Kwaliteit van de producten?

Gertjan

Gevonden wat ik zocht en snel geleverd. Voldoet volledig aan de wensen

Duidelijke website, top communicatie. Van bestelling tot levering.

Vera

Snelle levering en snel beantwoorden van mails

bestelling en levering extra kontroleren om verkeerde leveringen te vermeiden

Sienne

Extreem positief

Erg snelle leverring van de bestelling. goeie kwaliteit en goedkope producten en de website is erg overzichtelijk. En erg goeie en snelle communicatie betreft mails. En professionele klant... Erg snelle leverring van de bestelling. goeie kwaliteit en goedkope producten en de website is erg overzichtelijk. En erg goeie en snelle communicatie betreft mails. En professionele klant vriendelijkheid.

sommige producten die verkocht werden op de online website. die dan vervolgens toch niet in het magazijn zijn. dat verbeteren. En met een bestelling had ik de verkeerde producten binnen gekregen.... sommige producten die verkocht werden op de online website. die dan vervolgens toch niet in het magazijn zijn. dat verbeteren. En met een bestelling had ik de verkeerde producten binnen gekregen. maar dat was erg snel en goed opgelost.

Mandy

Súper, superblij met ontzettend goede service!

Mega snelle levering zodat mijn kapotte lichtbak al binnen 1 dag vervangen is. Hier zit een blij klant!

Sanja

De winkel is geweldig er is zo veel te koop
als ik soms in Zwolle komt, wil ik daar gaan kijken.

als er een kleurverf niet voorradig is bellen ze evt. voor een alternatief.

Iet

Via internet een tekentafel gekocht. Werd al na een paar dagen geleverd. In elkaargezet en ben erg tevreden.

duidelijke foto's en info

nvt

Bjorn

Heel erg fijn.

Heel erg attent en zijn er om te helpen, heel erg prettig.

Laatst hadden ze iets niet op voorraad, maar dat was voor mij geen probleem, want ze konden het gewoon bestellen voor mij. Maar daardoor duurde het iets langer, dus misschien meer producten op... Laatst hadden ze iets niet op voorraad, maar dat was voor mij geen probleem, want ze konden het gewoon bestellen voor mij. Maar daardoor duurde het iets langer, dus misschien meer producten op voorraad hebben.

Evelien

Positieve ervaring, correcte en snelle bezorging!

snelheid van bezorging, accuraatheid, groot assortiment

niet!

André

Prima bedrijf, correcte levering

snelle levering

niet in cadeaupapier verpakt, wel om gevraagd. Was wel een groot en zwaar pakket, dus misschien was dat de reden.

Anna

Uitstekend, supersnelle levering, uitstekende verpakking

goede sortering,