Filius

Nicolas wist zeker waar hij over sprak.
Ik had zelf al wat basis kennis, dus voor mij had de cursus nog meer verdieping mogen geven.
Ik zou graag voor een vervolgcursus willen gaan

P. van Fessem

Vond de LEAN training een overproductie aan afkortingen. Stof was droog. Reader digitaal miste een goede zoekfunctie. Reader op papier, miste een index, veel zoeken! paginanummers sheets op de... Vond de LEAN training een overproductie aan afkortingen. Stof was droog. Reader digitaal miste een goede zoekfunctie. Reader op papier, miste een index, veel zoeken! paginanummers sheets op de beamer kwamen niet overeen met de reader. Veel zoekwerk! Kan echt beter. Dit was mijn VOC. Hopelijk doen jullie er wat mee.

Alice Linthuis

Heb een verkeerde link gekregen m.b.t. evaluatie green belt, maar ik deed de orange belt. Hoop geleerd, fijne docent. Wat niet fijn was:
Heb 3 maanden van tevoren al ingeschreven. We vonden het...
Heb 3 maanden van tevoren al ingeschreven. We vonden het raar dat je dan verplicht bent om binnen 2 weken te betalen. Bij telefonische navraag deed de receptioniste erg onvriendelijk hierover. Beter trek je 1 lijn voor alle cursisten door een vaste datum te geven voor uiterlijke betaling.
1 week van tevoren kreeg ik een link m.b.t tot het trainingsmateriaal. Deze werkte niet. Bij nabellen wederom de niet zo vriendelijke receptioniste aan de lijn. Twee niet zo prettige ervaringen voordat je begint aan de training. Dan ga je niet met een goed gevoel de training in. Gelukkig heeft de docent dat ruimschoots goed gemaakt.

Timmermans

Sjoerd is een prettige enthousiaste docent die op een duidelijke en professionele manier de basis over Lean Six Sigma bijbrengt. De inhoud sluit goed aan op het doel van de Orange Belt training. De... Sjoerd is een prettige enthousiaste docent die op een duidelijke en professionele manier de basis over Lean Six Sigma bijbrengt. De inhoud sluit goed aan op het doel van de Orange Belt training. De nadruk ligt op Lean (is direct toepasbaar), wat betreft Six Sigma zou ik wel iets meer handvatten willen ontvangen om dit in de praktijk te kunnen brengen. Hiervoor is wellicht een Green Belt training aan te raden. Al met al een leuke en leerzame training.

Timmermans

Syb

Leuke training en een goede trainer. Ik merkte dat de inhoud goed bleef hangen bij mij en bij de andere deelnemers door goede voorbeelden en heldere uitleg. De simulaties waren ook erg leuk om te doen

Sven van Zanten

Ik heb de cursus als zeer prettig ervaren. Duidelijke uitleg, voldoende tijd om zaken te bespreken en een leuke manier van lesgeven door Harm. Ik raad deze cursus zeker aan om de begin stappen van... Ik heb de cursus als zeer prettig ervaren. Duidelijke uitleg, voldoende tijd om zaken te bespreken en een leuke manier van lesgeven door Harm. Ik raad deze cursus zeker aan om de begin stappen van Lean en six sigma te leren

Robin Jutte

Afgelopen Woensdag 3 April de Yellow Belt training gedaan. Veel stof om in één dag te behandelen, vooral als de dag pas om 9:30 u begint en om 16:00 eindigt, en als er veel koffiepauzes worden... Afgelopen Woensdag 3 April de Yellow Belt training gedaan. Veel stof om in één dag te behandelen, vooral als de dag pas om 9:30 u begint en om 16:00 eindigt, en als er veel koffiepauzes worden ingelast.

Er hadden wat mij betreft meer accenten aangebracht kunnen worden in het materiaal (niet alles is even belangrijk), en ik had op sommige punten graag wat meer de diepte ingegaan.

Ik vond de simulatie van de filterfabriek erg leuk en leerzaam, maar ook bij de uitwerking hiervan had ik graag wat uitputtender gezien.

Yvonne Smit

Ivar geeft een goede training, hij gebruikt goede voorbeelden. Hij legt de stof goed uit en hij brengt humor in. Mijn ervaring is zeer positief, ik zou Ivar aanraden bij anderen.

Marcus

Het was een duidelijke cursus en de trainer hield de groep goed geboeid. Voor de cursus is het wel fijn als de ruimte waar het gegeven wordt niet te krap is. De oefening aan het eind maakte het... Het was een duidelijke cursus en de trainer hield de groep goed geboeid. Voor de cursus is het wel fijn als de ruimte waar het gegeven wordt niet te krap is. De oefening aan het eind maakte het geheel net wat meer inzichtelijk.
Leuk detail was het lijstje om het certificaat.