PIERRE CHOUC

The GB training was very clear and very useful for the next projects I will have to work on. Thank you very much Sharon for your patience, your explanations and your motivation during this week!

de Graaf

Onze trainer was Cors Snijders. Inspirerend, enthousiast, maar ook kundig en ervaren. Veel voorbeelden uit de praktijk maakten de theorie beter te begrijpen. Veel geleerd en zin om te gaan verbeteren.

Inge Welgraven

De trainer (Cors Snijders) was een kundige man, hij wist veel voorbeelden uit de praktijk te noemen leuk en inspirerend!
Minpunt; in de voorbereiding stond e-learning. Die had ik gedaan, maar...
Minpunt; in de voorbereiding stond e-learning. Die had ik gedaan, maar ik vond dat de training daarop niet verder ging, maar juist deels ging herhalen wat ik in de e-learning al had gelezen/geleerd. Dat vond ik heel jammer. En.. er werd gevraagd om een laptop mee te nemen. Die heb ik niet, dus die heb ik geregeld en meegenomen en tijdens de training werd deze helemaal niet gebruikt. Dat vind ik een minpunt.

Marc Hiddes de Fries

Leuke voorbeelden en leuke manier van lesgeven. 2 dagen prima in te plannen voor werk .Goed bereikbaar en prima verzorgd qua eten en drinken . Goed verzorgde locatie en leuke docent .

Sylvie Beckers

Een zeer enerverende training van Massimo Schutte en Melano Winter. Heel veel geleerd maar vooral ook ervaren door de praktijk na te bootsen. Mijn verwachting van de training is zeker uitgekomen, ik... Een zeer enerverende training van Massimo Schutte en Melano Winter. Heel veel geleerd maar vooral ook ervaren door de praktijk na te bootsen. Mijn verwachting van de training is zeker uitgekomen, ik wil graag lean six sigma gaan oppakken samen met mijn collega's, in kleine stapjes, om uiteindelijk toch grote progressie te boeken!
Bedankt voor twee super interessante trainingsdagen!

Marijs

De training is uitstekend gefaciliteerd. Armand wist de training dusdanig vorm te geven / aan te passen dat hij goed aansloot op de interesse van het publieke. Hoewel de materie inhoudelijk niet... De training is uitstekend gefaciliteerd. Armand wist de training dusdanig vorm te geven / aan te passen dat hij goed aansloot op de interesse van het publieke. Hoewel de materie inhoudelijk niet heel spannend was, wist Armand de cursus leuk en dynamisch te houden tot het eind. De cursus is een goede combinatie van theorie en actie (game, minitab, disco) en sluit aan bij de praktijk.

Het tempo zou hoger mogen liggen. Mijn ervaring is dat de materie die in 6 dagen gepresenteerd is, ook in (+/-) 4 dagen zou kunnen.

Maarten Schreiber

Training is goed, veel tijd voor interactie zonder iets over te slaan. Vragen, praktijkervaring, opmerkingen worden altijd behandeld, super! locatie is goed, jammer dat lunch bij de buren is. meer... Training is goed, veel tijd voor interactie zonder iets over te slaan. Vragen, praktijkervaring, opmerkingen worden altijd behandeld, super! locatie is goed, jammer dat lunch bij de buren is. meer parkeerruimte zou fijn zijn.

Peter Mathijsen

Sander is zeer ervaren en geeft op inspirerende wijze overdracht van lesstof en praktijk voorbeelden. Lesstof kan nog uitgebreid worden met meer uitwerk opdrachten, voor toepassing van de lesstof... Sander is zeer ervaren en geeft op inspirerende wijze overdracht van lesstof en praktijk voorbeelden. Lesstof kan nog uitgebreid worden met meer uitwerk opdrachten, voor toepassing van de lesstof voor de cursisten die niet opgaan voor praktijk certificaat.

Jeroen de Lange

Sander is een zeer ervaren senior consultant die op een interactieve en leuke manier, zonder teveel de PPT slide te gebruiken, de stof van LSS succesvol overbrengt. Zeer aanbevolen en een must voor... Sander is een zeer ervaren senior consultant die op een interactieve en leuke manier, zonder teveel de PPT slide te gebruiken, de stof van LSS succesvol overbrengt. Zeer aanbevolen en een must voor iedereen die zich bezighoudt met procesverbeteringen.

Janny van Vliet

Sjoerd is een echte docent pure sang. Door het geven van praktijkvoorbeelden en het creeren van de directe interactie docent en cursist maakt het dat Sjoerd zijn training goed blijven klijven.