Kwaliteit van de producten?

Annika

Heel goed!

ik vond veel informatie en duidelijke foto's van het product. Ook werd ik netjes gebeld over een product dat niet op voorraad was en werd er een alternatief geboden, ik vond ook de medewerker aan de... ik vond veel informatie en duidelijke foto's van het product. Ook werd ik netjes gebeld over een product dat niet op voorraad was en werd er een alternatief geboden, ik vond ook de medewerker aan de telefoon zeer vriendelijk. Mijn bestelling was met zorg verpakt en werd snel geleverd.

ik heb geen verbeterpunten, ik zou zeggen ga zo door!

Sarah

Prettig contact met medewerkers!

Nette communicatie

Niet alles was geleverd, omdat een kwast niet voorradig was. Toen ik hierover mailde werd ik wel heel snel en vriendelijk geholpen.

Nonnoeki

Enorme keus.

Snelle reacties na bestelling. Goed verzorgd. Snel geleverd. Veel informatie d.m.v. video fragmenten e.d.

tot nog toe niet.

Patrick

Diverse aankopen schilderspullen in winkel en online. In de winkel supergoed advies voor mij als beginneling. Bij online bestelling direct telefonisch overleg over levering besteld product op later... Diverse aankopen schilderspullen in winkel en online. In de winkel supergoed advies voor mij als beginneling. Bij online bestelling direct telefonisch overleg over levering besteld product op later moment of directe levering van beschikbaar alternatief.

Deskundig en vriendelijk advies

Len's Art

Bestelling gedaan maar omdat niet alleen voorradig was werd ik netjes gebeld met de vraag of ze de bestellingen mochten sturen en wat niet voorradig was mochten naleveren. Heel erg netjes gehandeld,... Bestelling gedaan maar omdat niet alleen voorradig was werd ik netjes gebeld met de vraag of ze de bestellingen mochten sturen en wat niet voorradig was mochten naleveren. Heel erg netjes gehandeld, en dus heel erg blij met ze. Raad Busch & van der Worp zeker aan en het is niet mijn eerste keer dat ik bij ze bestel en ook zeker niet mijn laatste keer.

Goede service, vriendelijke klanten service snelle reactie, snelle verzending.

Uhm... Kan niks bedenken

Ed

Perfecte service, fijne mensen

Prima oplossing voor een niet-leverbaar artikel

martine

Goed behalve dat er een beschadiging op de verkiest zit

Vlot

Geen beschadigde spullen inpakken. Dit is gezien omdat de kist is uitgepakt en de eveneens gekochte kwasten erin gestopt zijn

Nathalie

Positief

Website met veel informatie

Yvonne

Ondanks covis snelle service en levering

De bestelling is altijd in orde en wordt ook snel geleverd. Uitstekende klantenservice.

Welnee, ga vooral zo door op deze voet!

Inez

Perfect in alle opzichten!!

heel snelle en goede service!
heel snelle en goede service!
omdat ik n zeepje voor mn penselen bestelde, maar dit merk niet voorradig was, werd ik gebeld of het n probleem was dat ze n ander merk zouden opsturen??? heel netjes, temeer omdat het n artikel was van n paar euro.

Top service toch?!

n goede, klantgerichte service maakt écht n verschil!!