Linda Dikhoff

Duidelijk trainingsmateriaal van te voren, tijdens de trainingen heldere en begrijpelijke uitleg. Goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Hierdoor goed om te zetten naar de dagelijkse praktijk... Duidelijk trainingsmateriaal van te voren, tijdens de trainingen heldere en begrijpelijke uitleg. Goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Hierdoor goed om te zetten naar de dagelijkse praktijk
Complimenten aan Ivar!

Teun Corsten

Het was een interessante en leerzame training, leuk gebracht, met goede praktijkvoorbeelden. De training geeft je een duidelijk en gestructureerd beeld hoe om te gaan met proces verbetering aan de... Het was een interessante en leerzame training, leuk gebracht, met goede praktijkvoorbeelden. De training geeft je een duidelijk en gestructureerd beeld hoe om te gaan met proces verbetering aan de hand van Lean en Six sigma.

Rutger van Herp

Positief:
- Enthousiaste trainer
- Praktijk voorbeelden
- Trainen door simulaties

Tips:
- Stof liep soms erg door elkaar waardoor de rode draad soms verloren ging....
Positief:
- Enthousiaste trainer
- Praktijk voorbeelden
- Trainen door simulaties

Tips:
- Stof liep soms erg door elkaar waardoor de rode draad soms verloren ging.
- Minder tijd bij minder belangrijke dingen en meer tijd bij belangrijke dingen.
- Toets iets uitdagender maken. Momenteel meer formaliteit.

Jesse Reuser

Ik vind dat Kor inhoudelijk goed weet waar hij het over heeft en is geduldig met de groep.

Wat ik persoonlijk fijner had gevonden was om wat minder stil te staan bij de spellen en wat meer stil te staan bij statistiek en daar mee te oefenen.

Dimfie Moorman

Wat ik erg goed vond aan de training van Kor was zijn kennis en de manier hoe hij deze kennis overbracht. Daarnaast paste hij zijn manier van kennisoverdracht goed aan aan onze groep (informeel).

Christian van Diepen

Hele leuke en leerzame training mogen ontvangen bij Brunel via bureau Tromp. In samenspraak met de trainer gekeken naar de toegevoegde waarde van Lean binnen mijn en andere organisaties. Door... Hele leuke en leerzame training mogen ontvangen bij Brunel via bureau Tromp. In samenspraak met de trainer gekeken naar de toegevoegde waarde van Lean binnen mijn en andere organisaties. Door duidelijke cases te behandelen en zaken concreet te maken heeft de training mij veel gebracht!

Natasja Korver

Wat ik er goed vond aan de training was de interactie. heel veel zelf oefenen en zelf dingen doen. de 2e dag vond ik wel iets lastiger. omdat we alles met een hele grote groep deden en nie tin... Wat ik er goed vond aan de training was de interactie. heel veel zelf oefenen en zelf dingen doen. de 2e dag vond ik wel iets lastiger. omdat we alles met een hele grote groep deden en nie tin kleine groepjes ging het tempo flink omlaag. Er had voor mij die dag iets meer tempo in gemogen of in kleine groepjes gewerkt kunnen worden.

Gerrit Nijrolder

De training was goed verzorgd. Alle onderwerpen zijn aan bod gekomen met duidelijke voorbeelden en vragen zijn goed behandeld. Alleen werden sommige onderdelen te langdradig waardoor de aandacht van... De training was goed verzorgd. Alle onderwerpen zijn aan bod gekomen met duidelijke voorbeelden en vragen zijn goed behandeld. Alleen werden sommige onderdelen te langdradig waardoor de aandacht van de deelnemers wegzakte.

Marko van Endt

Ik kijk met veel plezier terug op deze training, waarbij Sander op goede wijze de theorie koppelt aan praktijkvoorbeelden. Hierdoor is de training zeer effectief en blijft de stof goed hangen.

Bjorn van den Broek

Sander is makkelijk in de omgang en staat goed boven de stof. Sander is in staat om de aan te leren stof goed over te brengen. 1 punt van aandacht voor bureau Tromp: graag de slides updaten zodat... Sander is makkelijk in de omgang en staat goed boven de stof. Sander is in staat om de aan te leren stof goed over te brengen. 1 punt van aandacht voor bureau Tromp: graag de slides updaten zodat deze makkelijk te volgen zijn met de lesstof.