Peter Mathijsen

Sander is zeer ervaren en geeft op inspirerende wijze overdracht van lesstof en praktijk voorbeelden. Lesstof kan nog uitgebreid worden met meer uitwerk opdrachten, voor toepassing van de lesstof... Sander is zeer ervaren en geeft op inspirerende wijze overdracht van lesstof en praktijk voorbeelden. Lesstof kan nog uitgebreid worden met meer uitwerk opdrachten, voor toepassing van de lesstof voor de cursisten die niet opgaan voor praktijk certificaat.

Jeroen de Lange

Sander is een zeer ervaren senior consultant die op een interactieve en leuke manier, zonder teveel de PPT slide te gebruiken, de stof van LSS succesvol overbrengt. Zeer aanbevolen en een must voor... Sander is een zeer ervaren senior consultant die op een interactieve en leuke manier, zonder teveel de PPT slide te gebruiken, de stof van LSS succesvol overbrengt. Zeer aanbevolen en een must voor iedereen die zich bezighoudt met procesverbeteringen.

Janny van Vliet

Sjoerd is een echte docent pure sang. Door het geven van praktijkvoorbeelden en het creeren van de directe interactie docent en cursist maakt het dat Sjoerd zijn training goed blijven klijven.

Peter de Jonge

Informatief, herkenbaar, algemeen, jargon, enthousiasme.
Informatief, herkenbaar, algemeen, jargon, enthousiasme.
Tip: vooraf bij de klant informeren wat de processen in de organisatie zijn zodat je met voorbeelden en opdrachten kunt inspelen op actuele en voor de deelnemer herkenbare zaken. De introductie kort houden als iedereen elkaar al kent.

Claudio Weeber

De LSS green belt training van Sander Gooiker (bureau Tromp) heb als ik als uiterst plezierig en leerzaam ervaren. De lesstof was duidelijk en overzichtelijk gestructureerd. Sander heeft met zijn... De LSS green belt training van Sander Gooiker (bureau Tromp) heb als ik als uiterst plezierig en leerzaam ervaren. De lesstof was duidelijk en overzichtelijk gestructureerd. Sander heeft met zijn praktijkvoorbeelden de lesstof telkens weten te verrijken. Ook wist hij de groep met zijn plezierige manier van trainen continu te boeien en mee te nemen. De locatie was uitstekend (vooral de lunch), alleen de stoelen zaten wat minder prettig. Al met al kijk ik terug op een supertraining met een leuke groep mensen!

MMC Zagers

Een zeer leerzame ervaring en een geweldige trainer, met veel praktijk voorbeelden.
Goede locatie, en met verschillende diciplines bij elkaar erg leuk om te doen.
De Greenbelt training...
Goede locatie, en met verschillende diciplines bij elkaar erg leuk om te doen.
De Greenbelt training geeft je een beter inzicht in de processen en hoe te verbetereren.

Laurens Veugelers

Prima training met zeer goede koppeling theorie en praktijk.
Sander houdt de lessen boeiend en interessant.
Prima training met zeer goede koppeling theorie en praktijk.
Sander houdt de lessen boeiend en interessant.
Lokatie van de opleiding ligt centraal, goed bereikbaar en verzorging is goed, lunch zeer gevarieerd.
Een aanrader!

Susanne Scholtes

Een hele fijne training, Nicolas gaf veel praktijkvoorbeelden bij de aangeboden theorie. In het begin voelde het verloop een beetje onoverzichtelijk aan maar dat werd in de loop van de traing wel... Een hele fijne training, Nicolas gaf veel praktijkvoorbeelden bij de aangeboden theorie. In het begin voelde het verloop een beetje onoverzichtelijk aan maar dat werd in de loop van de traing wel duidelijker.

Hana Becarevic

Wij hebben een 4daagse LSS Green Belt training gevolgd. Ondanks dat de training in minder dagen was gegeven dan normaal gesproken, was hij goed te volgen. Dit is -in mijn ogen- volledig te danken... Wij hebben een 4daagse LSS Green Belt training gevolgd. Ondanks dat de training in minder dagen was gegeven dan normaal gesproken, was hij goed te volgen. Dit is -in mijn ogen- volledig te danken aan de goede manier van trainen door onze trainer Massimo Schutte. Door de combinatie van veel theorie en praktische opdrachten. Ook hielp het om zelf de onderwerpen te presenteren om te controleren of we de stof echt hebben begrepen. Daarnaast was het fijn om online ook lesmateriaal te hebben inclusief oefentoetsen. De locatie was goed (YSE Utrecht & Baarn). Een erg geslaagde training!

Judith van der Hoeven

Ontzettend naar mijn zin gehad en veel geleerd. Heel erg bedankt. Goede afwisseling tussen praktische voorbeelden en theorie. Veel geleerd ook van de praktijkervaring van de trainer en de andere... Ontzettend naar mijn zin gehad en veel geleerd. Heel erg bedankt. Goede afwisseling tussen praktische voorbeelden en theorie. Veel geleerd ook van de praktijkervaring van de trainer en de andere deelnemers.