Kwaliteit van de producten?

Arie

Goede service en informatie verkregen. Het product kwam rechtstreeks van de fabriek, maar de track&trace werkte helaas niet. Product wel goed, snel en netjes ontvangen.

Goede service, uitstekende uitleg over het product.

Zie ervaring.

Monique

Hele goede service

Goede klantenservice en duidelijke communicatie als de levering onverhoopt anders verloopt

Een mogelijkheid om te zien of een product op voorraad is of niet, zodat je evt.een andere keuze kunt maken.

Luca

Heel goed, vriendelijk service, prachtige producten en voor een mooie prijs!

De beste online service die ik ken

Ik zou het wel chill vinden als ik een melding ofzo kan krijgen als een bepaald product weer in de aanbieding is.

martijn

Goede communicatie en tijdstip levering

Communicatie levering

Berta

Service gericht en snelle levering

Meedenken. Had 3 setjes stiften besteld waardoor diverse kleuren dubbel zouden zijn. Werd gebeld of ze de dubbele kleuren eventueel moest omruilen voor andere kleuren.

Nvt

Jesselin

Top service, een stift was niet helemaal goed. Het was geen probleem ik kreeg meteen een nieuwe opgestuurd! Ik bestel er graag mijn producten!

Snelle levering, groot assortiment.

Nvt

Robin

Hele prettige service!

Prettige service, goede communicatie

Josee

Ik heb waterverf digitaal besteld.

De uitlegfilmpjes op youtube. De heldere informatie en vindfunctie op de site. Het bestelproces loopt heel soepel tot en met de levering. En ondanks dat het zich allemaal op het web afspeelt, voelt... De uitlegfilmpjes op youtube. De heldere informatie en vindfunctie op de site. Het bestelproces loopt heel soepel tot en met de levering. En ondanks dat het zich allemaal op het web afspeelt, voelt het toch persoonlijk. Ik voel me aangesproken als klant.

Nee die heb ik niet nu.

Ben

denkt mee

zorgen dat het klopt met "de echte voorraad"