Kwaliteit van de producten?

Rien

Prima, met betrekking tot een gestelde vraag kwam direct antwoord

breed assortiment en een kleine bestelling wordt ook gewoon correct uitgevoerd.

track and trace werkt niet goed voor kleine verpakkingen, zou eerst 2 dagen later komen, maar kwam toch onverwacht een dag eerder

Joanne

Prettig bedrijf: ruime keus aan artikelen, goede website (met goede uitleg producten), snel in huis

Yvonne

Top, snel. goede aflevering

het gewenste product ontvangen en ook nog snel

nvt

E

Goede ervaring via de website

snelle service en telefonisch gelijk geholpen

niet alles staat op de website, maar dat is heel begrijpelijk

Evi

Zeer goede klantenservice

Goed advies en veel expertise, zeer vlotte, correcte en goede klantenservice. Je voelt dat ze het erg belangrijk vinden dat de klant een goede ervaring heeft met Busch Van der Worp.

Website is erg traag, ik denk dat de capaciteit van de server omhoog moet. Moet ook vaak opnieuw inloggen. Winkelmand toont aan dat er niets in zit maar als ik dan aanvul staat er plots wel nog het... Website is erg traag, ik denk dat de capaciteit van de server omhoog moet. Moet ook vaak opnieuw inloggen. Winkelmand toont aan dat er niets in zit maar als ik dan aanvul staat er plots wel nog het vorige in. Geen overzicht van zakelijke facturen in account te vinden, ook geen factuur bijgevoegd in e-mail. Niet onmiddellijk een mailtje wanneer bestelling en betaling gedaan is, zo lijkt het alsof het niet 'inorde' is en er iets mis ging.

Reactie Busch & van der Worp:

Beste Evi,
Beste Evi,
Bedankt voor je review en duidelijke feedback. Vervelend om te lezen, dit bevorderd niet echt het winkelgemak. Gelukkig is het bestellen wel gelukt. Ik heb het doorgegeven aan onze ICT afdeling. We gaan dit oplossen.
Veel plezier met je aankoop.
Creatieve groet,

Aukje

Eerste keer dat ik bij jullie heb gekocht.
Website was fijn om te zoeken.
Was iets misgegaan met de bestelling,
Maar was met één belletje en één dag weer geregeld. ?

Goede informatie direct na bestelling

?

Jan

Teleurstellend. Slecht materiaal voor een te hoge prijs

Ruime keus

Slechte kwaliteit prijs verhouding

Nicole

Heel snel en zeer kant vriendelijk

klant vriendelijk

milieu vriendelijkere verpakking?

Femmie

Goeie eerste ervaring

snelle levering netjes verpakt en het gekochte artikel was helemaal naar wens.

Judith

Heel goed