After sales (indien van toepassing)
Geleverde stoel

Dirk Decoster/ Molenbergnatie

Interstuhl

Zeer goed

Jim

Goede stoel

Uw ervaring

Voldoet volledige aan de verwachtingen.

Niets meer aan doen.

Dirk Bar

Hele goede service en kwalitatieve bureaustoelen

Uw ervaring

We hebben 5 bureaustoelen voor op kantoor besteld. We werden keurig op de hoogte gehouden. En het belangrijkste is dat het hele goede stoelen zijn

Niks aan te merken

Reactie bureaustoel.nl:

Beste heer Bar,
Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen van een facilitair schoonmaakbedrijf!
Groet, bureaustoel.nl John Klinkhamer

Alfons De Veuster

Bureaustoel afgeleverd aan
(Belgische -Nederlandstalige klant)

Uw ervaring

Het expeditiebedrijf heeft geleverd na voorafgaande consultatie (telefonisch), zoals eerder gemeld.De contactpersoon sprak behoorlijk Engels, uiteraard Duits en wilde het ook in het Frans proberen... Het expeditiebedrijf heeft geleverd na voorafgaande consultatie (telefonisch), zoals eerder gemeld.De contactpersoon sprak behoorlijk Engels, uiteraard Duits en wilde het ook in het Frans proberen (no problem). De stoel is geleverd volgens kennisgeving (gemonteerd) en volgens mijn eerste kennismaking behoorlijk kwalitatief. De aflevering was perfect en de meldingen per email van de verkoper waren afdoende;
Fons De Veuster

Niet echt voor verkoper, noch expediteur

Monica Denini

A fantastic site bureastoel.nl and a fantastic chair! It is already my second Muvman!!! Great service - have always been kept up to date and there is nothing to add to that! Bravissimi 👏

Uw ervaring

The way I have been always kept up to date!

Sorry none!!

Leon

Prima bureaustoel, maar had wel groter verwacht

Uw ervaring

Ik was op zoek naar een NPR-1813 bureaustoel, omdat ik 1,93 ben en veel bureaustoelen mij te klein zijn. Qua zithoogte zit hij goed, maar mijn schouders steken wel een stuk boven de rugleuning uit... Ik was op zoek naar een NPR-1813 bureaustoel, omdat ik 1,93 ben en veel bureaustoelen mij te klein zijn. Qua zithoogte zit hij goed, maar mijn schouders steken wel een stuk boven de rugleuning uit wat niet altijd even prettig zit.

Hester

Fijne bureaustoel!

Uw ervaring

Hij zit prima! de stoel ziet er wel wat goedkoop uit. De tijd zal het leren of hij ook daadwerkelijk € 500,00 waard is.

Joke ten Hoedt

Fijne mooie bureaustoel

Duidelijke uitleg.

Alex de Beer

Goede stoel voor een goede prijs

Uw ervaring

Snelle communicatie en vriendelijke bezorgdienst

L.C.M. Keetels

Bureaustoel