Kwaliteit van de producten?

Janet

Goed product geleverd na online verkoop. Product is zoals beloofd op de website (belangrijk in deze periode!) telefonische vraag over het product vriendelijk beantwoord. Top!

Kwaliteit

S

Er is snel contact met mij opgenomen over een product wat niet op voorraad was en een goed alternatief aangeboden.

Tip

Gijs

Gewoon goed

Anne

Altijd, altijd zeer plezierig en vakkundig.
Altijd, altijd zeer plezierig en vakkundig.
Ze geven geweldig advies waardoor ik behoed ben voor een aantal miskopen en een aantal nieuwe materialen heb ontdekt. Misschien daardoor wel iets duurder... maar dat neem ik dan voor lief. Je merkt dat de medewerkers zelf ook met de materialen werken. Lievelingswinkel. Nu in lockdowntijd snel, persoonlijk en adequaat!

Persoonlijk, vakkundig, enthousiast

De prijs is wel wat hoger dan op andere plekken.

Birgitta

Netjes ingepakt geleverd

Snel mijn producten gevonden

Nvt

Maureen

Vriendelijk, deskundig, behulpzaam personeel

- De videoworkshops, met heldere uitleg;
- Toen een product of artikel niet voorradig was, ontving ik een mail waarin een suggestie werd geleverd voor een goed alternatief;
- Telefonisch...
- De videoworkshops, met heldere uitleg;
- Telefonisch contact zorgde voor meer helderheid en snelle levering;
- Deskundig en behulpzaam personeel;
- Snelle levering van de bestelling;

(Nog) niet

Arjen

Ik werd gebeld omdat een deel van de bestelling niet direct leverbaar was zodat een oplossing gevonden kon worden. Later bleek een deel van mijn bestelling niet te zijn ingepakt maar dat werd na... Ik werd gebeld omdat een deel van de bestelling niet direct leverbaar was zodat een oplossing gevonden kon worden. Later bleek een deel van mijn bestelling niet te zijn ingepakt maar dat werd na telefonisch contact direct nagezonden. Niet alles in 1x goed, dus maar wel prima service!

Makkelijk telefonisch te benaderen.

Let op de aantallen bij het inpakken.

Selena

Leuk bedrijf met groot aanbod voor kunstmaterialen.

Snelle levering. Komt netjes aan

Als er iets niet op voorraad is. Even melden op de site scheelt weer telefoontjes en mailtjes

Kiki

Traag

Communiceren tenminste

Snellere levering en bondiger informatie over de bestelling en afhandeling

Dim

Top!

Goed benaderbaar

Sommige kleuren van promark gaan wat achteruit in kwaliteit