After sales (indien van toepassing)
Geleverde stoel

Huub Niessen

Ervaring met nieuwe bureaustoel

Goed en geweldig product

vooral geen veranderingen is zo prima

Jan

Prima service

Snel geleverd

Frank

Nette site, nette prijs, matige service.

Uw ervaring

Nette site, nette prijs, matige service.

Mogelijkheid tot zakelijk retourneren zou netjes zijn

Beste heer Welleweerd,
Bedankt voor uw reactie.
Het zogenaamde 'herroepingsrecht' geldt uitsluitend, en onder bepaalde voorwaarden, voor particuliere afnemers (Thuiswinkelwaarborg).
Zie...
Beste heer Welleweerd,
Bedankt voor uw reactie.
Zie onze Klantenservice-pagina voor de leveringsvoorwaarden voor Zakelijke afnemers en Particuliere afnemers.
Groet,
bureaustoel.nl

NvdS

Alles in orde

Uw ervaring

Uitstekend van bestelling tot levering

Ipse de Bruggen

Goed materiaal en goede service

Uw ervaring

Snel en duidelijk contact.

Ineke Steeg, van

Bureau stoel (part. Klant)

Uw ervaring

Volledig naar behoefte geïnformeerd (op website), voorspoedige bestelling en bezorging. Top product. 100 % tevreden!

Electro Zwijsen

Interhul Joyce 3

Uw ervaring

Zeer goede communcatie een snelle respons

Nee

P. van der Spek

Slechte bezorging

Uw ervaring

Bedrijf zelf ok, bezorging Gispen slecht!

Gispen geeft aan tussen 10.30u en 11.30u de stoel af te leveren. Ze staan echter voor 9.00u aan de deur. Tja en dan is er dus niemand om de stoel in ontvangst te nemen.
Wacht nu op de 2e...
Wacht nu op de 2e poging, hopelijk gaat dat beter!

Beste heer Van der Spek,
Beste heer Van der Spek,
Wij hebben inmiddels contact opgenomen met fabrikant Gispen. Wanneer de aflevering van een bestelling niet naar behoren verloopt, adviseren wij rechtstreeks contact op te nemen met bureaustoel.nl dan kunnen wij direct actie ondernemen.
Groet, bureaustoel.nl

ANNEMIE PONSAERS

Goeie en correcte service

Uw ervaring

duidelijke website en goeie communicatie

nee, eigenlijk geen verbeterpunten. Heel snelle service, vriendelijk, gewoon niks op aan te merken!

maup heuijmans

Matig tot slaecht

Uw ervaring

zeer moeilijk in elkaar te zetten, klopt niet.

zie boven: liefst gemonteerd leveren

Beste heer Heuijmans,
Beste heer Heuijmans,
Bedankt voor uw reactie.
Indien u moeite heeft met het assembleren van de geleverde bureaustoel, kunt u ook even contact met ons opnemen voor advies of nazenden van de handleiding. De bestelde thuiswerkstoel in deze prijsklasse wordt ongemonteerd in een kartonnen doos geleverd. De professionele bureaustoelen worden gemonteerd en gebruiksklaar door onze vervoerder geleverd. De wijze van leveren wordt op de productpagina van de betreffende bureaustoel vermeld.
Groet, bureaustoel.nl