Laura Rodenburg-Rensen

De training was heel leuk. Jelle kon alles heel helder uitleggen, er was veel plaats voor vragen en uitleg. Ook de praktijkvoorbeelden waren goed. Ondanks dat we dit via Microsoft Teams moesten doen... De training was heel leuk. Jelle kon alles heel helder uitleggen, er was veel plaats voor vragen en uitleg. Ook de praktijkvoorbeelden waren goed. Ondanks dat we dit via Microsoft Teams moesten doen (i.v.m. Corona), was het goed te volgen en mee te doen. De training was heel verhelderend en leuk om mee te werken, en zeer toepasbaar op mijn werkzaamheden!

Bakker

Melano is een prettige docent. De training geeft een inkijk in de wereld van Lean. De curus ging digitaal. Dat ging voorspoedig, waarbij de simulatie wel lastig was. Wellicht kan dat anders. Als tip... Melano is een prettige docent. De training geeft een inkijk in de wereld van Lean. De curus ging digitaal. Dat ging voorspoedig, waarbij de simulatie wel lastig was. Wellicht kan dat anders. Als tip wil ik verder meegeven om meer praktijkvoorbeelden te bespreken. Zeker omdat dit een eerste kennismaking betreft helpt dit om enthousiast te maken.

Dagmar Alders

Trainer bleef rustig, ondanks digitale onhandigheid deelnemers. informatie hoeveelheid en uitleg was goed. Een hele dag digitaal training volgen erg vermoeiend, ook omdat sommige onderdelen wat lang... Trainer bleef rustig, ondanks digitale onhandigheid deelnemers. informatie hoeveelheid en uitleg was goed. Een hele dag digitaal training volgen erg vermoeiend, ook omdat sommige onderdelen wat lang duurden doordat niet alles direct lukte met MIRO.
Wat beter kan is tijdbewaking. Dus bijv. minder tijd aan de oefening besteden als dit uit dreigt te lopen.

Annelies Hougardy

Rekening houdend met de Corona omstandigheden vond ik het een leuke training. Natuurlijk is deze nog efficiënter als er interactie is, dat was nu niet het geval. Verder wil ik als tip nog meegeven... Rekening houdend met de Corona omstandigheden vond ik het een leuke training. Natuurlijk is deze nog efficiënter als er interactie is, dat was nu niet het geval. Verder wil ik als tip nog meegeven dat er op voorhand misschien beter een indeling gemaakt kan worden op niveau/functie van medewerker. Op deze manier kun je, naar mijn mening, een hechtere groep vormen. Maar dit staat los van de trainer. Jelle legt goed uit, is lekker vlot en geeft goede praktijkvoorbeelden.

Ard van Boxel

Sharon weet de stof en zelfs statistiek interessant te brengen! De vele praktijkvoorbeelden maken het een praktisch toepasbaar geheel ipv enkel een theoretische benadering. Het cursusmateriaal was... Sharon weet de stof en zelfs statistiek interessant te brengen! De vele praktijkvoorbeelden maken het een praktisch toepasbaar geheel ipv enkel een theoretische benadering. Het cursusmateriaal was goed van opzet en de werkvormen waren erg afwisselend!

Mark Roelofsen

Een leuke training die ondanks de vanwege Corona noodzakelijke thuistrainsituatie en de nodige technische "uitdagingen" goed verliep. Ik vond het leuk om te zien hoe we digitaal toch samen konden... Een leuke training die ondanks de vanwege Corona noodzakelijke thuistrainsituatie en de nodige technische "uitdagingen" goed verliep. Ik vond het leuk om te zien hoe we digitaal toch samen konden werken in de MIRO omgeving hoewel dat best wennen en lastig was voor sommigen.

Stef van Gompel

Beste, Ik heb de les van Massimo als heel nuttig ervaren ondanks dat dit online was. De online les viel mij neit tegen en tevens was het mogelijk om vragen te stellen en disucssies te hebben.

Suzanne Brouwer

Goede en heldere uitleg van alle principes e.d.
Er was voor mij veel herkenbaar vanuit de praktijk maar ook zeker een aantal nieuwe handvatten.
Dit smaakt naar meer dus ik verwacht oom...
Goede en heldere uitleg van alle principes e.d.
Dit smaakt naar meer dus ik verwacht oom voor green belt te gaan.

Michael Woudstra

Melano geeft op een prettige manier les en legt de materie duidelijk uit. Er is ook voldoende ruimte om vragen te stellen. Helaas ging de oefening met de Miro applicatie niet lekker en bleven we... Melano geeft op een prettige manier les en legt de materie duidelijk uit. Er is ook voldoende ruimte om vragen te stellen. Helaas ging de oefening met de Miro applicatie niet lekker en bleven we lang in dat issue hangen. Dat zijn echter ook weer de perikelen van onlinec training. Daarnaast miste ik stukje agenda uitleg en gegeven tijd voor oefeningen. Verder top training gehad.

Twan Giesbers

Sharon is zeer goed in het overbengen van de stof. De trainingen zijn interactief en pragmatisch opgezet. I.v.m. Corona hebben we moeten overschakelen van training op locatie naar training vanuit... Sharon is zeer goed in het overbengen van de stof. De trainingen zijn interactief en pragmatisch opgezet. I.v.m. Corona hebben we moeten overschakelen van training op locatie naar training vanuit huis. De kwaliteit is hiermee nooit verloren gegaan, chapeau!