9.5/10
Kwaliteit van de producten?

Particulier

Zeer klantgericht. Toen 1 product niet op voorraad was werd ik gebeld en ook gemaild, omdat daardoor de bestelling niet op tijd bezorgd zou worden. Zeer aardige benadering en goed geholpen.

Zeer aardig personeel, goede snelle dienstverlening

Ik had niet gezien dat het product niet voorradig was. Ik weet niet of ik zelf niet goed had opgelet bij het bestellen of dat het niet op de website stond.... Indien het laatste het geval was zou ik... Ik had niet gezien dat het product niet voorradig was. Ik weet niet of ik zelf niet goed had opgelet bij het bestellen of dat het niet op de website stond.... Indien het laatste het geval was zou ik graag bij het bestellen kunnen zien of het product op voorraad is en dus snel geleverd kan worden.

Rianne

Mijn bestelling werd heel netjes afgehandeld.

Klantenservice, meedenken met de klant, alternatief bieden als iets uit voorraad is.

Wendy

Jan van Kleeff

Heel goede ervaring.

Alles

Anita Damas Paintings

Ik ben erg blij met mijn aankoop. Heel erg bedankt voor de uitstekende service!

snelle service, mooie prijs

No

Angela

Top bedrijf! Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Overzichtelijke gebruiksvriendelijke webshop

Marianne Guldemond

Vriendelijke benadering bij mijn vragen over de website

Goede service

De website behoeft wel enige verbetering

Reactie Busch & van der Worp:

Beste Marianne, Bedankt voor je recensie. Onze klantenservice zal even contact opnemen om met je door te nemen wat er zoal verbetert kan worden. Bedankt voor je eerlijke recensie. Veel... Beste Marianne, Bedankt voor je recensie. Onze klantenservice zal even contact opnemen om met je door te nemen wat er zoal verbetert kan worden. Bedankt voor je eerlijke recensie. Veel plezier met je aankoop. Groeten, Jeroen

Nieuwe ervaring. Prima !

efficiënte afhandeling en op tijd.

Geen idee

Reactie Busch & van der Worp:

Beste Klant, Bedankt voor je recensie. Zo te lezen was alles naar wens. Je beoordeeld ons bestelgemak erg slecht, wil je misschien met ons delen hoe dat komt? Zou je een emailtje willen sturen... Beste Klant, Bedankt voor je recensie. Zo te lezen was alles naar wens. Je beoordeeld ons bestelgemak erg slecht, wil je misschien met ons delen hoe dat komt? Zou je een emailtje willen sturen naar info@buschvanderworp.nl ? We zijn benieuwd :-) Voor nu veel plezier met je aankoop! Creatieve groeten, Jeroen

Snelle en goede levering.

Snelle levering en je wordt op de hoogte gehouden.

Zeer klantvriendelijk en service gericht

snelle levering prijs en.persooijke benadering