9.5/10
9.5/10
Kwaliteit van de producten?

Maddy Slangen

Hele fijne service. Mooie website met genoeg info over de producten. Super leuk dat iemand van jullie een slang (omdat mijn achternaam Slangen is :'D ) had getekend aan de binnenkant van de...

Zoals ik hierboven al zei: Heel erg leuk dat er een soort persoonlijke 'stempel' voor mij op zat. De getekende slang aan de binnenkant van de kartonnen doos waar de producten inzaten omdat mijn achternaam Slangen is!

Het zou fijn zijn geweest als er een track en trace was geweest. Zodat je weet wanneer en hoe laat je pakket wordt geleverd.

Reactie Busch & van der Worp:

Dank voor je review!
Fijn dat je het waardeert, over die track & trace: bij brievenbus pakketjes doen we dat niet (omdat die door de brievenbus passen en je niet er voor hoeft thuis te zijn) Zonder Track & Trace is het namelijk behoorlijk goedkoper verzenden.
Groeten Erwin

Marinette

Goede kwaliteit
snelle levering

De kleuren van de copic markers komen niet altijd overeen met de kleuren van de product foto. Maar dat kan je ook nooit helemaal perfect overbrengen...dus niet heel erg.

Anne

Site is erg duidelijk en de levering ontzettend snel. Ook over de service ben ik erg tevreden.

Er waren spullen verkeerd geleverd en dit is toen direct opgelost toen er contact werd opgenomen met het bedrijf. De goede producten de volgende dag al weer ontvangen.

In mijn geval was het dan misschien de bestelling goed lezen aangezien ik verkeerde ml geleverd kreeg, maar dit kan ieder persoon soms gebeuren dus ik heb niet echt grote verbeterpunten.

Marcel Verschoor

Goede service, goed contact, snelle levering

Lilianne de Houx

Zeer tevreden met deze zaak.
Behulpzaam bij het zoeken naar een product, een goede uitleg over wat en hoe.
Meedenkende vakmensen die daarbij dan ook heel erg vriendelijk zijn.
Dus...

De zelfde als hier boven

Zou niet weten welke.
Of het zou moeten zijn dat de winkel mijn richtig verhuist, zodat ik kan langskomen, alhoewel dit dan weer zeer gevaarlijk zou zijn voor mijn portemonnee.

Janine Fierlafijn

Ik ben zeer tevreden over het bedrijf

Had redelijk snel bericht dat de goederen waren verstuurd

Neen

R. Rietveld

Ben heel erg blij met dit bedrijf. De klantenservice is uitmuntend. De levering snel.

De klantenservice is uitmuntend. Indien een artikel niet op voorraad is, krijg je een belletje, met een alternatief. Er wordt prima met je meegedacht en gekeken naar een passende oplossing. Het is zelfs gebeurd dat je een duurder artikel geleverd kreeg omdat een goedkopere versie niet op voorraad was. Er zit altijd een handgeschreven berichtje in je pakje.

Geen.

Marjo Roos Visuele Communicatie

Prima bedrijf. Enorm assortiment en kundige medewerkers.

Ja zeker. Er was bij het inpakken van stiften een verkeerde kleur meegestuurd. Na een mailtje kreeg ik de volgende dag de juiste kleur al opgestuurd en mocht ik de andere stift ook houden, klasse!
Daarnaast vind ik de filmpjes ook heel leuk waarin een product wordt gedemonstreerd.

Gewoon zo doorgaan.

Tessa

Fijne en snelle communicatie! Goede ervaring dus

Ik kreeg snel antwoord op mijn mail, snelle verzending, overzichtelijke site met een breed assortiment. :)

Ik kreeg geen enkele bevestiging van mijn bestelling en betaling in de mail, wellicht dat hier naar gekeken kan worden.

Ben Derks Grafische en Illustratieve Vormgeving

Via zoekopdracht bij deze firma beland