Mark Roelofsen

Een leuke training die ondanks de vanwege Corona noodzakelijke thuistrainsituatie en de nodige technische "uitdagingen" goed verliep. Ik vond het leuk om te zien hoe we digitaal toch samen konden... Een leuke training die ondanks de vanwege Corona noodzakelijke thuistrainsituatie en de nodige technische "uitdagingen" goed verliep. Ik vond het leuk om te zien hoe we digitaal toch samen konden werken in de MIRO omgeving hoewel dat best wennen en lastig was voor sommigen.

Stef van Gompel

Beste, Ik heb de les van Massimo als heel nuttig ervaren ondanks dat dit online was. De online les viel mij neit tegen en tevens was het mogelijk om vragen te stellen en disucssies te hebben.

Suzanne Brouwer

Goede en heldere uitleg van alle principes e.d.
Er was voor mij veel herkenbaar vanuit de praktijk maar ook zeker een aantal nieuwe handvatten.
Dit smaakt naar meer dus ik verwacht oom...
Goede en heldere uitleg van alle principes e.d.
Dit smaakt naar meer dus ik verwacht oom voor green belt te gaan.

Michael Woudstra

Melano geeft op een prettige manier les en legt de materie duidelijk uit. Er is ook voldoende ruimte om vragen te stellen. Helaas ging de oefening met de Miro applicatie niet lekker en bleven we... Melano geeft op een prettige manier les en legt de materie duidelijk uit. Er is ook voldoende ruimte om vragen te stellen. Helaas ging de oefening met de Miro applicatie niet lekker en bleven we lang in dat issue hangen. Dat zijn echter ook weer de perikelen van onlinec training. Daarnaast miste ik stukje agenda uitleg en gegeven tijd voor oefeningen. Verder top training gehad.

Twan Giesbers

Sharon is zeer goed in het overbengen van de stof. De trainingen zijn interactief en pragmatisch opgezet. I.v.m. Corona hebben we moeten overschakelen van training op locatie naar training vanuit... Sharon is zeer goed in het overbengen van de stof. De trainingen zijn interactief en pragmatisch opgezet. I.v.m. Corona hebben we moeten overschakelen van training op locatie naar training vanuit huis. De kwaliteit is hiermee nooit verloren gegaan, chapeau!

Rubin Mesu

Een goede samenvatting van de mogelijke lean six sigma tool en hoe deze toegepast kunnen worden in de organisatie.

Verder geeft Sharon op een fijne manier les, inspelend op de wensen en...

Verder geeft Sharon op een fijne manier les, inspelend op de wensen en focus van de groep.

Ilze Krol

Zeer goede ervaring. De training was duidelijk met goede voorbeelden bij de theorie. Trainster is enthousiast, ervaren en zorgt voor een relaxte sfeer. De beschikbare e-learning is... Zeer goede ervaring. De training was duidelijk met goede voorbeelden bij de theorie. Trainster is enthousiast, ervaren en zorgt voor een relaxte sfeer. De beschikbare e-learning is gebruiksvriendelijk. Een tip is om meer oefenopgaven beschikbaar te stellen.

Roy Berendsen

Zeer positieve ervaring. Sharon legt de lesstof goed uit. Er is voldoende ruimte voor individuele vragen (zowel in groepsles als daarbuiten).
De lesstof wordt op een gezellige manier gebracht...
De lesstof wordt op een gezellige manier gebracht wat resulteert in een goede groepssfeer. Tevens veel voorbeelden en afwisseling de lesstof (doe-opdrachten, filmpjes, theorie), waardoor de trainingsdagen voorbij vliegen.

Elena Visnar

Ik heb de online training als zeer positief ervaren. Er was veel interactie tussen de deelnemers en de docent. Ook vond ik de online simulaties leuk en leerzaam. Na afloop kon ik nog even kort met... Ik heb de online training als zeer positief ervaren. Er was veel interactie tussen de deelnemers en de docent. Ook vond ik de online simulaties leuk en leerzaam. Na afloop kon ik nog even kort met de docent mijn aanvullende vragen bespreken. Ik ga zeker voor de Green Belt!

Anneke Zoet

Lidewij wist ons als groep ontzettend te motiveren, waardoor deze training een ontzettend leerzame, maar ook leuke ervaring werd. Ik heb veel inzicht gekregen in deze twee dagen, helemaal top!