sortering,

Verbeterpunten of tips

geen


Virginia

10/10

Goede ervaring, had de bestelling snel binnen. Ik had pastelmat besteld en ik werd gebeld dat er helaas 1 niet op voorraad was, maar kreeg een groter formaat voor dezelfde prijs.

Sterke punten

Snelle levering en goede oplossing

Verbeterpunten of tips

Jammer dat de voorraad niet klopte maar was dus goed opgelost.


J.b.

10/10

Eigenlijk prima, wel jammer dat ik 1 kroontjespen tekort ontving.
omdat die maar 50 cent kosten is het jullie vergeven

Sterke punten

advisering

Verbeterpunten of tips

beter tellen?

Reactie Busch & van der Worp:

Beste klant,
Vervelend om te lezen dat er 1 kroontjespen te weinig is geleverd.
Ik zie dat er ook contact over is geweest.
We hebben het aankoopbedrag van 1 kroontjespen teruggestort,...
Beste klant,
Vervelend om te lezen dat er 1 kroontjespen te weinig is geleverd.
Ik zie dat er ook contact over is geweest.
We hebben het aankoopbedrag van 1 kroontjespen teruggestort, daar heb je gewoon recht op natuurlijk.
Onze excuses voor het ongemak.
We gaan ons best doen om in de toekomst geen fouten te maken bij je bestelling.
Veel tekenplezier!
Groeten, Jeroen


Simone

10/10

Ik word altijd heel blij van de service van Busch & van der Worp. Vriendelijke mensen, snelle verzending en mooi assortiment!

Sterke punten

Vriendelijk, behulpzaam, persoonlijk

Verbeterpunten of tips

Geen


Elisabeth

5/10

Ik had verf besteld die uiteindelijk helemaal niet op voorraad bleek te zijn (terwijl ik er wel 10 kon bestellen?).. uiteindelijk wel snel weer mijn geld terug gehad.

Sterke punten

Snelle geld teruggave

Verbeterpunten of tips

Ik had verf besteld die uiteindelijk helemaal niet op voorraad bleek te zijn (terwijl ik er wel 10 kon bestellen?)..

Reactie Busch & van der Worp:

Beste Elisabeth, vervelend om te lezen dat de door jou bestelde artikelen niet voorradig waren. Fout van onze kant, hier zullen we aan werken. We hopen je in de toekomst beter van dienst te kunnen... Beste Elisabeth, vervelend om te lezen dat de door jou bestelde artikelen niet voorradig waren. Fout van onze kant, hier zullen we aan werken. We hopen je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen


Noortje

9/10

Prima! Inkt was niet geleverd, maar na een belletje snel opgelost! Bedankt Jeroen!

Sterke punten

Goede service!

Verbeterpunten of tips

Laat de volgende keer wel even weten als de inkt niet op voorraad is :) Dan had ik niet hoeven na bellen


Frans

10/10

Zeer fijne communicatie

Sterke punten

Snelle levering

Verbeterpunten of tips

Nvt


Kristin

10/10

Super. Wat een klantenservice!

Sterke punten

Snelle reactie op mail

Verbeterpunten of tips

Geen


Ruud

10/10

Snelle levering, goede prijs en nog leuk ingepakt ook!

Sterke punten

Snelle levering en goede prijs!

Verbeterpunten of tips

geen


Wim

10/10

Vlot en kwaliteit

Sterke punten

Duidelijk en kort

Verbeterpunten of tips

Geen