Peter Koomen

Allereerst snap ik nu precies wat Kanban is en hoe het werkt. In deze training leer je vooral hoe je het zelf kan gaan toepassen in je eigen organisatie. Rik geeft op een leuke en luchtige manier... Allereerst snap ik nu precies wat Kanban is en hoe het werkt. In deze training leer je vooral hoe je het zelf kan gaan toepassen in je eigen organisatie. Rik geeft op een leuke en luchtige manier deze training. De locatie is verder prima, lekkere lunch en leuke mede cursusdeelnemers.

Jan Swinkels

Super waardevolle training! Bruikbare theorie waarmee je aan de hand van leuke en relevante oefeningen direct actief aan de slag gaat. En een uiterst sympathieke trainer met veel praktijkervaring... Super waardevolle training! Bruikbare theorie waarmee je aan de hand van leuke en relevante oefeningen direct actief aan de slag gaat. En een uiterst sympathieke trainer met veel praktijkervaring die de stof continu tot leven wekt met voorbeelden uit het bedrijfsleven. Een kleine groep, waardoor er voldoende persoonlijke begeleiding is, maar je ook kunt leren van elkaar. Al met al een toptraining!

Patricia van Hulst

Interessante cursus, leuk afgewisseld met filmpjes en oefeningen. Lekker inter-actief en goede tips/zaken die bruikbaar zijn ook binnen ons bedrijf. De koffiefilter oefening was erg leerzaam. Jelle... Interessante cursus, leuk afgewisseld met filmpjes en oefeningen. Lekker inter-actief en goede tips/zaken die bruikbaar zijn ook binnen ons bedrijf. De koffiefilter oefening was erg leerzaam. Jelle deed de hele dag erg goed!!

Joachim Weber

Na een deskundig advies van Bureau Tromp over Lean of Lean Six Sigma heb ik gekozen voor een Lean Green Belt training. De training heeft me een goed inzicht gegeven van alle mogelijkheden die Lean... Na een deskundig advies van Bureau Tromp over Lean of Lean Six Sigma heb ik gekozen voor een Lean Green Belt training. De training heeft me een goed inzicht gegeven van alle mogelijkheden die Lean biedt en hoe het zich verhoudt tot Agile. Plezierige trainer en een fijne locatie waar de training werd gehouden. Top!

Peter Koomen

Heel leerzaam, inspirerend, interactief, zeker en vast de beste training die ik gevolgd heb. Waarom? Massimo is een prachtig verteller, coach en houd je scherp wanneer het nodig is. De dagen vlogen... Heel leerzaam, inspirerend, interactief, zeker en vast de beste training die ik gevolgd heb. Waarom? Massimo is een prachtig verteller, coach en houd je scherp wanneer het nodig is. De dagen vlogen voorbij door vooral te doen, mede door zijn humor zorgt hij voor een geweldige sfeer. En bovendien is eigenlijk direct toepasbaar in de praktijk!

Erik Snijders

Ik wilde op korte termijn en in 1 dag een totaalbeeld krijgen wat Lean is en hoe dit mijn organisatie zou kunnen helpen. Jelle heeft me dit haarfijn uitgelegd. Het was een snelle en interactieve... Ik wilde op korte termijn en in 1 dag een totaalbeeld krijgen wat Lean is en hoe dit mijn organisatie zou kunnen helpen. Jelle heeft me dit haarfijn uitgelegd. Het was een snelle en interactieve training. Met allerlei leuke praktijkvoorbeelden en een simulatie is Lean mij op een zeer kundige manier duidelijk gemaakt. Echt heel fijn.

Monique Karsowidjojo

Lidewij bracht echt theorie en praktijk tot leven in de tweedaagse cursus Lean.
Lidewij bracht echt theorie en praktijk tot leven in de tweedaagse cursus Lean.
Er was ruimte voor eigen ervaringen. De locatie in Utrecht was echt top, lekker licht en alles was goed verzorgd. Van lunch tot fruit en iets lekkers op tafel. Ik zou deze training in combi met Lidewij echt aanraden!

Elzo Deen

Melano is een enthousiaste trainer die weet waar hij het over heeft. De training was erg leerzaam en voldoende afwisselend. Het spel met de filterfabriek was erg leuk om te doen en op een... Melano is een enthousiaste trainer die weet waar hij het over heeft. De training was erg leerzaam en voldoende afwisselend. Het spel met de filterfabriek was erg leuk om te doen en op een doeltreffende manier verassend. De keuze voor bureau tromp bleek een juiste keuze te zijn geweest. Elzo Deen

Jaap van den Blink

Leerzame training, fijne groep en prettige trainer. Organisatorisch liep het niet altijd soepel, maar dit werd goed opgelost. Denk je serieus na over een green belt training, kies dan zeker voor... Leerzame training, fijne groep en prettige trainer. Organisatorisch liep het niet altijd soepel, maar dit werd goed opgelost. Denk je serieus na over een green belt training, kies dan zeker voor Bureau Tromp! Een aanrader!

Karen Meerts

Fijne, rustige trainer die op het moment zelf gewenste aanpassingen kon maken. Flexibel en open houding. Goede praktijkvoorbeelden. Goede verdeling tussen praktijk en theorie zodat je niet het idee... Fijne, rustige trainer die op het moment zelf gewenste aanpassingen kon maken. Flexibel en open houding. Goede praktijkvoorbeelden. Goede verdeling tussen praktijk en theorie zodat je niet het idee had enkel maar te ontvangen maar daadwerkelijk actief deel uitmaakt. Veel geleerd!