Laurens Veugelers

Prima training met zeer goede koppeling theorie en praktijk.
Sander houdt de lessen boeiend en interessant.
Prima training met zeer goede koppeling theorie en praktijk.
Sander houdt de lessen boeiend en interessant.
Lokatie van de opleiding ligt centraal, goed bereikbaar en verzorging is goed, lunch zeer gevarieerd.
Een aanrader!

Susanne Scholtes

Een hele fijne training, Nicolas gaf veel praktijkvoorbeelden bij de aangeboden theorie. In het begin voelde het verloop een beetje onoverzichtelijk aan maar dat werd in de loop van de traing wel... Een hele fijne training, Nicolas gaf veel praktijkvoorbeelden bij de aangeboden theorie. In het begin voelde het verloop een beetje onoverzichtelijk aan maar dat werd in de loop van de traing wel duidelijker.

Hana Becarevic

Wij hebben een 4daagse LSS Green Belt training gevolgd. Ondanks dat de training in minder dagen was gegeven dan normaal gesproken, was hij goed te volgen. Dit is -in mijn ogen- volledig te danken... Wij hebben een 4daagse LSS Green Belt training gevolgd. Ondanks dat de training in minder dagen was gegeven dan normaal gesproken, was hij goed te volgen. Dit is -in mijn ogen- volledig te danken aan de goede manier van trainen door onze trainer Massimo Schutte. Door de combinatie van veel theorie en praktische opdrachten. Ook hielp het om zelf de onderwerpen te presenteren om te controleren of we de stof echt hebben begrepen. Daarnaast was het fijn om online ook lesmateriaal te hebben inclusief oefentoetsen. De locatie was goed (YSE Utrecht & Baarn). Een erg geslaagde training!

Judith van der Hoeven

Ontzettend naar mijn zin gehad en veel geleerd. Heel erg bedankt. Goede afwisseling tussen praktische voorbeelden en theorie. Veel geleerd ook van de praktijkervaring van de trainer en de andere... Ontzettend naar mijn zin gehad en veel geleerd. Heel erg bedankt. Goede afwisseling tussen praktische voorbeelden en theorie. Veel geleerd ook van de praktijkervaring van de trainer en de andere deelnemers.

Letty De Jong

Zeer geanimeerde trainer
Veel vakkennis en leuke nuttige praktijkvoorbeelden
Zeer geanimeerde trainer
Veel vakkennis en leuke nuttige praktijkvoorbeelden
Combinatie van visuele ondersteuning en tekst van de trainer was top. Zat goed tempo in. Leuk dat er af en toe een grapje gemaakt werd. Ook prettig dat we niet door als Spider gingen maar sander gewoon aan het woord was en zelf zijn plan trok.
Wel zou ik bij een volgende training meer oefenvrageb thuis willen doen. Nu wist ik niet zo goed waar en hoe dat te organiseren.

Sikander Farooq

Sander weet op een heel enthousiaste wijze zijn kennis over te brengen. Hierbij voelt hij de groep zeer goed aan en maakt gebruik van overzichtelijke flipovers in plaats van de standaard dia’s.

Duncan Bruin

De trainer heeft erg veel kennis van zaken en ervaring. Hij weet dit goed over te brengen door middel van praktijk voorbeelden en eigen ervaringen. Je kan merken dat hij het zelf ook leuk vind. De trainer heeft erg veel kennis van zaken en ervaring. Hij weet dit goed over te brengen door middel van praktijk voorbeelden en eigen ervaringen. Je kan merken dat hij het zelf ook leuk vind.

Zijn manier van lesgeven is erg boeiend en hij wist iedereen alert te houden.

Inger Walgers

De lessen waren leuk en gezellig, zonder dat dit ten koste ging van de kwaliteit. De uitleg was helder (goed ondersteunt door veel visuele uitleg op whiteboards)en de voorbeelden sloten goed aan. De... De lessen waren leuk en gezellig, zonder dat dit ten koste ging van de kwaliteit. De uitleg was helder (goed ondersteunt door veel visuele uitleg op whiteboards)en de voorbeelden sloten goed aan. De afwisseling met veel praktische oefeningen was goed. Het idee van ieder uur een korte pauze leek in het begin wat vreemd, maar bleek zeer effectief. Tip: kijk of het mogelijk is of men vanuit hun eigen projecten met voorbeelden kunnen komen bij oefeningen. Dan maak je direct de vertaalslag naar je eigen project.

Elvera Visser

Leerzame training. Vooral de praktijkoefening was erg leuk.
Deze had wat mij betreft wel eerder mogen beginnen.
Volgende keer verdieping door praktijkvoorbeelden.
Getoonde video van...
Leerzame training. Vooral de praktijkoefening was erg leuk.
Deze had wat mij betreft wel eerder mogen beginnen.
Volgende keer verdieping door praktijkvoorbeelden.
Getoonde video van broodrooster-man erg handig. Daar kan je wat mee.

Lutske van Balken

Het is een praktische training waarin ik veel heb geleerd over Lean en Six Sigma. Theorie over achtergrond en methodiek werd afgewisseld met filmpjes (voor meer inzicht in nut & noodzaak); het... Het is een praktische training waarin ik veel heb geleerd over Lean en Six Sigma. Theorie over achtergrond en methodiek werd afgewisseld met filmpjes (voor meer inzicht in nut & noodzaak); het oefenen met werkvormen en het delen van praktijkervaring van de trainer en medestudenten. We hebben veel modellen toegepast om een verbetertraject mee te kunnen ondersteunen en zijn ook de statistiek ingedoken om de opbrengst van een verbetering mee te kunnen aantonen. We hadden een leuke, maar grote groep, waardoor de start van de training wat meer tijd in beslag nam, maar daarna kwam het tempo er goed in. Harm is een kundig en geduldig trainer. Ook locatie en lunch waren erg goed.