Kwaliteit van de producten?

Anouk

Een goede ervaring. Een mooie werktafel gekocht, snel geleverd.

Duidelijke website

Gisselle

Mijn producten zijn optijd geleveerd

Eenvoudig website

Wim

Zeer goed

Houd zich aan alle afspraken en geeft de klant het vertrouwen

Nvt

Ariena

Goede persoonlijke service

Veel aanbod en variatie

Geen tips

Marielle

Erg goed! Snelle levering en ik was een artikel vergeten, werd gewoon geregeld dat die nog mee kon met mijn bestelling!

Goede service

Ben

Goede communicatie. Snelle afwerking. Voor mij eerste kennismaking.

Goede uitleg en verwijzing naar andere producten.

Soms kan iets meer uitleg geven, bijvoorbeeld over een toepassing van een product.
Post.nl deed het minder goed. Vier dagen kreeg ik te lezen dat het pakket onderweg was en bezorgd zal worden. Het betreft een brievenbus levering. Na vier dagen werd het uiteindelijk bezorgd.

Reactie Busch & van der Worp:

Beste Ben, vervelend dat je bestelling zo lang onderweg is geweest. Gelukkig heb je het uiteindelijk in goede orde ontvangen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling!

Odette

Hele fijne en overzichtelijke webshop. Mooie producten. Hele snelle levering. Zeer klantvriendelijk. Altijd een persoonlijke note bij je bestelling. Winkel zelf is prachtig.

Goede beschrijvingen bij de producten in de webshop.

Geen.

Reactie Busch & van der Worp:

Bedankt voor je review Odette. Leuk om te lezen. Veel plezier met je bestelling.

Kim

Perfect!

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Zowel fysiek als online is mijn ervaring bij deze winkel goed! In de winkel wordt ik altijd goed geholpen en online was mijn bestelling sneller dan... Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Zowel fysiek als online is mijn ervaring bij deze winkel goed! In de winkel wordt ik altijd goed geholpen en online was mijn bestelling sneller dan verwacht binnen.

Ik kan geen verbeterpunten bedenken

Reactie Busch & van der Worp:

Beste Kim, bedankt voor je review. Wat leuk dat je zowel over onze fysieke winkel als online tevreden bent. Veel plezier met je aankoop. Creatieve groet, Busch & van der Worp

Marith

Nette aflevering. Snel en vriendelijk. Iets in backorder dan wordt je gebeld. Duidelijke site

Veel informatie

Nvt

Kitty

Prima. Snelle reactie toen een besteld product niet leverbaar was.

Uitleg over verschillende producten wat de aankoop soms makkelijker maakt.