Kwaliteit van de producten?

Anita

duidelijke site makkelijk bestellen

de zoekmachine kijkt niet ruim....bedoeld u dit of in die categorie hebben we...... helpt soms met zoeken.

Maroeska

Altijd prettig, spullen worden met veel zorg verzonden.

Filmpjes!

Bert

Klantvriendelijk. Service gericht. En een snelle levering

Goede service, goede prijs

Carmen

Snelle levering, goede prijs

Was 1 manco bij mijn levering en deze wordt vriendelijke en direct opgelost.

Het bestelproces van (in mijn geval) de Promarkers moet makkelijker kunnen. Er zijn heel veel kleuren en het zou zoveel makkelijker zijn als je op.1 pagina alle.kleuren ziet die aan kan klikken en... Het bestelproces van (in mijn geval) de Promarkers moet makkelijker kunnen. Er zijn heel veel kleuren en het zou zoveel makkelijker zijn als je op.1 pagina alle.kleuren ziet die aan kan klikken en dan in 1x kan bestellen. Nu moest ik steeds losse kleuren bestellen en dan weer terug naar alle.kleuren..je moet dan zo.goed opletten dat het niet per ongeluk dubbel gaat

Ingrid

Zeer snelle levering en meedenkende service. Ik ben erg tevreden

overzichtelijke website

Ik drukte wat te vaak op een 'bestelknop' omdat ik niet kon zien dat de bestelling al in het winkelwagentje lag. Er zat een soort donker, doorzichtig veld' over het scherm, ten dele.

Terry

Een 5 sterrenwinkel

leuke eigentijdse benadering

M

Eerste keer besteld bij jullie, sneller levering ?? en alle bestelde spullen netjes geleverd.

Geen mening nog

Jet

Snel en goed

Margreet

Prima service.

Goede service na bestelling betreffende levering met track en trace. Ook snelle nalevering van een ontbrekend artikel.

André

Fijn bedrijf. Eerste keer online besteld en was een goede ervaring. 1 product zou niet leverbaar zijn. Dat kan en ben ik keurig vooraf geïnformeerd. Echter voordat de levering werd verstuurd is het... Fijn bedrijf. Eerste keer online besteld en was een goede ervaring. 1 product zou niet leverbaar zijn. Dat kan en ben ik keurig vooraf geïnformeerd. Echter voordat de levering werd verstuurd is het artikel toch nog toegevoegd. Zeer attend echter is alles goed gecommuniceerd.

Communicatie, klantenservice

Niets