Marc Hiddes de Fries

Leuke voorbeelden en leuke manier van lesgeven. 2 dagen prima in te plannen voor werk .Goed bereikbaar en prima verzorgd qua eten en drinken . Goed verzorgde locatie en leuke docent .

Sylvie Beckers

Een zeer enerverende training van Massimo Schutte en Melano Winter. Heel veel geleerd maar vooral ook ervaren door de praktijk na te bootsen. Mijn verwachting van de training is zeker uitgekomen, ik... Een zeer enerverende training van Massimo Schutte en Melano Winter. Heel veel geleerd maar vooral ook ervaren door de praktijk na te bootsen. Mijn verwachting van de training is zeker uitgekomen, ik wil graag lean six sigma gaan oppakken samen met mijn collega's, in kleine stapjes, om uiteindelijk toch grote progressie te boeken!
Bedankt voor twee super interessante trainingsdagen!

Marijs

De training is uitstekend gefaciliteerd. Armand wist de training dusdanig vorm te geven / aan te passen dat hij goed aansloot op de interesse van het publieke. Hoewel de materie inhoudelijk niet... De training is uitstekend gefaciliteerd. Armand wist de training dusdanig vorm te geven / aan te passen dat hij goed aansloot op de interesse van het publieke. Hoewel de materie inhoudelijk niet heel spannend was, wist Armand de cursus leuk en dynamisch te houden tot het eind. De cursus is een goede combinatie van theorie en actie (game, minitab, disco) en sluit aan bij de praktijk.

Het tempo zou hoger mogen liggen. Mijn ervaring is dat de materie die in 6 dagen gepresenteerd is, ook in (+/-) 4 dagen zou kunnen.

Maarten Schreiber

Training is goed, veel tijd voor interactie zonder iets over te slaan. Vragen, praktijkervaring, opmerkingen worden altijd behandeld, super! locatie is goed, jammer dat lunch bij de buren is. meer... Training is goed, veel tijd voor interactie zonder iets over te slaan. Vragen, praktijkervaring, opmerkingen worden altijd behandeld, super! locatie is goed, jammer dat lunch bij de buren is. meer parkeerruimte zou fijn zijn.

Peter Mathijsen

Sander is zeer ervaren en geeft op inspirerende wijze overdracht van lesstof en praktijk voorbeelden. Lesstof kan nog uitgebreid worden met meer uitwerk opdrachten, voor toepassing van de lesstof... Sander is zeer ervaren en geeft op inspirerende wijze overdracht van lesstof en praktijk voorbeelden. Lesstof kan nog uitgebreid worden met meer uitwerk opdrachten, voor toepassing van de lesstof voor de cursisten die niet opgaan voor praktijk certificaat.

Jeroen de Lange

Sander is een zeer ervaren senior consultant die op een interactieve en leuke manier, zonder teveel de PPT slide te gebruiken, de stof van LSS succesvol overbrengt. Zeer aanbevolen en een must voor... Sander is een zeer ervaren senior consultant die op een interactieve en leuke manier, zonder teveel de PPT slide te gebruiken, de stof van LSS succesvol overbrengt. Zeer aanbevolen en een must voor iedereen die zich bezighoudt met procesverbeteringen.

Janny van Vliet

Sjoerd is een echte docent pure sang. Door het geven van praktijkvoorbeelden en het creeren van de directe interactie docent en cursist maakt het dat Sjoerd zijn training goed blijven klijven.

Peter de Jonge

Informatief, herkenbaar, algemeen, jargon, enthousiasme.
Informatief, herkenbaar, algemeen, jargon, enthousiasme.
Tip: vooraf bij de klant informeren wat de processen in de organisatie zijn zodat je met voorbeelden en opdrachten kunt inspelen op actuele en voor de deelnemer herkenbare zaken. De introductie kort houden als iedereen elkaar al kent.

Claudio Weeber

De LSS green belt training van Sander Gooiker (bureau Tromp) heb als ik als uiterst plezierig en leerzaam ervaren. De lesstof was duidelijk en overzichtelijk gestructureerd. Sander heeft met zijn... De LSS green belt training van Sander Gooiker (bureau Tromp) heb als ik als uiterst plezierig en leerzaam ervaren. De lesstof was duidelijk en overzichtelijk gestructureerd. Sander heeft met zijn praktijkvoorbeelden de lesstof telkens weten te verrijken. Ook wist hij de groep met zijn plezierige manier van trainen continu te boeien en mee te nemen. De locatie was uitstekend (vooral de lunch), alleen de stoelen zaten wat minder prettig. Al met al kijk ik terug op een supertraining met een leuke groep mensen!

MMC Zagers

Een zeer leerzame ervaring en een geweldige trainer, met veel praktijk voorbeelden.
Goede locatie, en met verschillende diciplines bij elkaar erg leuk om te doen.
De Greenbelt training...
Goede locatie, en met verschillende diciplines bij elkaar erg leuk om te doen.
De Greenbelt training geeft je een beter inzicht in de processen en hoe te verbetereren.