Twan Giesbers

Sharon is zeer goed in het overbengen van de stof. De trainingen zijn interactief en pragmatisch opgezet. I.v.m. Corona hebben we moeten overschakelen van training op locatie naar training vanuit... Sharon is zeer goed in het overbengen van de stof. De trainingen zijn interactief en pragmatisch opgezet. I.v.m. Corona hebben we moeten overschakelen van training op locatie naar training vanuit huis. De kwaliteit is hiermee nooit verloren gegaan, chapeau!

Rubin Mesu

Een goede samenvatting van de mogelijke lean six sigma tool en hoe deze toegepast kunnen worden in de organisatie.

Verder geeft Sharon op een fijne manier les, inspelend op de wensen en...

Verder geeft Sharon op een fijne manier les, inspelend op de wensen en focus van de groep.

Ilze Krol

Zeer goede ervaring. De training was duidelijk met goede voorbeelden bij de theorie. Trainster is enthousiast, ervaren en zorgt voor een relaxte sfeer. De beschikbare e-learning is... Zeer goede ervaring. De training was duidelijk met goede voorbeelden bij de theorie. Trainster is enthousiast, ervaren en zorgt voor een relaxte sfeer. De beschikbare e-learning is gebruiksvriendelijk. Een tip is om meer oefenopgaven beschikbaar te stellen.

Roy Berendsen

Zeer positieve ervaring. Sharon legt de lesstof goed uit. Er is voldoende ruimte voor individuele vragen (zowel in groepsles als daarbuiten).
De lesstof wordt op een gezellige manier gebracht...
De lesstof wordt op een gezellige manier gebracht wat resulteert in een goede groepssfeer. Tevens veel voorbeelden en afwisseling de lesstof (doe-opdrachten, filmpjes, theorie), waardoor de trainingsdagen voorbij vliegen.

Elena Visnar

Ik heb de online training als zeer positief ervaren. Er was veel interactie tussen de deelnemers en de docent. Ook vond ik de online simulaties leuk en leerzaam. Na afloop kon ik nog even kort met... Ik heb de online training als zeer positief ervaren. Er was veel interactie tussen de deelnemers en de docent. Ook vond ik de online simulaties leuk en leerzaam. Na afloop kon ik nog even kort met de docent mijn aanvullende vragen bespreken. Ik ga zeker voor de Green Belt!

Anneke Zoet

Lidewij wist ons als groep ontzettend te motiveren, waardoor deze training een ontzettend leerzame, maar ook leuke ervaring werd. Ik heb veel inzicht gekregen in deze twee dagen, helemaal top!

Joeri

De Lean six Sigma Black belt training heeft mij meer gebracht dan ik oorspronkelijk dacht. Massimo heeft mijn ogen geopend op een aantal vlakken zoals stakeholders, strategie, draagvlak en het... De Lean six Sigma Black belt training heeft mij meer gebracht dan ik oorspronkelijk dacht. Massimo heeft mijn ogen geopend op een aantal vlakken zoals stakeholders, strategie, draagvlak en het vinden en analyseren van meetgegevens. Ik vind hem een goede docent. Doordat ik een wat tragere leerling was, had ik soms wat moeite om alles bij te benen. Een goede leeromgeving waarbij het mogelijk is onderwerp voor onderwerp te leren en te kunnen toetsen als voorbereiding voor de toets, vind ik wel een must. Dit ontbreekt helaas. Ik heb 900+ sheets samengevat naar 100 pagina's om alles goed te kunnen leren. De eerste paar lessen waren erg simpel, de laatste lessen waren moeilijk. Het liefste had ik gezien dat deze training met een korte cyclus volgens DMAIC zou lopen. Waarbij het behalen van het Black Belt certificaat de klantwens is. Gewenste situatie: Er een 0 meting gedaan wordt van de kennis van de student. Hieruit een analyse rolt welke onderdelen nog geoefend kunnen worden. De student zichzelf kan verbeteren door online te studeren, te toetsen en vragen te stellen in de klas. En de Control de echte toets is.
Wat ik heb geleerd ben ik tevreden over en ik zou zeker nog een keer een training willen volgen bij Bureau Tromp. Op naar het praktijkexamen!

Euredice Hellings

Melano heeft mijn verwachtingen meer dan waar gemaakt. Wat een ontzettend leuke training was dat. De stof werd op een begrijpbare manier overgebracht. Theorie en praktijkopdrachten wisselden elkaar... Melano heeft mijn verwachtingen meer dan waar gemaakt. Wat een ontzettend leuke training was dat. De stof werd op een begrijpbare manier overgebracht. Theorie en praktijkopdrachten wisselden elkaar af, waardoor ik sneller inzicht kreeg in de Orange belt materie.
Super gedaan Melano!

Machiel Sikken

Goed overzichtelijk verhaal. Duidelijk uitgelegd wat Lean precies inhoud en met een goed eind voorbeeld (koffiefiltersfabriek)in praktijk gebracht hoe je lean kunt toepassen.

Wellicht...

Wellicht tijdens presentatie iets meer voorbeelden benoemen, om het visueler te krijgen.

En een enkele keer ging Jelle mee in discussies van een deelnemer, of liet een zinloze discussie zijn loop. Werd wat vervelend voor rest.

Al met al, bedankt en leuke, leerzame middag.

Richard Eulen

Goed: Veel schakelen naar de prakijk. Goede en ervaren trainer is Massimo Schutte. Locatie ook prima. E-learning Green Belt 100%

Wat kon beter: Aansluiting van Green to Black Belt sloot...

Wat kon beter: Aansluiting van Green to Black Belt sloot niet altijd even goed bij de volledige Black Belt. Groep ging namelijk tegelijk op op sommige dagen. Groepsgrootte van 14 personen net te groot. Terwijl er ook max 12 personen zouden zijn. E-learning Black Belt nog minimaal