Kwaliteit van de producten?

Kiki

Positief

Bij de bestelling genoteerd dat het om een cadeau ging. Cadeau is vervolgens mooi/ netjes ingepakt en verstuurd.

Voor een leek zou ik graag meer informatie over de aangeboden producten op de website zien. Hierbij heb ik het over de pencelen en hoe/ waarvoor je deze het beste kunt gebruiken etc.

Adriana

Prima. Ik kon het de volgende dag al ophalen en ik heb verf gekocht en dat is goede verf. Vriendelijke bediening.

Goede verzorging van de producten.

Het overzicht van het winkelwagentje op de website mag wel groter, zodat je in één oogopslag kunt zien wat je besteld hebt.

Corrie

Bijzonder klantvriendelijk !

Meedenken met de klant en snelle levering

Sofie Demeyere

Heel goede ervaring ! Al meerdere keren bestelt vanuit België omdat we veel terugvinden en een heel goede service !

Dat er telefonisch contact wordt opgenomen bij een wijziging aan de bestelling. En dat het pakje niet zomaar wordt opgestuurd zonder iets te laten weten !

Misschien toch alle mogelijkheden om te bestellen op de website tonen !

Eline

Uitgebreid assortiment en snelle levering: fijn bedrijf!

Uitgebreid assortiment

Sil

Super geregeld daar. Mooie soorten verf en super snelle levering. Top.

Snelle levering,

Metalic kleuren acryl verf mis ik op de site

Nienke

Persoonlijk

Video’s op YouTube zijn echt super handig

Niet bij alle verf staat dekking niveau met het icoontje

Claudia

Heel goed

Goede klantenservice

Voorraad op website optimaliseren

Gerda

Ik kan alleen maar zeggen super goed. Snelle, vriendelijk, goede service. Professioneel en toch het gevoel dat je een induvidueel persoon bent.
Aken maar lof. En dat is eerlijk gemeend ?

Eigenlijk alles.

Vooral zo doorgaan

Marcelina

Heel goed

Persoonlijke aanpak- een product was blijkbaar uitverkocht- ik werd gebeld en er werden meteen alternatieven geboden, dit werd meteen verwerkt en was niet van invloed op de levertijd.

Misschien een uitverkocht product eerder online aangeven, maar dit was snel opgelost en een alternatief werd aangeboden, dus eigenlijk geen issue