Elzo Deen

Melano is een enthousiaste trainer die weet waar hij het over heeft. De training was erg leerzaam en voldoende afwisselend. Het spel met de filterfabriek was erg leuk om te doen en op een... Melano is een enthousiaste trainer die weet waar hij het over heeft. De training was erg leerzaam en voldoende afwisselend. Het spel met de filterfabriek was erg leuk om te doen en op een doeltreffende manier verassend. De keuze voor bureau tromp bleek een juiste keuze te zijn geweest. Elzo Deen

Jaap van den Blink

Leerzame training, fijne groep en prettige trainer. Organisatorisch liep het niet altijd soepel, maar dit werd goed opgelost. Denk je serieus na over een green belt training, kies dan zeker voor... Leerzame training, fijne groep en prettige trainer. Organisatorisch liep het niet altijd soepel, maar dit werd goed opgelost. Denk je serieus na over een green belt training, kies dan zeker voor Bureau Tromp! Een aanrader!

Karen Meerts

Fijne, rustige trainer die op het moment zelf gewenste aanpassingen kon maken. Flexibel en open houding. Goede praktijkvoorbeelden. Goede verdeling tussen praktijk en theorie zodat je niet het idee... Fijne, rustige trainer die op het moment zelf gewenste aanpassingen kon maken. Flexibel en open houding. Goede praktijkvoorbeelden. Goede verdeling tussen praktijk en theorie zodat je niet het idee had enkel maar te ontvangen maar daadwerkelijk actief deel uitmaakt. Veel geleerd!

Special IT-Forces

De simulatiespellen en opdrachten zijn een uitstekende aanvulling op de theorie van 'Lean Six Sigma' (Orange Belt). De gebruikte eenvoudige voorbeelden met de koffiefilter maken de tweedaagse cursus... De simulatiespellen en opdrachten zijn een uitstekende aanvulling op de theorie van 'Lean Six Sigma' (Orange Belt). De gebruikte eenvoudige voorbeelden met de koffiefilter maken de tweedaagse cursus toegankelijk voor iedereen. Deze cursus is een mooi opstapje voor de vervolgcursus 'Lean Six Sigma' (Green Belt) geïnteresseerden

Dana van der Horst

Melano was een prettige instructeur. Hij probeert mee te denken in de verschillende functies binnen ons bedrijf. Hierdoor wordt de lesstof direct gekoppeld aan de realiteit en is het makkelijker op... Melano was een prettige instructeur. Hij probeert mee te denken in de verschillende functies binnen ons bedrijf. Hierdoor wordt de lesstof direct gekoppeld aan de realiteit en is het makkelijker op te pakken / te onthouden. De cursus heeft mij weer de puntjes op de i laten zetten. Het was een gezellige leerzame dag.

Arthur Sernee

Op woensdag 8 januari de LSS yellow belt training gevolgd bij Bureau Tromp onder leiding van Melano Winter.
Een leuke en leerzame kennismaking met lean six sigma. Op interactieve wjze en met een combinatie van theorie en praktijk leidde Melano ons de wereld van lean six sigma in.
Het enige punt van verbetering was het stukje timemanagement. De training zou rond 16u klaar zijn, maar dit werd 17:15.
Overall dus erg tevreden en ik orienteer mij op een mogelijke vervolgstap.

Mark

Het feit dat je aan het eind van de cursus niet moe bent van alle nieuw verkregen informatie, maar juist energiek de avond in gaat zegt voor mij alles. Heel interactief, voldoende voorbeelden en een... Het feit dat je aan het eind van de cursus niet moe bent van alle nieuw verkregen informatie, maar juist energiek de avond in gaat zegt voor mij alles. Heel interactief, voldoende voorbeelden en een trainer die rustig de tijd neemt om alles uit te leggen en ingaat op jouw situatie.

Wanne Ho

Cors Snijders geeft op inspirerende wijze aan dat naast de inhoudelijke Lean praktijk, ook de gedragsmatige kant van cruciaal belang is om een team effectief en gemotiveerd mee te nemen. Vele en... Cors Snijders geeft op inspirerende wijze aan dat naast de inhoudelijke Lean praktijk, ook de gedragsmatige kant van cruciaal belang is om een team effectief en gemotiveerd mee te nemen. Vele en nuttige tools en tips worden aangereikt. Ook tav[organisatorische] transformaties. Daarbij is er voldoende ruimte tot diepgaande bespreking van praktijksituaties.
Deze training heeft mij zelfs gesterkt in mijn privé-leven hoe om te gaan in bepaalde situaties van weerstand, teleurstelling en verwachtingen.
Naar mijn mening is deze training een must voor iedere Lean Team Coach. Gewoon doen!

L Douma

Melano legt heel geduldig uit en heeft veel verstand van zaken. Hij is in staat deelnemers met heel verschillende achtergronden mee te nemen in de materie. Hij denkt goed mee en wil deelnemers goed... Melano legt heel geduldig uit en heeft veel verstand van zaken. Hij is in staat deelnemers met heel verschillende achtergronden mee te nemen in de materie. Hij denkt goed mee en wil deelnemers goed voorbereiden op het examen

Willeon de Zoete

In company met 11 collega's de Lean Six Sigma Green Belt traning gevolgd. Melano is een zeer bekwame trainer met een berg aan kennis. Hij wist de soms erg droge stof op een rustige en uitgebreide... In company met 11 collega's de Lean Six Sigma Green Belt traning gevolgd. Melano is een zeer bekwame trainer met een berg aan kennis. Hij wist de soms erg droge stof op een rustige en uitgebreide manier te behandelen. Hij gaf voldoende ruimte voor vragen en was niet te beroerd om bepaalde onderwerpen meerdere keren uit te leggen. Wat ik wel wil meegeven is dat het examen op de 6e dag was. Terwijl de stof van dag 5 en 6 eigenlijk nog tijd nodig heeft om te 'landen', middels oefenen en herhalen. Voor de rest zeer leerzaam en blij met de opgedane kennis.