Kwaliteit van de producten?

Saskia

Erg fijn!

Sneller verzending, en blijkt er na bestelling iets niet op voorraad, lossen ze het op.

Floor

Goede producten en snelle levering

Geen verbeterpunten

Laura

Uitstekend, duidelijke informatie over beschikbaarheid en levering.

Duidelijke informatie over bestelling en levering.

Graag meer video’s over produkten.

M

Goede service en vriendelijke communicatie. Ontvangen artikel had lichte beschadiging. Dit werd meteen (kosteloos) opgelost.

Duidelijke informatie

Gretha

Ik werd keurig geholpen aan een niruwe pot verf nadat bij mijn levering een pot was gesneuveld. Er werd zelfs geen bewijs hebrasgd ondanks dat ik voor de zekerheid er een foto van had gemaakt. De... Ik werd keurig geholpen aan een niruwe pot verf nadat bij mijn levering een pot was gesneuveld. Er werd zelfs geen bewijs hebrasgd ondanks dat ik voor de zekerheid er een foto van had gemaakt. De volgende dag kreeg ik al de nieuwe pot geleverd. Top!
Ikzslo ik kzeker mij volgendebestelling bij Busch & van der Worp plaatsen.

Hulp bieden waar mogelijk.

Ga zo door.

Reactie Busch & van der Worp:

Beste Gretha, bedankt voor je positieve review. Vervelend dat er een pot verf is gesneuveld onderweg. Gelukkig is het snel opgelost. Veel schilderplezier! Groeten, Busch en van der Worp

Annah

Prima, snelle levering en persoonlijk bericht was prettig

Prettig hoe de set qua kleuren is samengesteld. Eerst deze 4 proberen en dan verder kijken.

nvt

Reactie Busch & van der Worp:

Beste Annah, bedankt voor je bestelling en je positieve review. Veel plezier ermee. Groeten, Busch en van der Worp

Linda

Prima, zoals altijd

Goede voorraad, vriendelijke mensen. Kwaliteit.

Opzich maakt het veel duidelijk, maar het verhaal bij telefoon is irritant lang.(bandje)

Diana

Duidelijke website, goede en snelle service

Els

Tot nu toe (3x contact) goede ervaring. Klant- en probleemgericht. Goede service. Snelle levering

Inhoudelijke kennis. Gratis Instructie via YouTube.

Nu nog geen

Reactie Busch & van der Worp:

Beste Els, bedankt voor je leuke review. Goed te lezen dat de onze instructievideo's in de smaak vallen. Groeten, Busch en van der Worp

Kes

Top!

Snelle afhandeling, goed en leuk ingepakt, veel updates over verzending