Inger Walgers

De lessen waren leuk en gezellig, zonder dat dit ten koste ging van de kwaliteit. De uitleg was helder (goed ondersteunt door veel visuele uitleg op whiteboards)en de voorbeelden sloten goed aan. De... De lessen waren leuk en gezellig, zonder dat dit ten koste ging van de kwaliteit. De uitleg was helder (goed ondersteunt door veel visuele uitleg op whiteboards)en de voorbeelden sloten goed aan. De afwisseling met veel praktische oefeningen was goed. Het idee van ieder uur een korte pauze leek in het begin wat vreemd, maar bleek zeer effectief. Tip: kijk of het mogelijk is of men vanuit hun eigen projecten met voorbeelden kunnen komen bij oefeningen. Dan maak je direct de vertaalslag naar je eigen project.

Elvera Visser

Leerzame training. Vooral de praktijkoefening was erg leuk.
Deze had wat mij betreft wel eerder mogen beginnen.
Volgende keer verdieping door praktijkvoorbeelden.
Getoonde video van...
Leerzame training. Vooral de praktijkoefening was erg leuk.
Deze had wat mij betreft wel eerder mogen beginnen.
Volgende keer verdieping door praktijkvoorbeelden.
Getoonde video van broodrooster-man erg handig. Daar kan je wat mee.

Lutske van Balken

Het is een praktische training waarin ik veel heb geleerd over Lean en Six Sigma. Theorie over achtergrond en methodiek werd afgewisseld met filmpjes (voor meer inzicht in nut & noodzaak); het... Het is een praktische training waarin ik veel heb geleerd over Lean en Six Sigma. Theorie over achtergrond en methodiek werd afgewisseld met filmpjes (voor meer inzicht in nut & noodzaak); het oefenen met werkvormen en het delen van praktijkervaring van de trainer en medestudenten. We hebben veel modellen toegepast om een verbetertraject mee te kunnen ondersteunen en zijn ook de statistiek ingedoken om de opbrengst van een verbetering mee te kunnen aantonen. We hadden een leuke, maar grote groep, waardoor de start van de training wat meer tijd in beslag nam, maar daarna kwam het tempo er goed in. Harm is een kundig en geduldig trainer. Ook locatie en lunch waren erg goed.

Petra de Jong

Goede Lean Six Sigma training met aandacht voor vragen en voor energieverdeling over de dag (moeilijke onderwerpen 's ochtends). Theorie afgewisseld met goed gekozen filmpjes en oefeningen. De sfeer... Goede Lean Six Sigma training met aandacht voor vragen en voor energieverdeling over de dag (moeilijke onderwerpen 's ochtends). Theorie afgewisseld met goed gekozen filmpjes en oefeningen. De sfeer in de groep was erg goed en open. Dat kan alleen met een trainer die dat zelf ook uitstraalt. Verbeterpunten die door de groep genoemd zijn, zijn opgepakt.
Nog een laatste tip: een goed LSS boek in de training verstrekken.

Jeroen de Lange

Goede training met juiste focus en verhouding praktijk & theorie. Trainingsmateriaal is van goede kwaliteit. Aandachtspunt is om goed te letten op het niveauverschil binnen de groep en te zorgen... Goede training met juiste focus en verhouding praktijk & theorie. Trainingsmateriaal is van goede kwaliteit. Aandachtspunt is om goed te letten op het niveauverschil binnen de groep en te zorgen dat dit verschil niet te groot is.

Maaike Merkx

Praktische cursus met veel tools & tups. Docent had ook bruikbare voorbeelden dus het vast een heel heldere leuke cursus!

Locatie was prima; heerlijke lunch dus dat is altijd goed.

Evelien Frederix

Er heerste en prettige sfeer waarin ruimte was voor ieders inbreng en vragen. Er was voldoende afwisseling in werkvormen. De training heeft me met name een kennismaking met Lean gebracht en me aan... Er heerste en prettige sfeer waarin ruimte was voor ieders inbreng en vragen. Er was voldoende afwisseling in werkvormen. De training heeft me met name een kennismaking met Lean gebracht en me aan het denken gezet. De praktijkvoorbeelden zijn een verrijking voor de training, deze voorbeelden maken de materie levendig waardoor het goed beklijft. Doordat de tijd drong kwam de Value Stream Mapping beperkt aan orde, dat was jammer.

Emile Overduin

Sjoerd gaf een zeer aangename en nuttige Lean six sigma yellow belt cursus. De cursusleider was enthausiast en het materiaal was goed te volgen en werd helder uitgelegd. Ik kijk nu anders tegen... Sjoerd gaf een zeer aangename en nuttige Lean six sigma yellow belt cursus. De cursusleider was enthausiast en het materiaal was goed te volgen en werd helder uitgelegd. Ik kijk nu anders tegen processen aan.

Chantalle Blok

Zeer interactieve training, waarbij ook gevraagd werd naar praktijkvoorbeelden. Ondanks dat de training maar een dag duurde, hebben we veel kennis opgedaan over Lean. Ook werd er een Leangame... Zeer interactieve training, waarbij ook gevraagd werd naar praktijkvoorbeelden. Ondanks dat de training maar een dag duurde, hebben we veel kennis opgedaan over Lean. Ook werd er een Leangame gedaan, wat echt een eyeopener was. Top!

Roeli Van Wijngaarden

Leuke cursus! Veel sprekende voorbeelden bij de leerstof. Duidelijke uitleg van lean & six sigma en veel mogelijkheid tot vragen stellen. Ook werd er goed ingegaan op persoonlijke situaties.... Leuke cursus! Veel sprekende voorbeelden bij de leerstof. Duidelijke uitleg van lean & six sigma en veel mogelijkheid tot vragen stellen. Ook werd er goed ingegaan op persoonlijke situaties. Enthousiaste en duidelijke begeleider.